#tradworker (Discord ID: 274535531927568384) in tradworker, page 162


157,502 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 162/631 | Next

2017-10-26 22:20:26 UTC

MUH CHOSENITE

2017-10-26 22:20:41 UTC

*Hebraic Kvetching*

2017-10-26 22:21:37 UTC

Oh the shame. But now I wait for an in when I meet new people so I can tell them about the Jews. "Hello, new friend. My name is M. Sit down a while and let me tell you a little bit about the jews."

2017-10-26 22:24:08 UTC

I am a sedevacantist. its pretty based and pretty white.

2017-10-26 22:26:39 UTC

The Missouri synod Lutherans don't believe in all that Jewish garbage.

2017-10-26 22:27:02 UTC

I have one near me. But I'm afraid I'll go and it'll be a diversity shit show

2017-10-26 22:27:02 UTC

Did somebody say Missouri

2017-10-26 22:27:09 UTC

Twas me!!

2017-10-26 22:27:13 UTC

My Bushwhacker senses are tingling

2017-10-26 22:27:27 UTC

*SHOW-ME NATIONALISM INTENSIFIES

2017-10-26 22:27:29 UTC

I'm not even a christian but I own Luther's On the Jews and Their Lies. A great book, hilarious.

2017-10-26 22:28:18 UTC

sad. Christianity used to be our refuge from the kikes. sad what its become.

2017-10-26 22:33:34 UTC

That's why I'm getting not and more interested in moving away from my birth religion

2017-10-26 22:33:56 UTC

Catholicism is cucked, perhaps irrevocably

2017-10-26 22:34:27 UTC

Truth. I don't worry about religion, particularly in our movement. We are a movement of ideas, not a religious movement

2017-10-26 22:34:32 UTC

only real catholics left are the trad sedevacantists

2017-10-26 22:34:35 UTC

KIKES AND MUZZIE GET OUT THOUGH

2017-10-26 22:34:40 UTC

REEEEEEEEE

2017-10-26 22:34:52 UTC

The Church used to be very insulated against merchant and kebab

2017-10-26 22:35:02 UTC

But not with this new Pope

2017-10-26 22:35:25 UTC

Cardinals choose the Pope, and the Pope chooses Cardinals

2017-10-26 22:35:56 UTC

Yeah, the Jews have weasled their way into Christianity for sure.

2017-10-26 22:36:37 UTC

Pope Francis has promoted 61 cardinals

2017-10-26 22:36:49 UTC

I try to be patient with Christian normies cause I was one, so I understand. But the longer I'm redpilled the more I find I can't sympathize with them anymore

2017-10-26 22:37:15 UTC

And most of the new Cardinals are pozzed

2017-10-26 22:37:30 UTC

Who knows a lot about the NSDAP and their archeological excursions? I'd like to find out what they were interested in. Maybe there are book recommendations.

2017-10-26 22:41:14 UTC

There are only 120 cardinal electors. His Cardinals are officially a majority

2017-10-26 22:43:16 UTC

Christian zionists are perhaps the most enraging people to argue with on this whole planet. You cannot even use any rational arguments to sway them. I've been told that jews can fund all the degeneracy of the world but christians still need to love them because Jebus will turn them into christians before the Apocalypse. Literally, this is what I was told by a zionist. How are you even supposed to redeem one so hellbent on destroying everything good in this world.

2017-10-26 22:44:02 UTC

Luckily at least here the religious-zionist right has been almost completely decimated as a political and social force. Thank God.

2017-10-26 22:44:53 UTC

I think @Kombat-Unit is a great person to talk to about the spiritual aspects of NS, like EH. @Flaxxer , maybe religion isn't a big part of our movement, but I'd say spirituality is. To me, that is why I like NS much more than groups that brand themselves as Fascists. NS is more spiritual in its philosophy than Fascism, which I see as more political. Agree?

2017-10-26 22:48:26 UTC

Hitler himself said that those who view our mission simply as a political matter have missed the whole point. Being a nazi isn't like being a social democrat, where you make your vote every few years and it doesn't affect your life beyond that. It's a comprehensive spiritual- and worldview. All National Socialists can agree about certain things greater than us, atheists, pagan or otherwise.

2017-10-26 22:48:48 UTC

One of my favorite quotes: "With the religionists at one end of the Movement and the atheists at the other, total agreement can still be reached on this one point: the chain. Whether beginning with evolution or some kind of divine creation, the chain represents the endless journey of the generations of the White Man through the countless centuries of time. And we are all out to see that the chain remains unbroken. Like the earth and the universe itself, it is eternal and, if anything is sacred, this certainly is.

It's referred to as a chain because at any given point in time, that particular generation is a link with certain obligation and duty to both past and future. Behind us we can see the chain stretching backward into infinity and, ahead of us, forward toward and even greater infinity. We may well be living in a terrible time, terrible for us, but it only means that the responsibility and the care for the chain that we are now charged with is at its most critical point, perhaps more so than at any other time." - James Mason

2017-10-26 22:49:41 UTC

check out Bishop Sanborn

2017-10-26 22:49:51 UTC

now theres a bishop

2017-10-26 22:50:39 UTC

the man accepts NO heresy or kike shit

2017-10-26 22:58:51 UTC

I found out from a diocese insider that my Monsignor is a faggot

2017-10-26 22:59:16 UTC

ugh. to the ovens.

2017-10-26 22:59:40 UTC

Yeah tbh

2017-10-26 22:59:51 UTC

At least he keeps it secret though

2017-10-26 23:00:35 UTC

I've never heard him preach poz

2017-10-26 23:02:22 UTC

I don't know how many of you have read the Hunter, but every time I see these fanatically anti white clerics I can't help but to think of it.

https://en.wikipedia.org/wiki/Russell_D._Moore#Political_background_and_involvement

2017-10-26 23:02:57 UTC

This is the dude from the article earlier, almost like a caricature, lobbying for more muslims, ban the rebel flag for Jesus, if you care about your nation you are Literally Satan. etc

2017-10-26 23:02:59 UTC

Sweden tier.

2017-10-26 23:15:15 UTC

Yeah I'm also Catholic and AM NOT PLEASED

2017-10-26 23:21:09 UTC

Like @Kombat-Unit said, reasoning with zio-christians is torture. What about the mormons? What do you think of them? I'm pretty sure William Johnson (AFP) is a Mormon, is he just an exception?

2017-10-26 23:21:48 UTC

I have a based Mormon friend

2017-10-26 23:26:01 UTC

Really my only options are to begome orthodox or just go full Asatru

2017-10-26 23:26:41 UTC

The Mormons and Baptists, is it just me or are these groups amazing breeders of white babies? This is why I think it's an important demographic to work on. To persuade.

2017-10-26 23:27:45 UTC

You're entirely right, Kombat. What I was getting at is that we cannot afford to have our movement torn apart by religious bickering

2017-10-26 23:28:31 UTC

Agreed

2017-10-26 23:28:43 UTC

I'll help salvage my church once the fight is won

2017-10-26 23:29:43 UTC

Truth

2017-10-26 23:30:04 UTC

The next crusade will be a coalition of faiths.

2017-10-26 23:35:23 UTC

When I first got into Asatru, I was turned off by the overzealous virtue signaling against "racism". Later on I found out that all the good Asatru people are concentrated in our movement. I just couldn't see myself performing the Blot with an ethnic Somali. Wasn't what I was after.

2017-10-27 00:42:18 UTC

man they are going to bust our balls and totally disarm us arent they?

2017-10-27 00:43:41 UTC

Thinking they'll be searching ANTIFA bags more than ours

2017-10-27 00:44:53 UTC

Still, nothings changed. Be smart about what you bring and we'll be a ok

2017-10-27 00:47:41 UTC

Oh they're cucking us on flagpoles too? That's fuckin lame.

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/373271501094518784/sv2.jpeg

2017-10-27 00:53:12 UTC

I hate the no back pack deal.

2017-10-27 00:53:30 UTC

No knives for fucks sake I don't go anywhere without a pocket knife.

2017-10-27 01:14:01 UTC

Yeah the no backpack think irked me too

2017-10-27 01:14:28 UTC

My husband plans on wearing a face mask scarf..thing. But he is only wearing it on his neck to cover a tattoo. You think this will be okay?

2017-10-27 01:15:05 UTC

If not I have a golden knit infinity scarf that will look fabulous on him.

2017-10-27 01:15:38 UTC

I'm afraid they'll assume he's trying to wear it on his face and he'll be banned

2017-10-27 01:16:34 UTC

Damn it. We can't bring fannypacks!!

2017-10-27 01:19:47 UTC

Tell him if nothing else he can get a big bandage to put over the tat I know guys whom have had to do that before.

2017-10-27 01:20:14 UTC

I was just thinking about that. He may have to do that.

2017-10-27 01:28:36 UTC

I don't know how good looking of a man he is but I'd say a bandage would look better on him than a golden infinity scarf haha

2017-10-27 01:29:39 UTC

Well, I don't wanna brag or anything. But he's a mighty fine looking man.

2017-10-27 01:30:04 UTC

But I suppose we don't want him confused as being with antifa.

2017-10-27 01:40:20 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/373284751441920001/image.jpg

2017-10-27 01:40:33 UTC

Total fluke

2017-10-27 01:43:10 UTC

I don't have the cool reactions everyone else has. I added the most racist one I had. I'm sorry

2017-10-27 01:43:36 UTC

Which one is that?

2017-10-27 01:43:45 UTC

That's a bacon.

2017-10-27 01:43:57 UTC

3 bacons.

2017-10-27 01:44:46 UTC

Which one is the most racist one I mean aha

2017-10-27 01:45:13 UTC

The bacon :(

2017-10-27 02:11:23 UTC

Yeah, this server could use some custom reacts

2017-10-27 02:14:53 UTC

Definitely bacon

2017-10-27 04:29:41 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/373327370813177857/ZomboMeme_23102017233023.jpg

2017-10-27 04:56:44 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/373334178097397770/image.jpg

2017-10-27 04:57:19 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/373334323111264256/image.png

2017-10-27 04:57:41 UTC

They apparently hate when we use their symbols against them

2017-10-27 05:01:18 UTC

Yeah they do

2017-10-27 05:02:53 UTC

damn that's an old ass article

2017-10-27 05:03:02 UTC

Fucking hate when people do that shit

2017-10-27 05:11:41 UTC

Looks like rain Saturday lads

2017-10-27 05:12:05 UTC

No it doesnt

2017-10-27 05:12:23 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/373338117970722826/image.png

2017-10-27 05:13:47 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/373338468316741642/Screenshot_20171027-011336.png

2017-10-27 05:14:10 UTC

Not what I see.

2017-10-27 05:14:41 UTC

You gonna be out there at 6am?

2017-10-27 06:35:10 UTC

Touché

2017-10-27 08:17:02 UTC

And umbrellas are also banned lol.

2017-10-27 08:18:29 UTC

Oh no lol

2017-10-27 10:36:21 UTC

Haha, oh god

2017-10-27 10:37:31 UTC

Yeah, but are umbrella hats banned? It's a good thing you guys have me to brainstorm us right out of these problems. Although I suppose we could use those as weapons. I swear, I can't take y'all anywhere, smh

2017-10-27 12:18:08 UTC

2 year olds playing COD WWII? 😂

2017-10-27 12:18:22 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/373445320778055693/downloadfile.png

2017-10-27 12:18:24 UTC

Odin where in kentucky are you?

2017-10-27 12:18:34 UTC

Bowling Green

2017-10-27 12:18:47 UTC

Lmfao I saw that and laughed at loud. And cool I'm in Murray

2017-10-27 12:19:24 UTC

Ooosh, how's the Pozz? WKU had fallen off the deep end since it's days as an ag school.

2017-10-27 12:20:08 UTC

A few no h8 signs in yards. Still mostly straight and white when I go out to eat.

2017-10-27 12:21:08 UTC

I live outside BG city limits. BG just had its first HomoCon parade. Not a single counter protest from what I saw.

2017-10-27 12:23:38 UTC

Oh god. Ya that's bad

2017-10-27 12:24:12 UTC

I don't know what happens on campus, but nothing like that happens in public

2017-10-27 12:28:12 UTC

Ya BG is the epicenter to the PoZZ in KY. Louisville had already fallen. Lexington is isolated and in a bubble.

2017-10-27 12:28:37 UTC

I went to lexington for a year

2017-10-27 12:28:48 UTC

They put me in the fucking gay dorm

2017-10-27 12:29:03 UTC

I keep tabs on known Antifa in these areas, they are planning an Occupy style extended protest starting Nov4

2017-10-27 12:29:06 UTC

My roommate left because I'm not gay

2017-10-27 12:29:20 UTC

Hey, that's a good thing.

2017-10-27 12:29:36 UTC

But, on the upside, I got my pick of the pussy

2017-10-27 12:30:13 UTC

And no roommate to worry about!

2017-10-27 12:30:43 UTC

Perks of White Male Privilege. 😉

2017-10-27 12:31:19 UTC

Well I got to get ready for work. I'll check in this evening to see if anything has changed.

2017-10-27 12:31:39 UTC

Good to talk! See you in Shelbyville

2017-10-27 12:48:53 UTC

Y'all

2017-10-27 13:04:01 UTC

The eternal pajeet

2017-10-27 15:08:48 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/373488210552291329/image.jpg

2017-10-27 15:59:36 UTC

whoah whoah wtf

2017-10-27 15:59:48 UTC

is that in the filedump from yesterday??

2017-10-27 16:00:20 UTC

Yep

2017-10-27 16:00:28 UTC

Big and true

2017-10-27 16:01:16 UTC

shit.

2017-10-27 16:01:34 UTC

i mean are we really surprised the kikes killed the first and only catholic president?

2017-10-27 16:02:08 UTC

who hated the mafia and wanted to end the cia and issue non-fed controlled currency

2017-10-27 16:08:41 UTC

I don't think jews would allow anything to expose them to be released like that?

2017-10-27 16:28:02 UTC

Could have been an accident

2017-10-27 16:32:48 UTC

It's law that it must be released, the FBI tried to delay it

2017-10-27 16:32:52 UTC

I thought trump blocked the release of the Kennedy files at the last min?

2017-10-27 16:33:29 UTC

No he wanted them released I thought

2017-10-27 16:33:34 UTC

Atleat that is what Briehghbart said this morning

2017-10-27 16:33:49 UTC

He blocked release of a portion of it that was too sensitive

2017-10-27 16:34:14 UTC

For six months while they redact and assess threat etc

2017-10-27 16:34:48 UTC

The part saying the CIA and Masad were involved I presume

2017-10-27 16:35:24 UTC

This one just says Jews but no mention of the Israelis government

2017-10-27 16:46:59 UTC

The main reason JFK was assassinated was he wanted to end the proliferation of nuclear arms.

2017-10-27 17:48:54 UTC

"Expect to witness hazing/violence. These rallies can be a hazing ritual for new recruits to these groups, where new initiates will “prove” their commitment by instigating violence against counter protesters."

2017-10-27 17:49:02 UTC

Guys why did no one tell me

2017-10-27 17:49:25 UTC

Lol wut

2017-10-27 17:49:36 UTC

(((Misinformation)))

2017-10-27 17:50:21 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/373528864665632781/image.jpg

2017-10-27 17:52:46 UTC

so we know where they are parking....hmmmmm

2017-10-27 17:53:57 UTC

This is the channel where we can and should confirm that Wes Bellamy is a nigger.

2017-10-27 17:54:05 UTC

Yeah but SURJ I wouldn't worry about too much.

2017-10-27 17:54:29 UTC

Yeah. We're doing Proud Boys stuff where we beat each other up while naming cereals.

2017-10-27 17:55:15 UTC

That'll be tons of fun for you guys. All while hitting like sissy girls 😂give em a real show.

2017-10-27 17:55:15 UTC

We will not be giving anybody the Hank Yoo initiation, though.

2017-10-27 17:55:27 UTC

DAMMIT

2017-10-27 17:56:06 UTC

Heimbach will be giving a lecture about orthodox metaphysics of NoFap.

2017-10-27 17:56:17 UTC

haha

2017-10-27 17:57:26 UTC

NoFap is great

2017-10-27 17:57:38 UTC

Masturbation is degenerate

2017-10-27 17:57:42 UTC

Wait. We dont haze?

2017-10-27 17:59:04 UTC

No. You got beat up when you showed up last time for the fuck of it.

2017-10-27 17:59:42 UTC

Lmao

2017-10-27 17:59:49 UTC

Yeah, and you're closer to some of the more violent Antifa that way 🙄

2017-10-27 18:01:41 UTC

"Attitudes towards gender and sexuality also provide
dividing lines between different extreme-right
communities. Anti-LGBTQ sentiment is apparent in
neo-Nazi movements and groups which fall under the
bracket of the ‘alt-right’. However neo-Nazi movements
tend to be less misogynistic than their alt-right counterparts,
whilst 11 out the 14 alt-right platforms and
groups assessed expressed misogynistic attitudes.
This ideological tendency can be linked to the advent
of the alt-right, which was closely interlinked with the
‘men’s rights movement’"

Hitlers finally confirmed for main Woman Respecters. @parrott feminist NS vision has finally come to fruitation.

2017-10-27 18:01:46 UTC

Hit me with all your Respect memes.

2017-10-27 18:02:25 UTC

We out here to praise W O M E N

2017-10-27 18:07:33 UTC

FIGHTING FOR ETHICS IN GAMING JOURNALISM AND OUR RIGHT TO RESPECT WOMEN

2017-10-27 18:10:02 UTC

😂

2017-10-27 18:10:11 UTC

Shields officially allowed lads

2017-10-27 18:13:22 UTC

I just realized the email address that the coordinations are coming from

2017-10-27 18:13:36 UTC

How does one get a @8chan.co email address

2017-10-27 18:16:01 UTC

Holy shit am I in heaven?

2017-10-27 18:59:40 UTC

We're trying to structure our entire operation to remove any and all institutional threats to our infrastructure.

2017-10-27 19:00:05 UTC

We're even going to roll out a Discord substitute. Nobody may be interested right away, but we want to have the shit in place _before_ they pull the rug.

2017-10-27 19:00:53 UTC

Perfect

2017-10-27 19:01:23 UTC

Discords already been guilty of shutting down right wing channels. So its a good move

2017-10-27 19:03:18 UTC

They're still shutting them down

2017-10-27 19:03:34 UTC

Unicorn Riot infiltrates then and reports

2017-10-27 19:07:08 UTC

Any of you guys farm?

2017-10-27 19:07:32 UTC

On a medium-large scale? Like subsistence level?

2017-10-27 20:50:23 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/373574174767185920/image.jpg

2017-10-27 20:54:55 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/373575313361207297/FB_IMG_1508851624136.jpg

2017-10-27 21:08:46 UTC

How much media Do you think we can expect at the rally?

2017-10-27 21:19:00 UTC

Hella. It's an "evil nazi kkk" rally after all

2017-10-27 21:19:28 UTC

The media will try to spin this as Charlottesville 3.0 no matter what happens.

2017-10-27 21:21:19 UTC

I made the mistake of watching a broadcast from (((NewsChannel5))) about S-Ville. Major Blackpill. They might as well have Antifa banner in their logo.

2017-10-27 21:55:22 UTC

Yeah, I've read some of the local stuff.

2017-10-27 22:01:09 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/373591983333048320/received_2069712226672744.jpeg

2017-10-27 22:01:25 UTC

Big if true?

2017-10-27 22:14:45 UTC

is richard coming, yall?

2017-10-27 22:31:17 UTC

I don't think he was invited

2017-10-27 22:47:24 UTC

The (((news))) said he was lol

2017-10-27 22:47:50 UTC

Well he's not a speaker

2017-10-27 22:48:09 UTC

Maybe he's too good for Tennessee

2017-10-27 22:56:27 UTC

Hi guys. I plan on attending tomorrow. I'm coming from Sevierville. Does anyone in East TN need a ride?

2017-10-27 22:57:03 UTC

I suppose I should post this in the Shelbyville tag, my bad

2017-10-28 00:51:13 UTC

@Mr. Hughes just clarifying, you know that's satire right?

2017-10-28 00:53:00 UTC

There's a happening in progress

2017-10-28 00:53:09 UTC

Mueller has filed charges

2017-10-28 01:02:29 UTC

@Fevs I just posted it without comment

2017-10-28 01:02:31 UTC

lol

2017-10-28 01:11:53 UTC

State of VA: We gave the city money.
City of C'ville: Wes spent it on rims and Fried 🐔.

2017-10-28 01:13:04 UTC

where will everyone be parking?

2017-10-28 01:18:01 UTC

Read your emails

2017-10-28 01:25:20 UTC

@Hand Banana if I'm not rolling with the convoy I mean

2017-10-28 01:25:25 UTC

shit is early and I 2.5 hours away

2017-10-28 01:32:07 UTC

Bineon, are you perhaps in East TN?

2017-10-28 02:10:11 UTC

nah, west

2017-10-28 02:10:13 UTC

kentucky

2017-10-28 02:17:54 UTC
2017-10-28 03:18:34 UTC

Kyle Bristow, an alt-right attorney is having leftists write 1 star reviews about him. We ought to leave 5 star reviews to counteract this. https://g.co/kgs/e2k7AU

2017-10-28 03:20:48 UTC

That's the guy who called the BLM pieces of shit at Gainsville.

2017-10-28 03:26:25 UTC

5 star review left. He's friends with Sam Dickson (also an attorney)

2017-10-28 03:26:26 UTC

No kyle wasn't in Gainesville your thinking of Cameron Padgett.

2017-10-28 04:33:44 UTC

Could be. I don't know these men personally. Probably should have ended it with a question mark.

2017-10-28 10:02:38 UTC

Tl;dr
No shields or helmets or bullet proof vests

2017-10-28 10:02:54 UTC

Oh and no water

2017-10-28 10:24:57 UTC

@parrott what is the Charlottesville action report??

2017-10-28 10:30:50 UTC

So is shelbyville the same way

2017-10-28 10:31:01 UTC

Kinda

2017-10-28 10:35:41 UTC

Muh Muslim youth be bringing da police some breakfast n sheeit

2017-10-28 10:36:02 UTC

No bacon?

2017-10-28 10:36:05 UTC

Based cops know not to eat that shit. For one it’s not bacon

2017-10-28 10:36:12 UTC

For two it’s probably a bomb

2017-10-28 10:36:46 UTC

The bacon thing is the real issue

2017-10-28 10:38:55 UTC

I'm so excited to be a part of this with all of you goys

2017-10-28 12:42:40 UTC

Gott mit uns boys in Shelbysville today

2017-10-28 12:52:14 UTC

Anyone in the area already? Anyone out there on the libshit side?

2017-10-28 12:55:48 UTC

I’m close

2017-10-28 12:56:45 UTC

Just getting into shelbyville

2017-10-28 13:18:24 UTC

Who isn't at the Wal-Mart?

2017-10-28 13:20:29 UTC

Good luck at the rally all sorry I can’t be there for this one

2017-10-28 13:36:34 UTC

I’m in shelbyville

2017-10-28 13:39:45 UTC

Anything going on?

2017-10-28 13:43:34 UTC

Also any idea where we can park?

157,502 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 162/631 | Next