#tradworker (Discord ID: 274535531927568384) in tradworker, page 90


157,502 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 90/631 | Next

2017-07-21 05:18:47 UTC

Oh dude BAMN's leader

2017-07-21 05:18:49 UTC

got arrested

2017-07-21 05:18:52 UTC

on 3 felonies

2017-07-21 05:19:01 UTC

Yeah bout Damn time

2017-07-21 05:19:02 UTC

thats terrific

2017-07-21 05:19:07 UTC

Only the most open and shut case

2017-07-21 05:19:09 UTC

Wasn't it some spicette professor?

2017-07-21 05:19:17 UTC

She is filmed on video confessing to felonies ffs

2017-07-21 05:19:25 UTC

no a wasted asian

2017-07-21 05:19:40 UTC

She is a phillipino

2017-07-21 05:19:46 UTC

oh even worse

2017-07-21 05:19:46 UTC

She's a Phillipino leftist.

2017-07-21 05:19:48 UTC

The niggers of asia

2017-07-21 05:20:03 UTC

I thoguht that was brazil

2017-07-21 05:20:16 UTC

Brazil is south america

2017-07-21 05:20:26 UTC

We should contact Rodrigo Duterte about her ass lmao

2017-07-21 05:20:38 UTC

And Tbh I don't hate Brazilians nearly as much as most spics

2017-07-21 05:21:16 UTC

Brazilians along with hawaiians I don't hate most of them I just dont want them in my nation.

2017-07-21 05:21:19 UTC

Brazil is such a fucking meme of a country

2017-07-21 05:21:26 UTC

Mexicans on the other hand I hate

2017-07-21 05:21:43 UTC

Same for guats

2017-07-21 05:23:25 UTC

Also, antifa is going to smell like shit.

2017-07-21 05:23:28 UTC

Letting everyone know.

2017-07-21 05:23:31 UTC

The smell WILL BE INTENSE

2017-07-21 05:23:48 UTC

May want to wear an air freshener necklace

2017-07-21 05:24:05 UTC

ZOG is just going to use scented warfare lmfao

2017-07-21 05:24:36 UTC

In one sense it's chemical warfare, so is that against international laws then?

2017-07-21 05:28:32 UTC

>ZOG
>Laws of warfare

Pick one

2017-07-21 05:56:41 UTC

I've been gassed before lol remember just to breathe in through the nose and out through the mouth

2017-07-21 06:08:03 UTC

ZOG raped my mother and killed my father.

2017-07-21 06:16:39 UTC

Btw, wearing a mask in VA is a felony

2017-07-21 06:16:50 UTC

Don't know if that was mentioned above

2017-07-21 06:17:12 UTC

Recently enforced against Antifa in Charlottesville

2017-07-21 06:19:04 UTC

I think that's common across the south, due to their history with the klan

2017-07-21 06:25:10 UTC

:+1:

2017-07-21 16:03:50 UTC

I live near va line and they had to start enforcing the mask law because we literally had a clown epidemic.

2017-07-21 16:29:34 UTC

Lol

2017-07-21 16:29:48 UTC

Damn.

2017-07-21 16:30:15 UTC

Also! I am in contact with someone from Generation Identitarian.

2017-07-21 22:45:56 UTC

@Dr.Cocopuff | KY hey Matt asked me about being on the security team I'm cool with that

2017-07-21 22:48:50 UTC

I think you both did

2017-07-22 00:31:14 UTC

Hell yeah

2017-07-22 02:12:13 UTC

A group of crackheads.. Niggers and whites.. At hotel in TN today were convinced I was a cop who got a room to post up... They sent the women over to ask seeing as theyre degenerate cowards.

I said no.. Im much worse than that..

2017-07-22 02:13:45 UTC

@MatthewHeimbach Hey Matt, managed to check the book I sent you in DM?

2017-07-22 03:16:20 UTC

I cant wait for c-ville. I think about it hourly

2017-07-22 03:57:32 UTC

U.S. Lawmakers Seek to Criminally Outlaw Support for Boycott Campaign Against Israel
https://theintercept.com/2017/07/19/u-s-lawmakers-seek-to-criminally-outlaw-support-for-boycott-campaign-against-israel/

2017-07-22 04:01:42 UTC

Absurd

2017-07-22 04:02:04 UTC

they will not manage to silence people

2017-07-22 04:24:13 UTC

250k fine & 20 years in prison might do just that.

2017-07-22 04:33:40 UTC

This is triggering beyond fuck

2017-07-22 04:34:48 UTC

Also.. Ive met that little Boomer cunt there in the lower center with the black hat. She was at a Black History Conference i went to at Chicago Roosevelt University. *puke*

2017-07-22 04:35:31 UTC

The only ones who will have power against this are the "Globalist" Jews.

2017-07-22 05:35:32 UTC

"(((OY VEY GOYIM! FUCK BOYCOTTING MUH ISRA-HELL! ALL YER SHEKELS ARE BELONG TO US GOY!)))"

2017-07-22 13:37:59 UTC

When you search Seig Heil on your mp3 app lol

2017-07-22 23:48:45 UTC

Just went on a date and laughed about the HOLOHOAX

2017-07-22 23:48:50 UTC

Date ended quick

2017-07-22 23:51:32 UTC

sorry about your date

2017-07-22 23:51:44 UTC

Lol it was entertaining

2017-07-22 23:53:00 UTC

Least she paid for my shit

2017-07-22 23:53:15 UTC

but you didnt get to continue the relationship... kissing and loving too

2017-07-22 23:53:22 UTC

Did you play he song ?

2017-07-22 23:53:39 UTC

Nah I'm gonna listen now @1Robertelee

2017-07-22 23:54:09 UTC

We went by the air Force memorial in dc

2017-07-22 23:54:24 UTC

I was like God it is degenerate

2017-07-22 23:54:42 UTC

Google's it sure enough made by a kike

2017-07-22 23:55:03 UTC

your from DC?

2017-07-22 23:55:12 UTC

Live in Baltimore

2017-07-22 23:55:17 UTC

How did the hoax come up?

2017-07-22 23:55:26 UTC

So after I googled the artist

2017-07-22 23:55:39 UTC

I was like of course it was kike made

2017-07-22 23:55:54 UTC

Jews are not white

2017-07-22 23:56:53 UTC

it takes time to red pill a check...after your first kiss

2017-07-22 23:57:35 UTC

It was funny

2017-07-22 23:57:54 UTC

I've had a million expeniences like it

2017-07-22 23:58:24 UTC

I refuse to not be honest

2017-07-22 23:58:31 UTC

my girl hates jews more than me...but I changed her after a while

2017-07-22 23:59:19 UTC

like I said Im sorry it didnt work out

2017-07-22 23:59:58 UTC

maybe she would of gave you five children

2017-07-23 00:01:05 UTC

Killer Clowns and masks. Only in Virginia.

2017-07-23 00:01:08 UTC

She was too old anyway

2017-07-23 00:01:24 UTC

alright

2017-07-23 00:02:49 UTC

this year is a good year... economy is good... fertility should be good

2017-07-23 00:03:04 UTC

I really wanted to do some killer clown pranks, then they outlawed it.

2017-07-23 00:03:48 UTC

Lol

2017-07-23 00:08:18 UTC

well my date went good...but no babies yet...

2017-07-23 00:09:22 UTC

I don't have the patience vfor red pilling

2017-07-23 00:09:53 UTC

Either you understand and love your people or you don't

2017-07-23 00:11:15 UTC

well keep trying, dont masterbate, better luck next time

2017-07-23 00:11:15 UTC

Theres a solid approach I have

2017-07-23 00:11:42 UTC

awesome

2017-07-23 00:11:52 UTC

lets hear it

2017-07-23 00:12:08 UTC

My wife just took after my beliefs

2017-07-23 00:12:22 UTC

I didnt try and redpill her it just naturally happened

2017-07-23 00:12:44 UTC

awesome, me too kind of

2017-07-23 00:15:04 UTC

if your looking, you wont be single long and most likely she wake up quickly

2017-07-23 00:16:28 UTC

@tom (twp) Fuck that normie "MUH HOLOHOAX!" stuff. Glad it ended.

2017-07-23 00:19:25 UTC

yea her loss anyway... much better girls out there

2017-07-23 00:21:36 UTC

Ditto

2017-07-23 00:22:16 UTC

Everything changes when you talk about the muh 6 billion

2017-07-23 00:22:44 UTC

on the dating sites you can tell which are the ones are more likely to be one of us

2017-07-23 00:23:03 UTC

Yeah

2017-07-23 00:23:45 UTC

I have a few friends with 1488 describing everything

2017-07-23 00:23:51 UTC

I don't

2017-07-23 00:24:08 UTC

Maybe I should be more clear

2017-07-23 00:38:10 UTC

@Wally How so? I want to know.

2017-07-23 00:57:58 UTC

Who do I inquire about dues with?

2017-07-23 01:15:33 UTC

Same here because site broke. For me. Asked if I could pay it another way and was told no

2017-07-23 01:20:29 UTC

I'm sure the site will be back up at some point. Also, surprised there isn't a Nazi dating site or at least a Discord for singles. I would imagine a lot of ladies are in the same boat as you fellas.

2017-07-23 01:34:25 UTC

We should make one lol

2017-07-23 01:41:26 UTC

@tom (twp) has the right idea. Not living as an open nazi is just not a life worth living.

2017-07-23 01:41:31 UTC

There is Hatreon.

2017-07-23 01:41:49 UTC

Most of my friends and family know about me already.

2017-07-23 01:41:50 UTC

A good alternative to (((Patreon))).

2017-07-23 01:42:24 UTC

My place is decorated with nazi flags and posters so everyone knows what the deal is right away.

2017-07-23 01:43:02 UTC

Oh, so there is a dating site, I'm choosing to live as a Hitlerite nun, so out of the picture entirely.

2017-07-23 01:46:56 UTC

I lucked out I'm engaged to a natsoc

2017-07-23 01:51:34 UTC

Yea my role is a Priest of some kind. Spread the message. Leave all that to everyone else lol

2017-07-23 02:00:15 UTC

Well, I hope my fanaticism isn't contagious. 😊. The world needs white babies. I'm just not even going to try and go all "hollow-earth" on some unsuspecting guy. That person would have to find me. Until then, I'm content perfecting spiritual warfare.

2017-07-23 02:02:19 UTC

Eh @AltCelt(IL) I am the same.

2017-07-23 02:42:52 UTC

Eyy Louisville ARA doxxed a lot of our members.

Took them awhile.

2017-07-23 03:57:01 UTC

Hey, how's it going everyone

2017-07-23 03:57:21 UTC

good, hbu

2017-07-23 03:57:59 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/338530156455002112/image.png

2017-07-23 03:58:08 UTC

lol

2017-07-23 03:58:24 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/338530261962719232/image.png

2017-07-23 03:58:35 UTC

Not too bad. Accidental swastika? lol

2017-07-23 03:59:06 UTC

Na man a big storm is coming. No accident lol.

2017-07-23 04:00:11 UTC

God is displeased with you, San Francisco lol

2017-07-23 04:01:05 UTC

There is a storm coming. When talking to normies I feel like Mike Shannon from Take Shelter. "THERE IS A STORM COMING... AND NOBODY BELIEVES ME!" lol https://www.youtube.com/watch?v=ey1Z0VhAQdA

2017-07-23 04:05:23 UTC

Jesus, lol. But I know the feeling. It's actually kind of crazy just how brainwashed people are sometimes

2017-07-23 04:05:51 UTC

Sad but true. But we simply carry on

2017-07-23 04:07:49 UTC

I am going to bed. I love y'all my brothers.

2017-07-23 04:09:09 UTC

Night

2017-07-23 04:09:28 UTC

Goodnight !

2017-07-23 04:09:43 UTC

Hail Victory y'all

2017-07-23 04:10:19 UTC

Hail Victory!

2017-07-23 04:11:05 UTC

Hail victory!!!

2017-07-23 04:12:51 UTC

Sheeeeit, can't wait till Charlottesville

2017-07-23 04:12:58 UTC

Its gonna be epic

2017-07-23 04:13:02 UTC

our official TWP riot shields arrived

2017-07-23 04:13:03 UTC

btw

2017-07-23 04:13:39 UTC

Official TWP riot shields? That sounds badass

2017-07-23 04:13:54 UTC

Yep. Just like the Nordic Resistance Movement uses

2017-07-23 04:14:08 UTC

also a dozen helmets thatll be painted black with Party insignia's on them

2017-07-23 04:14:39 UTC

That's awesome. You guys will be looking sharp.

2017-07-23 04:16:21 UTC

It's just a needed security upgrade. The Left loves to throw bricks, bottles etc

2017-07-23 04:16:29 UTC

Right.

2017-07-23 04:18:10 UTC

Are we still going for the girls staying behind?

2017-07-23 04:19:52 UTC

Amen! Hiel Hitler

2017-07-23 04:26:03 UTC

I can't wait to see the combat gear

2017-07-23 05:12:05 UTC

eyyy WLP.

2017-07-23 05:12:07 UTC

MUH DUDE

2017-07-23 05:13:07 UTC

RELATED

2017-07-23 05:13:08 UTC

ALI

2017-07-23 05:13:08 UTC

ALI

2017-07-23 05:13:10 UTC

ALI

2017-07-23 05:13:11 UTC

ALI

2017-07-23 13:48:44 UTC

Went to my first Mass today for the first time in several years.

2017-07-23 13:48:57 UTC

Glory to God

2017-07-23 13:48:59 UTC

how was it?

2017-07-23 13:49:03 UTC

Priest had a Green tunic with a Gold Life Rune

2017-07-23 13:49:23 UTC

πŸ˜‡

2017-07-23 13:49:24 UTC

Funny how our ancient symbols carry on

2017-07-23 13:49:31 UTC

Yup. πŸ˜‡

2017-07-23 13:49:52 UTC

Its where I was raised. Also the oldest Church in my area. So it only makes sense

2017-07-23 13:50:00 UTC

Yea.

2017-07-23 13:50:04 UTC

I mean I've got this in my home; Christ on the life rune.

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/338679161164136448/christ_rune_by_hiezechiel-d5u8isj.jpg

2017-07-23 13:50:58 UTC

Im going to have to acquire one of those

2017-07-23 13:51:21 UTC

Im also gonna be growing my own Corn.

2017-07-23 13:51:24 UTC

The biggest thing folks misunderstand generally; is that Christianity and Paganism were not at war with each other. The Christian view is that the Truth was given to all people, and fulfilled through Christ. That is why Aryan Zooroastrians were the first to worship the Christ, through following their Faith they ended up literally at the Nativity

2017-07-23 13:51:54 UTC

Exactly.

2017-07-23 13:52:10 UTC

And also I have no problems with Pagans.

2017-07-23 13:52:16 UTC

I mean, Dietrich Eckart said it beautifully "In Christ, the embodiment of all manliness, we find all that we need. And if we occasionally speak of Baldur (a god in Norse mythology), our words always contain some joy, some satisfaction, that our pagan ancestors were already so Christian as to have an indication of Christ in this ideal figure."

2017-07-23 13:52:17 UTC

Ah, the Kings

2017-07-23 13:52:27 UTC

They are generally as decent as Christians.

2017-07-23 13:52:38 UTC

And Eckart of course was one of the main founders of National Socialism

2017-07-23 13:53:00 UTC

I truly believe, that a Pagan who follows the principles of his Faith; is better off spiritually than the majority of American "Christians"

2017-07-23 13:53:25 UTC

Love, honor, sacrifice, humility, hard work, obedience... these are eternal principles

2017-07-23 13:53:41 UTC

Yes. Not to mention most US "Christians" are (((Isra-hell))) supporters πŸ‘Ώ

2017-07-23 13:53:51 UTC

Exactly

2017-07-23 13:54:27 UTC

How dare they betray Christ by supporting the very people who got him crucified! πŸ‘Ώ

2017-07-23 13:54:54 UTC

The further they get from anything rooted, the further they are "conservative" Israel shills or Liberal "allies".

2017-07-23 13:55:52 UTC

I especially dislike how some Conservatives ACTUALLY GETS OUR ARGUMENT yet they cannot fully bring themselves to realize the truth!

2017-07-23 13:56:05 UTC

I feel a great disturbance in the force.

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/338680674103984130/valknut_by_kainmorgenmeer-d89c76r.jpg

2017-07-23 13:56:37 UTC

Lol, howdy Mr. Davis

2017-07-23 13:57:36 UTC

You mentioned this meme to me in TN so I ended up just making it myself.. Lol

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/338681055597035522/Persian_Cat_Room_Guardian_09072017202017.jpg

2017-07-23 13:57:48 UTC

lord

2017-07-23 13:58:42 UTC

Singular? Lol

2017-07-23 13:59:30 UTC

*rolls eyes* yes Odin is dank son

2017-07-23 14:00:13 UTC

I know this lol this is why Im trying to find the middle road

2017-07-23 14:01:04 UTC

Asatru is technically the middle path between left hand and right hand spirituality

2017-07-23 14:02:32 UTC

That is a great video

2017-07-23 14:02:58 UTC

1 of 3 main ones I watch regularly.

2017-07-23 15:37:24 UTC

ITs a great one

2017-07-23 15:37:37 UTC

and it reminds me how important it is for all people to better themselves

2017-07-23 15:37:45 UTC

Yes. Certainly.

2017-07-23 15:38:58 UTC

Always better yourself and always learn new things.

2017-07-23 15:39:26 UTC

exactly. And as Dr. Goebbels said, there exists untermensch in all races to act as a leavening agent

2017-07-23 15:39:35 UTC

before we cast stones at other peoples, we need to improve our own

2017-07-23 15:39:41 UTC

make them healthier, more moral etc

2017-07-23 15:58:07 UTC

Btw, to everyone. The 25 Points will be publicly published today

2017-07-23 15:58:22 UTC

Awesome πŸ˜‡

2017-07-23 16:19:16 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/338716706392244226/Screenshot_2017-07-23-11-16-45.png

2017-07-23 16:19:37 UTC

Science and Myth combined. Seek the Übermensch

2017-07-23 16:19:43 UTC

πŸ˜‰

2017-07-23 16:30:33 UTC

I already have an idea for a business.

2017-07-23 16:30:46 UTC

Sodium Refinement through Sodium Hydroxide.

2017-07-23 16:31:25 UTC

Just need to do the experiment on the lab scale and work it up to the semi-industrial scale.

2017-07-23 16:33:52 UTC

Any legal businesses we can make, are great. We need a self contained economy

2017-07-23 16:36:56 UTC

Yes. Either the Sodium route (since it is very easy to scale up) or the Corn route for me (since I always wanted to try my hand at farming again).

2017-07-23 16:38:01 UTC

I will even try to get something up on WeSearchr to crowd fund the Sodium endeavor.

2017-07-23 16:38:16 UTC

rootblocks is a good route

2017-07-23 16:38:20 UTC

its run by a Party member

2017-07-23 16:38:36 UTC

Cool. I will look into that as well.

2017-07-23 16:43:07 UTC

@MatthewHeimbach Got a link to that?

2017-07-23 16:44:27 UTC

Thanks πŸ˜‡

2017-07-23 16:58:33 UTC

are they censorship free bt no :internet nazis allowed:

2017-07-23 16:58:47 UTC

*no

2017-07-23 16:59:01 UTC

bah damnit but no*

2017-07-23 17:00:00 UTC

I just wanna be sure if were giving money to people in the movement it doesnt get shainhaied by jews

2017-07-23 17:00:12 UTC

shanghaied*

2017-07-23 17:00:16 UTC

Its run by one of our goys

2017-07-23 17:00:20 UTC

oh ok good

2017-07-23 17:00:30 UTC

Yep, over 10,000 raised for Will, our Sacramento Spartan

2017-07-23 17:00:35 UTC

nice πŸ˜„

2017-07-23 17:00:38 UTC

Cool πŸ˜‡

2017-07-23 17:00:55 UTC

Already looking into the costs for equipment and reagents now.

2017-07-23 17:01:40 UTC

should look at building a defense fun in general maybe mining kike currency

2017-07-23 17:02:04 UTC

Again I want to just make enough for the lab scale and begin crowd funding to make the transition to Industrial Scale Sodium Production.

2017-07-23 17:02:28 UTC

That way then I can refine quality Sodium and NaK for Nuclear Reactors

2017-07-23 17:02:31 UTC

National socialist Bitcoin mining

2017-07-23 17:03:03 UTC

But I do know I need to make Dioxane for the last step in the refining process.

2017-07-23 17:03:24 UTC

not sure not a nuclear scientist was a engineering major

2017-07-23 17:03:49 UTC

The other reagents (such as Sodium Hydroxide and Magnesium Powder) can easily be obtained in big quantities.

2017-07-23 17:04:37 UTC

And I am just making Sodium/NaK for the reactors (or more specifically the cooling mechanism that involves Liquid Sodium as opposed to Water).

2017-07-23 17:15:22 UTC

That's a neat idea. I have some experience in the nuclear industry. Make sure you keep your record squeaky clean and stay off any lists if you want to break into that business. The background check I had to do was above and beyond.

2017-07-23 17:16:25 UTC

I can imagine.

2017-07-23 17:16:59 UTC

Plus the fact I could be specially contracted to supply The US Navy w/ Sodium for their Nuclear Subs.

2017-07-23 17:18:06 UTC

Yeah, nuclear subs is specifically what I got the background check for.

2017-07-23 17:18:12 UTC

Though one drawback of the refinement process is the utilization of Dioxane which is rated as being heavily carcinogenic.

2017-07-23 17:18:18 UTC

And cool.

2017-07-23 17:18:58 UTC

Which is why I am considering the corn option.

2017-07-23 17:20:57 UTC

Either growing corn or doing some lab work regarding Genetics.

157,502 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 90/631 | Next