Message from Smiter-IL in Front And Center #general


2017-10-26 01:33:39 UTC  

Welcome Bro

2017-10-26 01:42:32 UTC  

Hot shit Thomas! Like the new material!

2017-10-26 01:43:02 UTC  
2017-10-26 01:59:47 UTC  

Bet its a negroid

2017-10-26 01:59:55 UTC  

That university will need some posters.

2017-10-26 02:00:20 UTC  

Of course it is. They only have a *nickname*

2017-10-26 02:02:47 UTC  

Lol, stupid niggers can never be tamed. Even after 250 years of slavery, and 150 years of living free in a great white society.

2017-10-26 02:03:35 UTC  

You can take the nigger out of the ghetto, but you cant take the ghetto out of nigger.

2017-10-26 02:05:07 UTC  

*lil gib me muh gibs*

2017-10-26 02:14:17 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/363104510153064452/372930907096481793/image.png

2017-10-26 02:14:23 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/363104510153064452/372930932643987456/image.png

2017-10-26 02:14:46 UTC  

Siri isn’t a white nationalist

2017-10-26 02:16:02 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/363104510153064452/372931350677815296/image.png

2017-10-26 02:22:09 UTC  

Dude if AI can make jew jokes most alt rights podcasters would get job cucked

2017-10-26 02:23:07 UTC  

Lmao I just wanted to see if it would actually do it

2017-10-26 02:25:11 UTC  

Dose the term goyim include computers?

2017-10-26 02:27:26 UTC  

Do you know high school musical.
The holocaust was a hoax.
That's... True, but not very funny.

2017-10-26 02:27:30 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/363104510153064452/372934235780153354/image.png

2017-10-26 02:27:33 UTC  

Yup

2017-10-26 02:27:35 UTC  

Thats what clever bot just told me

2017-10-26 02:29:24 UTC  

Apparently it won’t tell me a Jew joke but a goym one , don’t know what it’s definition of goym is lol but the joke wasn’t very good

2017-10-26 02:34:11 UTC  

Ask for a joke about white people and one about black people

2017-10-26 02:35:06 UTC  

Eh damn I was hoping for better

2017-10-26 02:35:09 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/363104510153064452/372936160021970944/image.png

2017-10-26 02:35:16 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/363104510153064452/372936189122183178/image.png

2017-10-26 02:36:00 UTC  

Maybe I’ll find a way to make it say something bad about whites and we can use it as Jews being racist

2017-10-26 02:36:29 UTC  

Lol clever bot said it didnt want to speak of the jews out of fear.

2017-10-26 02:37:38 UTC  

When I went to Africa once, I stopped at a small village with a witch doctor. He invited me into his hut to view his brain collection.

European brains = $1.00 per pound
Asian brains = $2.00 per pound
African brains = $100.00 per pound

I asked him why African brains were so much more money, and he replied; Do you know how many Africans I have to kill to get a pound of brains?

2017-10-26 02:37:59 UTC  

Lol...........

2017-10-26 02:38:10 UTC  

Lmao that was a good one

2017-10-26 02:38:57 UTC  

Isn’t it a fact though they do have a smaller brain?

2017-10-26 02:39:20 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/363104510153064452/372937212146483200/image.png

2017-10-26 02:40:32 UTC  

Racist science those two don’t mix lmao, if it’s a fact it’s a fact weather they like it or not blame racism if you don’t like facts!

2017-10-26 02:43:28 UTC  

Hate science sounds pretty neeto. Like a mad scientist who gets revenge on his enemies

2017-10-26 02:46:39 UTC  

There’s some bullshit studies out there (Jews) probably. But a lot of science is actually founded on solid facts. Just like I believe it was Oxford? I can’t remember the college but anyway they did like 10 year study. Finally ruling gay people as mentally ill. Literally a mental illness. But they admitted it probably still can’t be treated with medications....yet but you won’t see that kind of stuff on the front page news.

2017-10-26 02:47:49 UTC  

Homosexuality goes against the laws of nature. And bare bones of why we are here and what we are.

2017-10-26 02:49:51 UTC  

Absolutely degenerate.

2017-10-26 02:50:21 UTC  

We are designed by nature to reproduce. When you take that factor out, not only are you useless. But there’s something wrong in your head example mental illness Idk that’s just the way I see it.

2017-10-26 02:50:29 UTC  

Whats worse, a fag, or jew?

2017-10-26 02:50:53 UTC  

Tough question imo... Well, no fags without jews, so i say jew.