#health_and_training (Discord ID: 406155057705385994) in tradworker, page 11


3,549 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 11/15 | Next

2018-02-22 17:28:20 UTC

How should I combat this. I guess I really hate college

2018-02-22 17:31:23 UTC

don't skip class

2018-02-22 17:31:33 UTC

force yourself to go and do well

2018-02-22 17:31:37 UTC

or drop out

2018-02-22 17:31:53 UTC

There's no point going into all that debt if you're not going to have anything to show for it

2018-02-22 17:32:21 UTC

You're right. All the Marxist bullshit just really beats you down

2018-02-22 17:32:25 UTC

Maybe document all the shit he says to save for later

2018-02-22 17:33:32 UTC

The attitude that college is something that you just do and don't really need to push yourself for is a symptom of this sick society

2018-02-22 17:33:45 UTC

with the student loan merchants rubbing their hands vigorously

2018-02-22 17:34:33 UTC

So if you're going to do it at all, strive to make it worthwhile and do the best you can, always.

2018-02-22 17:39:21 UTC

remember bro...the quickest way through college is to graduate. get the return on your investment. don't let a shitty teacher hold you back or give you excuse not to go to class

2018-02-22 17:39:31 UTC

get it done now and you never gotta fuk with it again

2018-02-22 17:41:23 UTC

^

2018-02-22 17:41:55 UTC

I have no advice I havent been to class in two weeks

2018-02-22 17:42:02 UTC

lol

2018-02-22 17:42:21 UTC

All of my classes are literally evil white people are responsible for everything bad

2018-02-22 17:42:40 UTC

Anthropology, American Histroy pre 1877, my english teacher is a communist jew

2018-02-22 17:42:42 UTC

etc.

2018-02-22 17:43:42 UTC

whats your major?

2018-02-22 17:48:43 UTC

Criminal justice

2018-02-22 17:48:48 UTC

These are some of my required classes

2018-02-22 17:49:01 UTC

So i'll probably drop out and get a factory job or some shit instead tbh

2018-02-22 17:49:10 UTC

I'm just too much of a listless retard for college

2018-02-22 17:53:24 UTC

I've always wanted to take up muay thai

2018-02-22 17:59:05 UTC

@Hand Banana nah dude don't drop out...I hope your joking!

2018-02-22 17:59:40 UTC

@Malal Muay Thai is a my favorite after fuking around with boxing and MMA for years. Absolutely love it.

2018-02-22 18:33:00 UTC

@Hand Banana I want a factory job too. The only problem is I have a REALLY big scholarship that I can't take advantage of if I take time off to work

2018-02-22 18:36:16 UTC

What does your morning routine look like? I found most of my laziness starts in the morning. If you can cut it off early you'll do better the rest of the day

2018-02-22 18:37:08 UTC

@Joey zyklon it was mostly self control and discipline that I got out of it. The self defense is secondary

2018-02-22 18:39:28 UTC

@Hand Banana if you can power through there is a need for qualified cops. Just sayin

2018-02-22 18:57:02 UTC

I'm super doxxed dude

2018-02-22 18:57:04 UTC

I'll never be a cop

2018-02-22 18:57:14 UTC

I started my classes before that so i've been trying to stick it out

2018-02-22 18:57:15 UTC

But

2018-02-22 19:04:21 UTC

as long as you dont have a criminal background you should fine I would think?

2018-02-22 19:16:54 UTC

Bro white people get fired just for shooting nogs do you think that any PD in the country would hire an actual Nazi?

2018-02-22 19:19:53 UTC

Tradworkers shouldn't be cops imo

2018-02-22 19:20:14 UTC

Getting bantzed by Heimbach for all eternity seems like a cruel fate

2018-02-22 19:22:51 UTC

lol

2018-02-22 19:23:11 UTC

The first time i had to shoot a nog i'd be in court for the next 20 years

2018-02-22 19:55:57 UTC

There was that cop in the news with the Reichsadler tattoo on his arm, he didn't get fired

2018-02-22 19:56:21 UTC

but yeah, better off not being a cop

2018-02-22 19:56:38 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/406155057705385994/416322415367290901/JPEG_20180219_094215.jpg

2018-02-22 19:59:23 UTC

I like his free Palestine shirt more

2018-02-22 20:00:31 UTC

Nazbol gang shirt = best shirt

2018-02-22 20:06:35 UTC

Fevs the next time I see you we're fighting

2018-02-22 20:06:53 UTC

Fuck yeah

2018-02-22 20:07:07 UTC

Someone bring gloves

2018-02-22 20:07:32 UTC

No pls you're scary looking

2018-02-22 20:09:21 UTC

I'm about as scary as a box of kittens

2018-02-22 20:12:16 UTC

Aw i like kittens

2018-02-22 20:15:44 UTC

Tomorrow I'm gonna eat some gabagool, bread, and olives before I go sing karaoeke

2018-02-22 20:15:46 UTC

Try and stop me

2018-02-22 20:36:03 UTC

you talkin about capocollo?

2018-02-22 21:52:15 UTC

Yeah gabagool

2018-02-22 22:48:10 UTC

Waiting on the kiddos to wrap up

2018-02-22 22:48:19 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/406155057705385994/416365618095456277/image.jpg

2018-02-22 22:48:41 UTC

Sparring tonight

2018-02-22 22:48:45 UTC

😍

2018-02-22 22:48:50 UTC

🔥

2018-02-22 22:49:08 UTC

🤛🏻

2018-02-23 01:45:29 UTC

start taking cold showers fellas

2018-02-23 01:49:13 UTC

Going try this

2018-02-23 03:25:13 UTC

@Fevs y though

2018-02-23 03:25:34 UTC

fuck he found the loophole

2018-02-23 03:25:41 UTC

you cannot stop me

2018-02-23 03:25:50 UTC

This seems like ban evading, that's kickable

2018-02-23 03:26:12 UTC

Better not say anything

2018-02-23 03:26:35 UTC

this is a shoah

2018-02-23 13:32:05 UTC

Remember, it’s healthy to eat the whole ass: https://youtu.be/zr9y-yh8Xt8

2018-02-23 13:32:26 UTC

*I’ma eat the whole ass bruh.*

2018-02-23 14:08:58 UTC

my new diet regime

2018-02-23 14:09:00 UTC

eat dat ass

2018-02-23 14:09:34 UTC

enjoy your parasites

2018-02-23 14:11:23 UTC

right lol

2018-02-23 14:11:37 UTC

yea the only ass i'll eat is rump roast

2018-02-23 15:12:11 UTC

Morning dumbbell routine time

2018-02-23 15:12:15 UTC

Liftwaffe

2018-02-23 16:12:07 UTC

get it!

2018-02-23 16:22:24 UTC

Clean and press Renegade rows. Chest flies. Pull ups. Walking lunges. Weighted step ups

2018-02-23 16:38:01 UTC

good stuff....full body workout

2018-02-23 16:38:45 UTC

Yep

2018-02-24 15:49:57 UTC

1.5 lb cottage cheese
half cup - carrot
-broccoli
-cauliflower
2 cloves garlic
3 table spoon onion
1 table spoon salt

BLENDER

Cruciferous smoothie. Your breath will never be the same. Good for testosterone
also tastes kinda like chip dip without the soy


I dont cook too good so im sorry if my wonderful invention was already discovered somewhere lol

2018-02-24 18:03:34 UTC

@RaHoWa Ryan#8927 Sounds like my breath will be shit. But you had me at testosterone.

2018-02-24 18:04:48 UTC

That sounds horrendous

2018-02-24 18:07:08 UTC

Have the ViralJew aka the flu

2018-02-24 18:08:09 UTC

Made myself Garlic Soup and felt like 50 percent better almost instantly

2018-02-24 18:11:50 UTC

It really isn't so bad. Tastes like garlicky spinach dip

2018-02-24 18:12:32 UTC

@MACrusader the "breezy kike" is flying around up here everywhere too.

2018-02-24 18:14:21 UTC

I just made Chicken Broth with Chopped Garlic , Carrots and celery felt like 50 percent recharged

2018-02-24 18:14:58 UTC

Immediately afterward , still feel teeeeeewwible

2018-02-24 18:16:12 UTC

Tho

2018-02-24 18:16:32 UTC

Shortly after I red pilled I turned into a health nut lol. Garlic, honey and apple cider vinegar. Mix that shit together and it's as potent as zyklon

2018-02-24 18:16:42 UTC

Lol

2018-02-24 18:17:11 UTC

I know some spic probably gave it too me at target

2018-02-24 18:17:53 UTC

Garlic, Onion, Sage, Rosemary, and Turmeric all the only spices you need when cooking.

Prove me wrong. Pepper fags btfo

2018-02-24 18:18:48 UTC

Cream of tartar. Mixed with oj. Actively fights smokers lung

2018-02-24 18:19:26 UTC

> not embracing the smokers lung to enhance your workout

Sure is GAY in here

2018-02-24 18:19:38 UTC

Lol

2018-02-24 18:19:45 UTC

resistance training nibba

2018-02-24 18:19:59 UTC

Lmao

2018-02-24 18:20:04 UTC

Like pyramid pushups with a plate carrier?

2018-02-24 18:20:42 UTC

Resistance training. Current elevation:1100 feet.

>go to Wyoming. Die.

2018-02-24 18:20:54 UTC

I jog in my plate carrier with them heavy ass AR500 steel plates. Shit sucks.

2018-02-24 18:21:11 UTC

I last a good 10 minutes lol

2018-02-24 18:21:27 UTC

probably fucks my spine right up too

2018-02-24 18:23:09 UTC

Lol I'm waiting till there's not 3 feet of snow on the ground first. I wanna get stronger not die in a snowbank :D.

I hiked 5 miles last week in full riot. Not quite fun.

2018-02-24 18:24:27 UTC

I have a nice plot of land in southern Ohio I hike in full gear in the summer. I can't wait for it to warm up so I can stop being a lazy fatbody.

2018-02-24 18:24:43 UTC

Just put bags of rice in a backpack and jog

2018-02-24 18:25:05 UTC

Full VC action

2018-02-24 18:25:08 UTC

> rice
> not rocks

L O W E N E R G Y

2018-02-24 18:25:33 UTC

Fucked up spine


Not fucked up spine

🤔

2018-02-24 18:25:54 UTC

Fucked up scoliosis spine is chad tho

2018-02-24 18:26:46 UTC

Especially when Tryone & Jamals iz comin too eat yo chilins nibba

2018-02-24 18:27:21 UTC

Spine lookin like a question mark ass nibba

2018-02-24 18:28:32 UTC

Garlic forever

2018-02-24 18:29:00 UTC

He'll Yeah

2018-02-24 18:29:58 UTC

I've been eating raw cloves for my fucked out wisdom teeth. Whatever makes them hot isn't the same thing as capsaicin.

2018-02-24 18:31:16 UTC

Garlic and onion are my two favorite things in the world. I put that shit on everything I make.

2018-02-24 18:31:28 UTC

It's a different kind of spice

2018-02-24 18:31:43 UTC

When I make a burger i put fried onion under and fresh onion on top like a fucking madman

2018-02-24 18:32:09 UTC

Garlic salt all over for dayzzz

2018-02-24 18:32:10 UTC

Same lol. I don't even have regular salt in my house. Just iodized garlic salt

2018-02-24 18:32:23 UTC

Is it kosher?

2018-02-24 18:32:29 UTC

OY

2018-02-24 18:32:33 UTC

V E Y

2018-02-24 18:32:51 UTC

No joke though garlic salt is the chadest of salts

2018-02-24 18:33:09 UTC

Chad garlic salt vs the soy kosher

2018-02-24 18:33:34 UTC

I have that pink sea salt stuff from asia

2018-02-24 18:34:04 UTC

From some Himalylian mountain or some shiiiiid

2018-02-24 18:34:26 UTC

Lol crystallized yeti pee

2018-02-24 18:34:32 UTC

Lol

2018-02-24 18:36:37 UTC

My mom uses that shit but I refuse my tendies if she uses it.

2018-02-24 18:36:52 UTC

Only garlic salt for this aryan warrior

2018-02-24 18:39:03 UTC

You fuckers have no idea how committed I am. I keep a shaker of it in my backpack

https://cdn.discordapp.com/attachments/406155057705385994/417027667012091914/JPEG_20180224_133815.jpg

2018-02-24 18:39:09 UTC

Supposed to have the highest lvls of healthy iodine than anyother salt

2018-02-24 18:39:19 UTC

Lmao

2018-02-24 18:39:53 UTC

I shoot up garlic juice.in alleyways

2018-02-24 18:40:07 UTC

Lmao

2018-02-24 18:40:22 UTC

I huff garlic in college dorm rooms

2018-02-24 18:42:54 UTC

@Fash Dragon How'd you get your creepy closet pic sent to you? That nigga didn't send me shit

2018-02-24 18:46:29 UTC

You didn't ask for his email?

2018-02-24 18:47:44 UTC

I was too focused on trying to get a fashy tattoo I never got

2018-02-24 18:48:04 UTC

You should send his email to me lol

2018-02-24 18:48:27 UTC

<@373814908766257152> help this young man

2018-02-24 18:48:50 UTC

He will get in touch I'm sure

2018-02-24 18:49:03 UTC

bless u fam

2018-02-24 18:49:12 UTC

Yep

2018-02-24 22:54:58 UTC

Lat machine Dips Curls Push-ups Sit ups Crunches 30 min run/walk

2018-02-25 01:55:02 UTC

I heard garlic salt

2018-02-25 01:55:15 UTC

If you do not use LAWRY'S GARLIC SALT YOU ARE A CUCK ASS BITCH MOTHERFUCEKR

2018-02-25 06:20:48 UTC

>not eating entire cloves of garlic, husk and all

2018-02-25 07:06:02 UTC

heres a pill

2018-02-25 07:06:08 UTC

eat whatever the fuck you want

2018-02-25 07:06:14 UTC

and lift heavy ass weight

2018-02-25 07:06:16 UTC

/thread

2018-02-25 07:10:13 UTC

^

2018-02-25 07:12:27 UTC

Woke

2018-02-25 11:15:37 UTC

Y'all niggas gay. Kroger brand garlic salt is the only redpilled choice.

2018-02-25 13:52:10 UTC

@K Martin Since Ohio seems to be underwater, take a trip back to the mountains for that fashy tattoo

2018-02-25 18:17:22 UTC

@DanEss shit man I want to. Probably woulda had time if @Fevs ass didn't want his filled in

2018-02-25 19:16:05 UTC

<:fascistpepe:374715716626022430>

2018-02-25 19:16:59 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/406155057705385994/417399598253080596/IMG_20180225_111235.jpg

2018-02-25 20:13:55 UTC

Part of training is keeping your weapons ready. Did you clean yours today?

2018-02-25 20:14:35 UTC

Cleaned mine maybe a week ago

2018-02-25 20:14:41 UTC

i clean after around 500-1k rounds

2018-02-25 20:15:04 UTC

Only shot about maybe 50 rounds since then, should be good

2018-02-25 20:16:43 UTC

I'll usually clean 22's after 3 or 4 outings, but clean the shotguns and larger caliber weapons after every use. Corrosion happens fast

2018-02-25 20:17:09 UTC

lol /shrug

2018-02-25 20:38:23 UTC

Mine is clean af

2018-02-25 20:48:15 UTC

My babies are clean...not hard when I never get to the range

2018-02-25 23:06:14 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/406155057705385994/417457292255035412/20180225_180541.jpg

2018-02-25 23:06:22 UTC

Kleen

2018-02-25 23:08:28 UTC

Lewd

2018-02-25 23:08:48 UTC

ok hot

2018-02-25 23:08:48 UTC

I need to get my barrel fluted or turned down

2018-02-25 23:09:04 UTC

Shit is way too front heavy

2018-02-25 23:19:57 UTC

i love those low profile foregrips

2018-02-25 23:19:59 UTC

so comfy

2018-02-25 23:20:21 UTC

Yeah I haven't looked back after taking the handstop pill

2018-02-25 23:21:31 UTC

i kinda like the ones that are made to chickenwing to

2018-02-25 23:21:36 UTC

i forget their name

2018-02-25 23:22:54 UTC

Uhhhh

2018-02-25 23:55:09 UTC

We posting guns now?

2018-02-25 23:55:20 UTC

I got the heat

2018-02-25 23:55:29 UTC

From 1968

2018-02-25 23:59:33 UTC

Yeah gun thread

2018-02-26 00:04:32 UTC

Gibe lever action 45-70

2018-02-26 00:05:34 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/406155057705385994/417472222370988032/JPEG_20180225_190520.jpg

2018-02-26 00:06:08 UTC

real dick posting hours

2018-02-26 00:11:37 UTC

nice

2018-02-26 00:12:30 UTC

BOOM

https://cdn.discordapp.com/attachments/406155057705385994/417473967159377931/DSCN5923.JPG

2018-02-26 00:21:06 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/406155057705385994/417476132569481236/image.jpg

2018-02-26 00:21:41 UTC

I like it

2018-02-26 00:21:45 UTC

Classy

2018-02-26 00:22:01 UTC

Only need two

2018-02-26 00:22:08 UTC

Where the pistol

2018-02-26 00:22:50 UTC

Can't get the license yet sadly

2018-02-26 00:23:45 UTC

Nigga you need a license to own a handgun? Time to move

2018-02-26 00:25:10 UTC

Damn

2018-02-26 00:25:34 UTC

Oh wait, just checked, guess my state does allow purchase without license

2018-02-26 00:26:05 UTC

Welp, I know what I'm saving up for

2018-02-26 00:33:47 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/406155057705385994/417479325160308739/image.jpg

2018-02-26 00:33:48 UTC

Get it

2018-02-26 00:34:42 UTC

Any suggestions for the budget minded?

2018-02-26 00:38:59 UTC

I have a Taurus PT709 that I got for my wife

2018-02-26 00:40:09 UTC

What’s ur budget

2018-02-26 00:40:26 UTC

I bought my g19 for $400

2018-02-26 00:40:41 UTC

Private sale

2018-02-26 00:40:56 UTC

Don’t buy at a gun shop

2018-02-26 00:41:06 UTC

Don’t get registered

2018-02-26 00:41:21 UTC

It's required in Pennsylvania

2018-02-26 00:41:34 UTC

That I'm sure of

2018-02-26 00:42:09 UTC

My budget is 500

2018-02-26 00:43:26 UTC

No private sales?

2018-02-26 00:43:40 UTC

Glock

2018-02-26 00:43:41 UTC

Taurus was under 200 out the door

2018-02-26 00:43:43 UTC

at a gun shop

2018-02-26 00:44:02 UTC

Get the gun that your enemy uses

2018-02-26 00:44:24 UTC

In Pennsylvania you need to be background checked regarding handguns, even with private sales

2018-02-26 00:44:26 UTC

Sadly

2018-02-26 00:44:30 UTC

I can't have an automatic m4

2018-02-26 02:09:16 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/406155057705385994/417503355162591233/20180225_200419.jpg

2018-02-26 02:09:50 UTC

May wanna buy a shockwave before the fbi murders a bunch of kids with one

2018-02-26 02:11:28 UTC

@I'm Not Sam Hyde lol is that a troy battle sight and a failzero bcg?

2018-02-26 04:53:35 UTC

Daniel defense rear, a2 front, bcg is a psa nickel boron

2018-02-26 05:04:41 UTC

I like the lint brush

2018-02-26 05:05:07 UTC

Based lint brush Nationalism

2018-02-26 05:11:30 UTC

woah

2018-02-26 05:11:33 UTC

pilled

2018-02-26 05:11:45 UTC

lint brush nationalism effective immediately

2018-02-26 05:34:09 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/406155057705385994/417554913124548608/JPEG_20180226_003359.jpg

2018-02-26 06:08:34 UTC

Cat hair nationalism

2018-02-26 06:12:58 UTC

I was curious because it looks damn near identical to my ak mod lol

https://cdn.discordapp.com/attachments/406155057705385994/417564680958115841/20180226_001157.jpg

2018-02-26 06:24:02 UTC

Agent cohen, I'm ATF

2018-02-26 06:36:26 UTC

I LOST ALL OF MUH GUNZ IN A TRAGIC BOATING ACCIDENT! LAWDY YES

2018-02-26 06:37:17 UTC

Oh I was just gonna ask if you had a hacksaw

2018-02-26 06:37:52 UTC

Naw. I ditched it bout the same time as the deepfreeze >.>

2018-02-26 06:38:07 UTC

I have a few shotgun barrels I need shortened. If you do it for me I can pay cash. Just stop them off at the florists van with the satellite dish on top

2018-02-26 06:38:58 UTC

Real ATF no bully

2018-02-26 07:35:56 UTC

For real though, if you want a tiny ass non nfa shotgun, check out the mossberg shockwave. I got one on order. Only cost me 350 bucks

2018-02-26 13:17:56 UTC

Whoa that mossberg is sweet!

2018-02-26 13:18:27 UTC

No nfa just because they put pistol grip on at the factory

2018-02-26 13:19:07 UTC

Nice loophole

2018-02-26 17:54:08 UTC

@Fash Dragon He wasn't alone

https://cdn.discordapp.com/attachments/406155057705385994/417741138930434051/trumpbanepose.png

2018-02-27 17:17:35 UTC

We eatin again?

2018-02-27 17:17:53 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/406155057705385994/418094401110278144/image.jpg

2018-02-27 17:29:53 UTC

thats gooo

2018-02-27 18:49:30 UTC

Oh it was killer.

3,549 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 11/15 | Next