Message from Holy Intersectional Inquisition in /r/SargonOfAkkad (Sparta) #general


2018-09-30 18:18:24 UTC  

i wouldnt, fat girls have a terrible personality

2018-09-30 18:18:34 UTC  

the whitey?

2018-09-30 18:18:46 UTC  

what have titties to do with personality?

2018-09-30 18:18:50 UTC  

im ashamed to call her white <:think_hitlerdidnothingwrong:378717099952177162>

2018-09-30 18:19:03 UTC  

oof

2018-09-30 18:19:17 UTC  

she aint my type. but she seems like a nice fellow tho.

2018-09-30 18:19:24 UTC  

lol

2018-09-30 18:19:32 UTC  

@Deleted User honestly I'm not a massive stoner I do t smoke all that much

2018-09-30 18:19:42 UTC  

yeah yeah

2018-09-30 18:19:48 UTC  

green tastes like shit change my mind

2018-09-30 18:19:52 UTC  

fat white women are having black babies and leaving black women as the only fuckable cosplayers

2018-09-30 18:20:41 UTC  

weed taste bad if its bad weed

2018-09-30 18:21:05 UTC  

I smoke maybe a half oz a week

2018-09-30 18:21:11 UTC  

try strawberry cough if taste is an issue

2018-09-30 18:21:13 UTC  

Which isn't much

2018-09-30 18:21:15 UTC  

thats kindof a shitload

2018-09-30 18:21:23 UTC  

Black one is Kaden <:pepe_smug:378719408341909506>

2018-09-30 18:21:33 UTC  

Her hair is red because she's a FUCKING ***COMMUNIST***

2018-09-30 18:21:37 UTC  

Lol

2018-09-30 18:21:54 UTC  

lol wtf is all this drunk shit

2018-09-30 18:21:55 UTC  

half oz is like 15g?

2018-09-30 18:21:56 UTC  

@M4Gunner you know from personal experience

2018-09-30 18:21:57 UTC  

If thats a communist then I'll gladly pray to marx

2018-09-30 18:22:01 UTC  

I'm not an alcoholic

2018-09-30 18:22:10 UTC  

yes i do

2018-09-30 18:22:22 UTC  

15g a week?

2018-09-30 18:22:22 UTC  

damn

2018-09-30 18:22:33 UTC  

it's a bit

2018-09-30 18:22:36 UTC  

thats what i smoke in 3 weeks to a month

2018-09-30 18:22:37 UTC  

tbh ive never cleared a half oz in a week

2018-09-30 18:22:44 UTC  

but i mix with tobacco

2018-09-30 18:22:55 UTC  

i used to be a stoner, and i don't think i smoked that much

2018-09-30 18:23:05 UTC  

I've smoked once

2018-09-30 18:23:11 UTC  

This friday lol

2018-09-30 18:23:24 UTC  

stay away, it's the devils work

2018-09-30 18:23:30 UTC  

its like $150 for a half ounce still isnt it?

2018-09-30 18:23:32 UTC  

devils lettuce

2018-09-30 18:23:42 UTC  

idk, it's been a while

2018-09-30 18:23:59 UTC  

Payed 10 dollars for a g and a half.

2018-09-30 18:24:03 UTC  

was it a bad deal?

2018-09-30 18:24:06 UTC  

stay away from porn kids. it makes you a degenerate cuck