Messages from @buzzlightyear (Discord ID: 303638052251762690)

92 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/1

Hallo almal. Ek kom uit Switserland en ek het Afrikaans begin leer. Ek ondersteun jou saak in Suid-Afrika. Staan vas broeders en susters

@Sheamus Ek het hier 'n meisie uit Suid-Afrika ontmoet. Ook, dit is soortgelyk aan Duits.

@Sheamus As ek niks weet nie, gebruik ek google translate.

@Sheamus 2 weeks

@Sheamus Miskien, as alles goed met haar gaan. Sy is van Kaapstad, north side.

@Sheamus ek wil ook Orania sien. Is daar iemand hier by Orania?

koel idee beslis. waar kom jy vandaan? @Sheamus

@Sheamus Woah sh*t. Ek hoop jy is goed daar. Switserland, naby Zürich. Oorspronklik Kroaties.

Hahah zdravo bratee. Jammer dat ons nie die nignog-span vanjaar geslaan het nie. @Sheamus

@Sheamus Hoe ken jy Kroaties?

Ja seker👌

Ek verstaan, dit is nice.Wel, hulle het gevlug na 'n nuwe stryd, ek vrees. @Sheamus

Ek sien ... Wel, ek glo dat Afrikaners uiteindelik wapens moet opneem. Wat is die beste groep om finansieel te ondersteun? @Sheamus

En Europa word erger en erger, jy weet ..

@Sheamus ja, willem se groep maar ook groepe 'n bietjie soos Suidlanders

@sacredsirloin#7139 Welkom

@Malcolm the Seceder I thank you for your input too. That's what I think separates us from religions like Hinduism and Buddhism, where they believe in Atman. Some sort of all encompassing soul that inhabits our bodies but is not individual.

@Sheamus baaie dankie

Lmao

So guys, another topicn I have been pondering lately: With all your knowledge and experiences, what do you think is the Bible's take on the subject of race and organisation of society (not salvation)?

@Malcolm the Seceder Yeah, I can sense the void that ultimately inhabits them.

Oh I heard of assigning the races to these biblical expressions. Which race is which again?

As for race, I graduated in Chemistry and the more I learned, the more I came to regard it as scientific fact, albeit controversial. It used to be regarded as such until it was discardes by the end of WW2 with no scientific explanations given.

@Sheamus that might be true. Personally, I perceive quantum mechanics as something that unifies these two.
As the experiments are of material nature but their behavior depends very much on an observer which can not be rationally explained. It is just assumed as something that is

Ok thanks.Yeah, anyway.. seeing how these "multicultural" and "multiracial" societies devolve into cesspits of degeneracy and crime, I do not think God would want us to go that way. @Malcolm the Seceder

@Malcolm the Seceder absolutely, that's how I understood it too.

https://www.bitchute.com/video/aphCDjMRaGOt/ Thoughts on Trevor Noah and the recent FIFA World Cup

Racial pride has existed for a long time and is a biologically tangible concept.

So a claim that such pride isn't justified puts the burden of proof on the claimer. Your question implies such a claim. Why would you consider it immoral in that case? @Klipkop (Clip-Cop)

Thanks @Daniel van Straaten this warms my heart

I believe they push themselves in the ghetto

hallo almal. hoe word 'n lid hier?

Staan vas @Tjoppie . Which group is the best to support financially for armaments?

Can somebody translate? :/ or give a rundown? I don't understand..

Is this racially motivated?

Seriously though, the whites need a Volkstaat down there. These are not humans

Could be still racially motivated, they cover up the farm murders as "economically" motivated.
Whatever the reason, I have never heard of old people being starved anywhere in Europe.

Honorary af

@KoueKoffie holy shit

Hello! @Willem Petzer Just watched the beginning of the livestream with gavin mcinnes, and he is right about this being a PR war, however I believe his vision is a bit of a pipe dream, just as civic nationalism is in general:
How have "moderate Muslims" helped the Britons in any substantial way so far? How many blacks are in the Proud Boys movement?
Also this whole thing about portraying SA as a country with 11 equivalent tribes, 9 of them African, 2 of them white.. Do you believe any big media outlet will buy this? By your language, your culture and your ancestors you will always be regarded as "European intruders" who should have never come there in the first place. (Also note that the Proud Boys are vehemently opposed to white tribalism anyway).

A culture (Western culture, which Gavin claims to defend) is bound to a group of people sharing the same values, right? And I believe you would agree that the values, that are entrenched deepest in us come from our family. So there is a factor of heritability in this.
By extension this would mean our ancestors and extended family, by further extension even our race.

So my question is: Have you decided on a central point or a specific direction of such a PR propaganda for the cause of this movement?

Dankie for reading, I would be very interested in that! :)

Maybe praat oor "die toekoms van ons volk"

Talking about no more brother wars.. Feel free to shed a tear: https://youtu.be/ckMQq60Xfmk Never again shall a European Country abandon fellow Europeans like it happened with Rhodesia😢

Well... With BEE, they are really provoking war, aren't they?

Think of all the smart White guys who will be unemployed and will be left with no choice than take up arms against the likes of Ramaphosa & Malema. Do they really think they can win?

@rob yeah, think about the financial power they will be amassing too, these idiots will never be able to compete

Is anti semite really an insult anywhere else than in public? Lol. Who gives a sh*t

Wow what? He ragequit the discord channel?

Lmao, oy veyying so hard your discord membership dissolves

Imagine that

Where's the frightened merchant emoji?🤔

However @Gonzo I saw an article about 139 farms already chosen. It's not a secret that some of the pleb idiots break into farms already now

@SGL the gremlins you mean?

@SGL i was referring to the merchant meme, but hell yeah, starship troopers is great and really underrated

@SGL Arcade_Hustle is Antifa Shill confirmed lol

@Gonzo it's true, but it's not like SA government is known for really upholding rule of law is it? Might be journalistic semantics, they can't do anything of course, but already make like a farm-preorder? Who knows

@Noa I used to be kind of ancap myself, it has some fatal flaws however. Bettet than marxism, but still not what is much needed for all of us

Loool afghanistan for real

Guys, idk what the situation is really like over there so:
On a scale from 1 (unlikely) to 10 (likely), what are the chances for SA experiencing a civil war in the next 5 years?

@Penkop bad goyim here unfortunatels

Okay thanks for the info, to me it really looks like 9 from central Europe

i always wanted to see cape town, pretoria, bloemfontein, magersfontein... Who knows how long it lasts, fuckin coons

@Piesangslaai i am keeping my eye on that region, it is the future of all whites on earth what is happening down there. When the time comes, ill support the shit of our brothers down there

@Piesangslaai Waarvandaan kom jy boeta?

@Cal you got one right here

@Piesangslaai put some kfc hot sauce around the island, they wont be able to resist and will drown

@buzzlightyear originally Croatia, born and raised in Switzerland though. Why you wanna meet yugo people?

@Cal sorry for not beating the french nig nog team this year, but hey, at least we had no monkeys rioting

@Cal boers are bosniaks? Hmmm... no, bosniaks are a veeeeeery confused people

@Cal you are more like the croats from the perspective that it wanted to separate itself from the shitty centralized economy controlled from Belgrade. Younger Croat generations being marginalized in terms of entering high ranking government jobs or law enforcement

@Cal you guys are about to have a genocidal war waged on you, my yugo senses are tingling reeeeal hard

Kill death ratio of infinite lmaoo @SGL

@Noa ahemm serbia

@LadyDeathKZN I met a girl from SA here last week, she works here as an au pair

@Gonzo see, white people refugees are older people, women, children if at all. But the men will stay. Its the European way. Stan vas boer broers

@Penkop might drop by in SA for funzies

Who here has a military background?

@LadyDeathKZN whatd you fo in the army

@LadyDeathKZN damn, thats nice, pretty sophisticated.

I'm a lieutenant in the armored field artillery, got a platoon of m109s

And to be honest, i am really itching to volunteer in SA if shit goes down

If it is a private organisation it is not even forbidden by law for me lol

@LadyDeathKZN yeah, i was looking into that. What do you think of them?

just straight AWB it lmao

FN FAL and SIG 550, so noiceee

@LadyDeathKZN M4? Are you guys allowed to have full auto weapons?

Full on semi auto hahaha

Mr Donald John Trump Emoji when?

92 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/1