Messages from @0823409823jsjsdf90723j2340sd (Discord ID: 316346918806618114)

401 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/2 | Next

Wow good list

Read siege

Its bretty good

MK is best

Whats the book about

My wife just took after my beliefs

I didnt try and redpill her it just naturally happened

You just now saw

Today has been a good day for national socialism

Good job TWP from Atomwaffen

Heard yall were on the frontlines

One of our initiates was there and got some commie blood on his flag

Does someone keep kicking me 🤔

Do i really have to take a picture of my wrist

What’s worse is the TRS death panel continually attempted to defend Ghoul and deny all the allegations made as more evidence came out

And the one time they had Ghoul back on the show not a word was said about it all

Honestly not surprised he hangs out with far leftists now

Hey guys

Hello Redds

Sounds like the perfect place for me

I’m actually anarchoprimitive

The fuck

Praise kek

James Futurist

I think my biggest motivation is securing Total Aryan Victory for the future whether I live to see it or not

Some ethnic Europeans are higher than others imo

Meds being inferior to Nords, etc.

DNA and origins tracing back to indo Aryan Blood

Just because you have white skin doesn’t mean shit

Iranians have white skin so does Assad

To an extent

We wuz Hyperboreanz

Pery the only people who use the term white in such a broad sense is Burgers

Was that perry guy banned

Oh no he’s still here

It’s been forever since I actually talked to a civnat

Do y’all want to see the new AWD uniforms?

Im not a goy either

Not some brainless cow

Goyim are not National Socialists. - James Mason

Well I mean

It isn’t just a few subjects

The JQ is a huge subject

It is the main thing that will make or break you

I agree he needs to be gassed.

I don’t care for his positions neither should you:

@Chunk Yogurt are you an American nationalist

I swear

I think civ nats are more retarded than antifa at this point

@Chunk Yogurt begum American Futurist

Antifa just needs lessons from their brethren overseas

Whatever happened to the reds throwing Molotovs and shit

I have an easier time talking to a red than a conservative

If they start throwing Molotovs

Like tomassi said

Sieze the time

Boomer memes

HERITAGE NOT HATE

He’ll yeah brothers

Some skins have hair

^ basically

Thanks Huff

I love TWP because TWP is attempting to gather/save as many salvageable people of America within the sinking ship while AWD intends to sink the ship through the drop out and agitate method.

“We don’t intend to rock the boat, we intend to SINK IT.” - James Mason

Yeah Redds you look fat as fuck

No one is a satanist

He probably has a bad case of ptsd

Basically

The VA is shit I’m trying to get at least 80% when I get out

I saw this guys profile and watched some of his videos ptsd was the first thing that came to my mind

A cry for attention

I have that same Hitler banner @fassel

@Arcturus No one in AWD stabbed any nigger

That’s the way AWD sees TWP regarding National Socialism. AWD intends to sink the boat while TWP is entirely focused on saving what’s left of our people from the sinking ship.

I personally don’t forsake white outreach. I help out white homeless people as much as I can.

The reason why SIEGE is good is because he is very honest and truthful. Mason tells it like it is. It’s an evaluation of failures within the movement. What works what doesn’t work what can work.

It’s very practical too.

It’s a book of wisdom that is meant to be applied and lived out.

That and WLP basically saved Mason.

Funny story Mason founded the NSM.

AW is in a ton of states.

That’s why we don’t show up to rallies and shit

Our focus is entirely different

And we do show up to rallies

We just don’t reveal ourselves

We like to give the appearance of blending in

Yeah read that.

No the physical copies don’t sell anymore

The store got taken down

Cause Chan culture blew up and blamed us for that Texas shooting

/pol is the worst

I don’t think I hate anything more than that

I can’t believe people are actually buying it

I don’t really I know I don’t care

All I know is I’m not wasting money on it

It’s meant to desensitize to brutality

But if you ask me just watch live leak videos

Yeah I’m reading SIEGE for the 3rd time and highlighting the shit out of it

You find new wisdom every time you read it

The audio book sucks apparently

True hahaha

People at work ask what I’m reading

I just say it’s a book on anarchy lol

Yeah I love the sections on the NSLF

Especially the NSLF manual

I told Rape Aw should take more pictures with just normal clothes instead of flecktarn to give the impression of blending in

Yeah basically

Idk apparently the Kali Yuga is supposed to come to an end soon and a lot of facts are leading that route

So prepare, stock up, train

Survive

There is always ways you can prepare

Google bug out bag

Also water tablets and food

I have a huge tough box with all my survival essentials that I can just throw in any car trunk

And a couple bug out bags

Before I moved I scouted my neighborhood pretty hard to get a feel

Take the Mason approach

The holocaust didn’t happen as they paint it to be but it should’ve happened that way

Basically

Because the jews need to be eradicated off earth

Even if the holocaust was attempted it can be justified

Wiping out a race of people who threaten all other races and nations is justified

Prove me wrong

Were playing survival of the fittest

If our people want to survive we need war mentality

Not some victim mentality

Even if you believe it happened the way everyone thinks it happened who cares

If some foreign entity invaded your nation you have every right to wipe them out

Then if you don’t see it is bad there is no point in debating it imo

Yeah he never wanted to abandon the swastika

So? What does that have to do with abandoning the swastika?

He specifically writes about why he used it and why it shouldn’t be forsaken

WLP was the one who gave GLR shit for it but WLP later said he was wrong about GLR

Proof?

I’ve read all his works I’ve never heard of anything like that

WLP said the opposite though

He said they tried to convince Rockwell to cuck but he didn’t and in the end Rockwell was right

Who is the author of the book anyways

Who is that

I believe WLP over whoever that guy is

War skins?

Yeah I dont know who that is

I find it odd WLP said the opposite

Let me find where he said it

It was quoted in siege

It’s the word of one man over the consistency of GLRs life and WLPs word

I’ll side with the latter

Black Legion was the best

Black Legion gunned down feds

You’re in Vanguard right?

Is Vanguard American nationalists or what

Do you want to uproot America or go back to some point in time

No lol

Vanguard was btfo’d off IM

I was in VA when it first started

VA was formed from IM members but turned into a soft NA that pr ducked

Cucked

Look at the original Vanguard thread

Thomas also always counter signaled anything siege

He hasn’t even read Mein Kampf

How are you going to claim to be fascist yet you don’t know anything about the fascist worldview

Makes no sense

Now nibbas need to digest the Universal Order pill

Did Dillon change his mind?

Last time I talked to him he held that going back to an earlier point in America was the way to go

Not American futurism

He read it?

He doesn’t like reading

I remember when I left Vanguard long time ago I told him he needed to read the book

Kruuz was he first one in Vanguard to understand SIEGE and leave

Then me, then Tyler who was the previous NJ leader

Everyone who left ended up in AW lol

Effective?

Are you saying the dropout method and agitating isn’t effective or what

I’ve been in AW for a long time saying it isn’t effective is a meme at best

Our approach is entirely different

You can’t really compare what we do to what everyone else does

Infighting?

White man lost a long time ago.

All we do is acknowledge reality.

Ok how? Give me an example?

The only group we leave be is TWP.

Because TWP is consistent.

What strength? The entire point of SIEGE is mass strategy has failed and that the movement needs to adopt armed struggle

This isn’t a contest of who can do more

That is retarded

No one claims to have done more if you want to play that game we can play it

Dick measuring contests are for faggots

Ok but you’re making claims without backing it up

You said AW in fights

What the hell

Alright I’m lost

Where did you get the idea that we are retreating?

Accelerationism has many components

It’s such a broad term

Whatever is worse is bad

Whatever causes more chaos is better

Many things can contribute to that

Huffington post wrote an entire article on AW the other day

Because we made one poster about Charles Manson

And it blew up

You know how much effort that took?

I’ve read SIEGE 3 times going on 4th Mason talks a lot about many ways to hurt the system

For instance

Dropping out and agitating

Obviously we can’t go into detail about that

Also, false flagging

Stirring up the reds

There is tons of ways to do this

You can’t objectively say one way is better than the other because it depends on the circumstances

Joseph Tomassi said seize the time

Dude no one is saying that

Where are you getting this lol

Yeah we adopt the NSLF philosophy

We do things above ground but we don’t do it in uniform

Unless you count banner drops

And there are plenty of groups doing that

We have members attend shit we don’t do it in uniform

Except Redds

He does it in uniform

Just giving you shit

No I’m saying there are different ways to go about things

Redds is a good lad though

Because he made the same mistake twice

401 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/2 | Next