#tradworker (Discord ID: 274535531927568384) in tradworker, page 347


157,502 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 347/631 | Next

2017-12-18 01:19:55 UTC

Move to ky, its better on so many levels

2017-12-18 01:20:20 UTC

You can wear swastika t's to the grocery and hardly get a second glance

2017-12-18 01:29:07 UTC

Discord is dead tonight

2017-12-18 01:29:27 UTC

Yeah fr

2017-12-18 01:29:29 UTC

It's because @Haupst├╝rmfuhrer Pepe didn't shave his head.

2017-12-18 01:30:17 UTC

Lol yeah, still waiting on his fitness video uploads to let him in the hidden vets chat

2017-12-18 01:31:39 UTC

Im expecting at least 100 sit ups in 30 seconds or no deal

2017-12-18 01:31:45 UTC

^^^

2017-12-18 01:32:01 UTC

I just made tea in my french press. I recommend it.

2017-12-18 01:32:34 UTC

I made egg nog and bourbon in my glass, i recommend it

2017-12-18 01:33:04 UTC

Alcohol is going to shrink your pecker.

2017-12-18 01:33:34 UTC

I think it's one of those nights, im gonna smoke a cigar in thr house cause who the fucks gonna tell me I cant right

2017-12-18 01:33:58 UTC

Oh trust me i could stand to lose a few inches, fuckers huge, gotta wrap it around my leg when I wear shorts

2017-12-18 01:34:36 UTC

FASS, ALBINO BLACK MAN = CONFIRMED

2017-12-18 01:35:13 UTC

Some days ill toss it over my shoulder before I get dressed

2017-12-18 01:36:47 UTC

Those poor thicc black women.

2017-12-18 01:37:58 UTC

I wish I knew the feeling dude

2017-12-18 01:38:17 UTC

My penis is so small that I got a call from the people at CERN

2017-12-18 01:38:26 UTC

F

2017-12-18 01:38:32 UTC

they were doing some testing on subatomic particles

2017-12-18 01:38:38 UTC

Its more a curse than a gift. When I get a boner I pass out from blood loss

2017-12-18 01:40:14 UTC

I'm gonna be moving back to Arizona. I know of absolutely zero fellow evil Nazis out there

2017-12-18 01:41:38 UTC

Im sure theres a twp chapter somewhere out there, or at least a bunch of fresh recruits in waiting

2017-12-18 01:41:51 UTC

I know a Nazi couple in Rio Rancho, but that's probably a ways from you

2017-12-18 01:43:23 UTC

New Mexico?

2017-12-18 01:43:28 UTC

Yeah

2017-12-18 01:43:42 UTC

Alright fk it. Im smokin indoors. Big fattie backwoods cigar

2017-12-18 01:43:44 UTC

That's pretty far but it's doable

2017-12-18 01:44:02 UTC

I'll be near the California-Arizona-Nevada border

2017-12-18 01:44:20 UTC

They're just teenagers

2017-12-18 01:44:49 UTC

I knew the girl first. She heard about some dude from a neighboring school who got kicked out for anti-Semitism

2017-12-18 01:44:54 UTC

Got in touch with him

2017-12-18 01:45:01 UTC

They've been smitten ever since ÔŁĄ´ŞĆ

2017-12-18 01:45:09 UTC

Haha

2017-12-18 01:45:19 UTC

A true love story

2017-12-18 01:45:28 UTC

Tfw no qt Nazi gf

2017-12-18 01:46:04 UTC

TFW NO BIG TIDDY NAZI GOTH GF

2017-12-18 01:46:18 UTC

WHERE IS MY BIG TIDDY GOTH GF

2017-12-18 01:46:24 UTC

SOMEBODY GET HEIMBACH IN HERE

2017-12-18 01:46:25 UTC

She was more of a medium tiddy scene gf

2017-12-18 01:46:28 UTC

WE DEMAND ANSWERS

2017-12-18 01:46:32 UTC

^^^

2017-12-18 01:48:10 UTC

Real shit though are they associated with TWP?

2017-12-18 01:48:16 UTC
2017-12-18 01:49:01 UTC

Odal how long till u nazi pill ur waifu

2017-12-18 01:49:25 UTC

They're unaffiliated

2017-12-18 01:49:34 UTC

Both pretty siegepilled

2017-12-18 01:50:03 UTC

Video is da sheeeeeit

2017-12-18 01:50:34 UTC

These are the aesthetics twp needs

2017-12-18 01:50:56 UTC

"Siege is gay" -Matthew Heimbach

2017-12-18 01:51:28 UTC

Better

2017-12-18 01:53:40 UTC

Take the Haymaker pill, go full skin

2017-12-18 01:55:00 UTC

Ian Stuart Nationalism

2017-12-18 01:55:04 UTC

I used to own a set of knuckles,., never got to use them on anyone though

2017-12-18 01:56:53 UTC

If anyone wants to jam a good variety of skinhead tunes sub to harry may on YT, good mix up it seems of various artists.

2017-12-18 02:01:39 UTC

Take the Haymaker pill<:whitepillblackoutline:374717036796051476>

2017-12-18 02:03:34 UTC

Doggo is burrying her nose in the couch lol she clearly does not approve of the cigar smoking indoors. Its COLD outside dingo!!!

2017-12-18 02:33:03 UTC

That video there reacting too was the 1 that cemented truth for me

2017-12-18 02:33:17 UTC

It changed everything

2017-12-18 02:33:39 UTC

* wipes little tear

2017-12-18 02:42:58 UTC

Scratch that.... forget what you saw...

2017-12-18 02:43:32 UTC

Thats what I get for letting youtube "just ride"

2017-12-18 02:48:14 UTC

Well no i knew that part was fake lol

2017-12-18 03:00:47 UTC

I str8 up posted some SHARP vid thinking it was legit skinhead. I feel like a dumbass

2017-12-18 03:01:13 UTC

God damn euro fags. Ripe with SHARPS

2017-12-18 03:02:02 UTC

You don't get that shit much in the states these days. Theyve basically ceded that ground to us since the early 90s

2017-12-18 03:07:31 UTC

Hey TWP Comrades. I've been off discord for two months or so,got deep into work, too broke to go to Tenn, like $0 lvl. Anyways better now some. I'll be on cable TV, decent sized show, next year it will be aired. I changed my look since Charlottesville, muahaha. Hopefully I'm not edited in a shit way. It was related to my biz, not WN. Hopefully wont get doxxed but it's a risk I am willing to take. Oh yeah thanks TWP and Weev for making me get on the blockchain money machine, should be able to start donating more in a couple months.

2017-12-18 03:08:05 UTC

Ambien boryher

2017-12-18 03:14:00 UTC

I think 2018 will be huge for blockchain. Least one exchange is not even letting people sign up because of volumne.

2017-12-18 03:14:57 UTC

I should have figured out how to invest months ago

2017-12-18 03:15:17 UTC

I decided not to and it really climbed in value

2017-12-18 03:16:00 UTC

It's made many WN's some big bucks I know this.

2017-12-18 03:16:57 UTC

There are still gravy trains that haven't left the station. I'm not even touching BTC lately, too swamped

2017-12-18 03:17:28 UTC

Yeah many choices. Takes a lot of research.

2017-12-18 03:17:47 UTC

How's litecoin

2017-12-18 03:18:11 UTC

It's all up far as I'm concerned. Ithink Litecoin is up very well

2017-12-18 03:18:29 UTC

I made a chunk on LTC recently but it has been stagnant since

2017-12-18 03:18:46 UTC

I hear normies talk about it

2017-12-18 03:18:59 UTC

We can only pay dues in BTC right?

2017-12-18 03:19:07 UTC

afaik, yes

2017-12-18 03:19:15 UTC

I think money orders too actually

2017-12-18 03:20:01 UTC

I expect it to overtake some of the forex market, and really grow during 2018.

2017-12-18 03:20:05 UTC

Whats up guys

2017-12-18 03:20:46 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/392154196616413195/20171216_212426.jpg

2017-12-18 03:20:52 UTC

When is the next big rally? Far as I know there isnt one publicly anouced yet.

2017-12-18 03:21:04 UTC

Anyone want this rad pitcher from the late 1800s

2017-12-18 03:21:38 UTC

I was selling it on let go but it got shoahd lol

2017-12-18 03:21:57 UTC

I will drive my ass to Tennessee for that thing

2017-12-18 03:22:06 UTC

Lol do it fam

2017-12-18 03:22:21 UTC

Lol if I wasn't back home

2017-12-18 03:22:33 UTC

There going for near 300 bucks online but I'm asking 150

2017-12-18 03:22:37 UTC

It's a quick drive to Tennessee from my place

2017-12-18 03:22:50 UTC

Ill mail it out wherever

2017-12-18 03:22:58 UTC

Where do you live?

2017-12-18 03:23:53 UTC

Southern IL

2017-12-18 03:24:20 UTC

Did you come down to tennessee this summer

2017-12-18 03:24:47 UTC

At rick tylers?

2017-12-18 03:25:50 UTC

No unfortunately

2017-12-18 03:25:59 UTC

I would love to meet Rick Tyler though!

2017-12-18 03:26:13 UTC

I met a few goys from up there

2017-12-18 03:26:46 UTC

Ive got family in chiraq

2017-12-18 03:27:04 UTC

We in Illinois prefer Chicongo

2017-12-18 03:27:20 UTC

More accurate

2017-12-18 03:27:43 UTC

We have the misfortune of having memphis

2017-12-18 03:28:07 UTC

But you've got us beat

2017-12-18 03:30:02 UTC

@fassel I'm currently taking Haymaker pills.

2017-12-18 03:30:09 UTC

Nashville too

2017-12-18 03:30:15 UTC

I hate that damn city

2017-12-18 03:30:55 UTC

Last time I was there I literally had to wait in line at taco Bell befind a morbidly obese negress without any pants

2017-12-18 03:36:31 UTC

I kinda want it

2017-12-18 03:36:37 UTC

Where in TN?

2017-12-18 03:43:19 UTC

Chattanooga

2017-12-18 03:43:52 UTC

I had my income slashed in half as of Tuesday so I'm kinda trying to sell all of lifes excesses

2017-12-18 03:50:21 UTC

@Odalman mah nikkka!

2017-12-18 03:51:17 UTC

The videos are great too, bomber jackets, suspenderes, shave headz, gangs of skins! Sieg heil!!!

2017-12-18 03:56:45 UTC

What the hell

2017-12-18 03:57:07 UTC

In another video he has a shirt that says good nite anyside

2017-12-18 03:57:09 UTC

Gay

2017-12-18 03:59:37 UTC

Yeah them brits are kinda cucked on the SHARP question but i just love the skinhead scene

2017-12-18 03:59:56 UTC

@backstreet

Those arent skinheads then good sir

2017-12-18 04:00:03 UTC

Those are faggots

2017-12-18 04:00:26 UTC

Fuck sharp

2017-12-18 04:01:09 UTC

We got some good goy bands doing the neo nazi scene right over here but it's few and far between. Bound for glory master race!

2017-12-18 04:01:35 UTC

I'm a skin but I'm not raycis bruv

2017-12-18 04:01:37 UTC

Lol

2017-12-18 04:01:49 UTC

Yeah yeah i know i dont disagree

2017-12-18 04:02:22 UTC

Not only do they not take our side but they attack us

2017-12-18 04:02:26 UTC

Its goofy but its the scene pver there at least. US needs to step up to the plate

2017-12-18 04:04:15 UTC

We don't ever need to digress into larpy natsoc skin heads.... What really gets a kike shaking is when they see normal whites naming them

2017-12-18 04:04:24 UTC

Hey bound for glory, no remorse, skrewdriver, celtic warrior, brutal attack, skullhead, plenty of explocot white power skinhead bands

2017-12-18 04:05:44 UTC

I opened a bank account at the credit union this week and I look fairly normal.... Shlomo was helping me... I could sense his knowing I know what he was

2017-12-18 04:05:49 UTC

I smelled fear

2017-12-18 04:06:39 UTC

Im a larpy natsoc skinhead and idgaf lol

2017-12-18 04:07:09 UTC

The music will do it to you

2017-12-18 04:07:22 UTC

I just think it's already been done...

2017-12-18 04:07:26 UTC

The scene has a magnetism

2017-12-18 04:07:33 UTC

It didnt attract enough people

2017-12-18 04:07:38 UTC

Its timeless though

2017-12-18 04:07:45 UTC

So we reformulate

2017-12-18 04:08:08 UTC

Idgaf, it attracted me. And continues to attract others.

2017-12-18 04:08:18 UTC

Word

2017-12-18 04:08:44 UTC

Im not under the impression its for everyone. But those others are faggots lol

2017-12-18 04:09:12 UTC

As long as you don't fit into thr image the kikes want you to fit, ya know?

2017-12-18 04:09:43 UTC

The jews made the out of shape nazi larper image

2017-12-18 04:09:53 UTC

I do fit the image. And i like it

2017-12-18 04:10:08 UTC

And im not alone

2017-12-18 04:10:10 UTC

Now its one thing to be in shape and represent your race well

2017-12-18 04:10:51 UTC

Im in shape, shave head, combat boots, confrontational in public with lesser thans, you name it

2017-12-18 04:11:09 UTC

Lol

2017-12-18 04:11:23 UTC

Where are you from fam

2017-12-18 04:11:35 UTC

Northern ky

2017-12-18 04:11:43 UTC

Just south of cinci

2017-12-18 04:12:14 UTC

I fell for the skinhead look too

2017-12-18 04:12:23 UTC

It is pretty timeless

2017-12-18 04:14:24 UTC

Shit y'all I gotta work at 6 ill see y'all later

2017-12-18 04:14:41 UTC

Nite

2017-12-18 04:14:46 UTC

Yeah me too, im up way past bed time drinkin n shit

2017-12-18 04:15:28 UTC

Im out, one last song and im out

2017-12-18 04:23:33 UTC

@backstreetgoy-TN hey, long time no see

2017-12-18 04:36:48 UTC

Fuck niggers

2017-12-18 04:37:22 UTC

Nuck Figgers

2017-12-18 04:43:29 UTC

Sup vic

2017-12-18 04:43:37 UTC

Long live the ds

2017-12-18 04:45:58 UTC

Sausages

2017-12-18 04:53:15 UTC

Will post fitness proof in the morning; been at Christmas party arguing with niggers, good night and god bless

2017-12-18 05:02:48 UTC
2017-12-18 05:02:55 UTC

@Odalman fake and gay

2017-12-18 05:03:04 UTC

one sec

2017-12-18 05:03:06 UTC

will post

2017-12-18 05:03:19 UTC

FITE ME @ AMREN FAGGOT

2017-12-18 05:21:38 UTC

We eatin again

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/392184613478596608/20171218_002118.jpg

2017-12-18 05:23:59 UTC

***HE'LL YEA!***

2017-12-18 05:33:38 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/392187632656056320/lenny_eating_again.png

2017-12-18 07:46:01 UTC

Me irl

2017-12-18 08:43:44 UTC

nice

https://cdn.discordapp.com/attachments/REDACTED.jpg

2017-12-18 09:29:39 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/392247027410403328/image.jpg

2017-12-18 12:57:49 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/392299416561778688/1513461100675.jpg

2017-12-18 13:48:31 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/392312176913809419/25358310_1583539625001786_4260380185058093928_o.jpg

2017-12-18 14:32:44 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/392323301734612993/20171216_212426.jpg

2017-12-18 14:33:12 UTC

Selling this swazi pitcher from the late 1800s if antone is interested

2017-12-18 15:52:44 UTC
2017-12-18 16:12:55 UTC

<@&274905555318079488> @Odalman here is proof of crunches; gib sekrit chat https://drive.google.com/file/d/1hv8NpK7Lbyygy8Fvs8GxDQAgkeyhvos6/view?usp=sharing

2017-12-18 16:16:30 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/392349415462928384/image.jpg

2017-12-18 16:17:02 UTC

My world history teacher always pushed us to read Guns, Germs, and Steel.

2017-12-18 16:17:14 UTC

Let's play a game of guess the race.

2017-12-18 16:17:33 UTC

jew

2017-12-18 16:17:56 UTC

There was quite a few posts out there debunking that garbage book piece by piece

2017-12-18 16:18:18 UTC

@Flaxxer was it jew

2017-12-18 16:35:37 UTC

How did you guess

2017-12-18 16:35:40 UTC

Imagine my shock

2017-12-18 16:35:44 UTC

O Y V E Y

2017-12-18 16:36:26 UTC

I'm gonna burn that shit book at Sacco's next right wing yoga lmao

2017-12-18 16:39:18 UTC

<:hellyeah:374715727833464836>

2017-12-18 16:39:25 UTC

also <@&274905555318079488>

2017-12-18 16:39:29 UTC

gib sekrit chat

2017-12-18 16:39:35 UTC

crunches proof above

2017-12-18 16:43:51 UTC

Is there legitimately a secret chat?

2017-12-18 16:44:07 UTC

I've heard only rumors

2017-12-18 16:44:17 UTC

But fevs instructed me to do 60 crunches in a minute or so

2017-12-18 16:44:24 UTC

So I did

2017-12-18 16:44:36 UTC

Shieeeet

2017-12-18 16:52:29 UTC

Real shit right now @Haupst├╝rmfuhrer Pepe

2017-12-18 16:52:36 UTC

What kind of Slavnigger are you?

2017-12-18 16:52:46 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/392358543854010370/No_Rights.jpg

2017-12-18 16:52:49 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/392358557728768000/For_Whites.jpg

2017-12-18 16:52:50 UTC

Slovakian @Flaxxer

2017-12-18 16:53:28 UTC

Best answer

2017-12-18 16:53:46 UTC

For judge in CHI BLM kidnapping NON CHARGE.
We got his house.

2017-12-18 16:53:54 UTC

Blood and soil is Patriot Front now

2017-12-18 16:54:06 UTC

badriod cunt :DDD

2017-12-18 16:54:12 UTC

Thomas is a NEET with bad skin

2017-12-18 16:54:24 UTC

And he has weird pedo handlers

2017-12-18 16:54:30 UTC

Even though my friends in your group couldn't come to my town this weekend...

2017-12-18 16:54:49 UTC

It doesn't make sense for 30 year old men to take orders from an 18 year old kid, you know?

2017-12-18 16:54:53 UTC

just saying

2017-12-18 16:55:26 UTC

Patriot Front are American Nationalists

2017-12-18 16:55:29 UTC

America is GAY

2017-12-18 16:56:30 UTC

@Flaxxer
Whatever they got judges driveway as a backup to TWP not being able to come

2017-12-18 16:56:58 UTC

I helped them
They're motivated here in the Chi

2017-12-18 16:57:38 UTC

I'm all for cooperating with other groups and all fam. I just think Americanism is cancer.

2017-12-18 16:57:57 UTC

No reason we can't work with them tbh

2017-12-18 16:59:54 UTC

@Haupst├╝rmfuhrer Pepe
Yes. If Trad comes to Chi to protest nigger kidnapping in the future, Pat Frnt will come. Without their insignia

2017-12-18 17:03:40 UTC

@boilerplate I haven't seen you in here for a while!

2017-12-18 17:07:01 UTC
2017-12-18 17:07:16 UTC

@backstreetgoy-TN I was told 60, my bad

2017-12-18 17:07:19 UTC

I'll post 150 later

2017-12-18 17:07:41 UTC

currently eatin

2017-12-18 17:08:29 UTC

@Fash Dragon
I'm only here until Trad comes to Chicago to help u goys out then out of respect i am leaving this server, as I'm not an official memeber

2017-12-18 17:11:34 UTC

Well by the looks of it you're doing a lot of good work up there!

2017-12-18 17:11:52 UTC

Hell it's difficult just getting people motivated south of Springfield

2017-12-18 17:13:21 UTC

Thanks bro... Send me a pm and ill ship it out

2017-12-18 17:13:24 UTC

@Fash Dragon
Well if its big lmk. I can always pool some men for ops from the windy city

2017-12-18 17:15:11 UTC

I've got a way to contact you. I'm just trying to get people together down there really

2017-12-18 17:15:20 UTC

I have a group of like 4 guys

2017-12-18 17:15:30 UTC

We do dinner once a week and talk about Jews

2017-12-18 17:15:44 UTC

We fliered the SIU campus

2017-12-18 17:16:18 UTC

<@&274905555318079488> there really is no secret chat is there

2017-12-18 17:16:23 UTC

­čśŽ

2017-12-18 17:17:43 UTC

@Fash Dragon
@AltCelt is my close TWP pal from up here so yeah we are around

2017-12-18 17:18:07 UTC

I met him in Shelbeyville!

2017-12-18 17:18:27 UTC

You guys have a lot of good stuff going up around the great lakes

2017-12-18 17:19:57 UTC

Unfortunately we don't have near as much going on down here. People are pissed, but not pissed enough to do anything

2017-12-18 17:20:11 UTC

The Irish have officially taken over now that @boilerplate and I are both here

2017-12-18 17:20:20 UTC

Do we have anything set up in texas?

2017-12-18 17:20:25 UTC

@everyone

157,502 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 347/631 | Next