Messages in tradworker #tradworker

6,032 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 2/25 | Next

brig 2018-03-05 23:40:00

Why not both

FashyGoy1488 2018-03-05 23:40:04

Exactly

Malal 2018-03-05 23:40:09

That's my thought

Maximus 2018-03-05 23:40:16

He slung that pussy like a rag doll

Malal 2018-03-05 23:41:06

<:heimstroll:390573776246538240>

brig 2018-03-05 23:41:12

Fash Dragon 2018-03-05 23:42:37

NIGGER NIGGER NIGGER

VasilistheGreek 2018-03-05 23:43:07

Matthew Heim🅱ach

brig 2018-03-05 23:43:35

OUT OUT OUT

VasilistheGreek 2018-03-05 23:43:35

HELL YEA MAT

VasilistheGreek 2018-03-05 23:43:37

GET SOME

Tarnfurt 2018-03-05 23:44:32

Hail Heimbach!

Tarnfurt 2018-03-05 23:44:35

<:salute:390573776049274885>

Malal 2018-03-05 23:46:01

Guys this making me 🍆

Tarnfurt 2018-03-05 23:46:24

that's a reallly aesthetic picture of Matt

Malal 2018-03-05 23:46:34

Watching antifa get beat is a joy

Malal 2018-03-05 23:46:46

Today has somewhat white pilled me

brig 2018-03-05 23:47:32

Antifa faggots going to think twice before they run up on us

Malal 2018-03-05 23:47:49

y'all looked chad as shit

Malal 2018-03-05 23:48:32

Also the uniform does help

Billy Ray Jenkins 2018-03-05 23:49:39

I thought the Speech was cancelled

Billy Ray Jenkins 2018-03-05 23:49:43

but it looks as if it happened

VasilistheGreek 2018-03-05 23:49:45

The question end of the day is which one of you Ni🅱🅱as are using the skull masks i gave you guys in shelbyville

Billy Ray Jenkins 2018-03-05 23:49:57

Masks are your friend

Billy Ray Jenkins 2018-03-05 23:50:02

so is Camo paint

Billy Ray Jenkins 2018-03-05 23:51:09

#Proud of My Bowl

Billy Ray Jenkins 2018-03-05 23:51:27

johanC 2018-03-05 23:51:37

@everyone check my FB for the start of us fucking up those niggers

Billy Ray Jenkins 2018-03-05 23:51:44

Link

johanC 2018-03-05 23:52:02

Johan Carollo on Facebook

Billy Ray Jenkins 2018-03-05 23:52:17

thnks

johanC 2018-03-05 23:52:31

Joey zyklon 2018-03-05 23:53:23

Hell yeah brother

Joey zyklon 2018-03-05 23:53:28

You gave them hell

Joey zyklon 2018-03-05 23:53:31

Good job

Mai 2018-03-05 23:53:39

Pretty sure it was a cop I heard saying "Fascism is dead, we hate them too" when gregg gets arrested

Joey zyklon 2018-03-05 23:54:02

ACAB

Billy Ray Jenkins 2018-03-05 23:54:59

I aint seeing the video

Billy Ray Jenkins 2018-03-05 23:55:01

Johan

Billy Ray Jenkins 2018-03-05 23:55:04

Im on ur page

Billy Ray Jenkins 2018-03-05 23:55:14

on Fagbook

VasilistheGreek 2018-03-05 23:55:58

You guys planning on VC tonight

FashyGoy1488 2018-03-05 23:59:19

@johanC can you link? I don’t have social media

Billy Ray Jenkins 2018-03-05 23:59:45

Heimbach lit that one faggot up

FashyGoy1488 2018-03-06 00:00:07

I wanna see I wanna see!

FashyGoy1488 2018-03-06 00:00:13

Someone anyone post links

Joey zyklon 2018-03-06 00:00:17

I'll grab the link for you

Billy Ray Jenkins 2018-03-06 00:00:19

Looked like Heimbach had some guy in a choke

Joey zyklon 2018-03-06 00:00:19

One sec

FashyGoy1488 2018-03-06 00:00:20

Thanks

Billy Ray Jenkins 2018-03-06 00:00:28

or headlock and was pu ching his head

Billy Ray Jenkins 2018-03-06 00:00:35

I coudlnt see exactly what happened

Billy Ray Jenkins 2018-03-06 00:00:44

Like the guys bent over and Heimbachs hitting him

Billy Ray Jenkins 2018-03-06 00:01:04

Priceless

johanC 2018-03-06 00:01:04

Joey has the link

FashyGoy1488 2018-03-06 00:01:04

Any non fb links by chance?

johanC 2018-03-06 00:01:08

Yes

Maximus 2018-03-06 00:01:11

NLG hotline [REDACTED]
That's the snitch line for National Lawyers Guild.
We need to tie that phone line down.
Get on it.
They are all looking at the same things we are, only they have a team of Lawyers waiting to go to the cops.
Deny the Enemy.

johanC 2018-03-06 00:01:18

Eric striker Twitter

Joey zyklon 2018-03-06 00:01:38

This one might work without having to sign in

Joey zyklon 2018-03-06 00:01:46

Nope nvm

FashyGoy1488 2018-03-06 00:02:20

nope

FashyGoy1488 2018-03-06 00:02:23

😦

johanC 2018-03-06 00:03:15

All the fight vids are here

FashyGoy1488 2018-03-06 00:04:22

that Heimbach judo throw though

Joey zyklon 2018-03-06 00:05:39

You see that one faggot come up from the left side, punch one of ours, and then run away like pussy

FashyGoy1488 2018-03-06 00:05:50

nice footage of Johan too

FashyGoy1488 2018-03-06 00:06:03

good shit'

FashyGoy1488 2018-03-06 00:06:08

love my TWP family

johanC 2018-03-06 00:08:15

Thank you brother

johanC 2018-03-06 00:08:23

Must PROTECT THE FUHRER

FashyGoy1488 2018-03-06 00:10:58

You did great

FashyGoy1488 2018-03-06 00:11:04

Much respect

brig 2018-03-06 00:11:53

Who's got that meme of heimbach that says he protec but he also atac

FashyGoy1488 2018-03-06 00:12:11

I wonder when the MMA will introduce the “Heimthrow”

brig 2018-03-06 00:13:09

100% of scientists agree: antifa are faggots

Spiritchef 2018-03-06 00:13:31

God bless heimbach tbh

Spiritchef 2018-03-06 00:13:41

Great fighter

Spiritchef 2018-03-06 00:13:51

Threw that soy boy like he was nothing

FashyGoy1488 2018-03-06 00:14:00

Hell yeah!

Fash Dragon 2018-03-06 00:14:08

Everyone remember to keep @John Mosby in your prayers. He done good today and he needs a bit of rest

FashyGoy1488 2018-03-06 00:14:19

Of course

Fash Dragon 2018-03-06 00:17:27

He's a hell of a dude. As a fellow skinny fuck, he reminds me that we can still dole out just as much hurt as the thicc bois

Maximus 2018-03-06 00:21:24

I can't stress enough that this number needs tied up.
This is the National Lawyers Guild snitch line.
If you don't want the boys getting arrested, shut it down.
NLG hotline 517-225-0551
That's the snitch line for National Lawyers Guild.
We need to tie that phone line down.

Fash Dragon 2018-03-06 00:24:05

With what though?

Maximus 2018-03-06 00:24:27

Just call the number and waste time.

FashyGoy1488 2018-03-06 00:25:11

I’m going to pretend to be Vietnamese

FashyGoy1488 2018-03-06 00:25:18

Buk Lau style

Fash Dragon 2018-03-06 00:25:21

Well I did recognize a guy in the live stream. It was a dude I know named Jimmy Russel. I'll let them know

Malal 2018-03-06 00:25:49

Are we banned from isreal

Joey zyklon 2018-03-06 00:25:56

You should get in voice chat while doing it lol, if you're not on your phone

Fash Dragon 2018-03-06 00:26:11

I am sorry

DanEss 2018-03-06 00:26:17

First time I've been on the internet today. Can somebody give me a quick rundown of what happened in Michigan?

Fevs 2018-03-06 00:26:52

@DanEss Cops made our guys run the gauntlet thinking we'd get hurt

Fevs 2018-03-06 00:27:04

Our guys won fights 1:10

Fevs 2018-03-06 00:27:24

John Mosby blew his ear drum, other than that no real injury

DanEss 2018-03-06 00:27:49

SIEG

Fash Dragon 2018-03-06 00:28:04

HEIL

Fash Dragon 2018-03-06 00:30:50

@everyone please help me by doing your part and calling that number to expose Mr. Jimmy Russel

DanEss 2018-03-06 00:31:43

Gimme a quick rundown on Mr. Jimmy Russel and why he needs to be exposed

Fash Dragon 2018-03-06 00:31:44

I saw him at about 14 seconds in on the video posted to Eric Striker's Twitter. Thank you

Fash Dragon 2018-03-06 00:32:03

Jimmy Russel is a racist anti-Semite with possible ties to the KKK

Fash Dragon 2018-03-06 00:32:37

But I'm for certain I saw Jimmy Russel at 14 seconds in on the video posted to Eric Striker's Twitter.

Fash Dragon 2018-03-06 00:32:41

Thank you guys!

antagonizer 2018-03-06 00:32:57

Got anything from today on YouTube? I can't see Facebook or Twitter <:spurdo:406662967371759617>

mooples 2018-03-06 00:34:19

Greg Conte was arrested at the Richard Spencer event today at MSU. He needs bail. Please send crypto sheckels if you have them:
BTC: 1MnYSGWsH5sFvcuGDtPn7SZztDe5EUNXws
Etherum: 0xc92Ba43bb521a6738a94D961aaeFD601A39A931b

Please spread this message around through all the various channels

Fash Dragon 2018-03-06 00:34:34

In other news I'm gonna walk over to the haircut place and get myself a nice haircut

Fash Dragon 2018-03-06 00:34:48

HAIL BIGTORY <:spurdo:406662967371759617>

Justin Burger (Major-GA) 2018-03-06 00:35:18

I saw what happened, you guys really pushed them back, fucks cops.

mooples 2018-03-06 00:36:35
Justin Burger (Major-GA) 2018-03-06 00:39:05

Greg Conte literally did nothing, he was walking down a hill to join a group he was a associate with.

Justin Burger (Major-GA) 2018-03-06 00:39:27

Literally police being trigger happy faggots.

Mai 2018-03-06 00:54:48

Mai 2018-03-06 00:54:55

For the love of all thats sane and holy

Mai 2018-03-06 00:55:01

It's not even hard to draw, ffs

Mai 2018-03-06 00:55:17

crayons. literally crayons.

Arcturus 2018-03-06 00:55:38

They just used what they had in the pantry

Malal 2018-03-06 00:57:23

Fevs 2018-03-06 00:59:32

yall lyin if you say you wouldn't eat her shit

Arcturus 2018-03-06 00:59:49

Don't knock it till you try it fascist scum

Mr. Hughes 2018-03-06 01:02:36

Holy Fuck

Mr. Hughes 2018-03-06 01:02:50

someone said on gab that if you donated to daily stormer on coinbase you'd get banned, and I didn't believe them.

brig 2018-03-06 01:03:16

Don't tell me you lost your e shekels

Mr. Hughes 2018-03-06 01:03:27

ha no but they closed my account

Arcturus 2018-03-06 01:03:48

Anglin is a fag so whatever

brig 2018-03-06 01:04:04

^this tbh

Mr. Hughes 2018-03-06 01:04:05

don't be fucking stupid

Mr. Hughes 2018-03-06 01:04:22

they literally are banning users for sending money to an account.

Arcturus 2018-03-06 01:04:39

Yeah, obviously that's bad

Mr. Hughes 2018-03-06 01:04:45

i don't give a shit about anglin, i was trying to send him $0.60 just to prove that it wasn't true

Mai 2018-03-06 01:07:42

Mai 2018-03-06 01:07:46

This is the boomer.

I'm Not Sam Hyde 2018-03-06 01:08:19

Did he break his ass?

I'm Not Sam Hyde 2018-03-06 01:08:30

Because there's a huge crack in it

Mai 2018-03-06 01:09:50

That's a nazi butt, boomer is in red hat

AltCelt(IL) 2018-03-06 01:11:29

Der Jäger 2018-03-06 01:13:44

whos vehicle is that?

Fevs 2018-03-06 01:16:43

What'd the boomer do @Mai

I'm Not Sam Hyde 2018-03-06 01:17:02

Honestly though, how can these deranged fags watch a video of a guy getting arrested for no reason and then say to themselves "yeah the state fuckin hates me"

johanC 2018-03-06 01:18:06

johanC 2018-03-06 01:18:26

Justin Burger (Major-GA) 2018-03-06 01:18:53

Heimbach strikes again.

Fash Dragon 2018-03-06 01:18:55

You guys aren't going to get legally dicked for this I hope. I mean OBVIOUS self defense

I'm Not Sam Hyde 2018-03-06 01:19:03

He protecc, but he also attacc

Fash Dragon 2018-03-06 01:19:09

But obvious self defense doesn't mean much anymore

Der Jäger 2018-03-06 01:19:13

right in the fuking clinch, I have a feeling blue jeans is going to look like SHIT tomorrow

Mai 2018-03-06 01:19:16

He's the boomer responsible for mosby

Mai 2018-03-06 01:19:42

Impromptu dance circle

I'm Not Sam Hyde 2018-03-06 01:19:51

Is mosby getting stitched up rn?

Fash Dragon 2018-03-06 01:19:57

Is that guy heimbach is throwing wearing SWEATPANTS

Der Jäger 2018-03-06 01:20:07

did boomer get smashed?

☦Colton of Yore☦ 2018-03-06 01:20:15

Lol the FashDab

☦Colton of Yore☦ 2018-03-06 01:20:18

New dance move I made

Fevs 2018-03-06 01:21:23

@Mai Oh really lol, full face pic of a guy that fucked one of us

Fevs 2018-03-06 01:21:29

Rip that guy

AltCelt(IL) 2018-03-06 01:21:43

@☦Colton of Yore☦ you and Heimbach for our first statue depicting that lol

Mai 2018-03-06 01:22:45

I know!! What a pickle for him.

Mai 2018-03-06 01:24:26

Mai 2018-03-06 01:24:29

Is this the guy form pokemon?

☦Colton of Yore☦ 2018-03-06 01:24:41

Lmao

AltCelt(IL) 2018-03-06 01:24:41

Lmao

AltCelt(IL) 2018-03-06 01:24:52

Poke mon..mon..mon..

Mai 2018-03-06 01:25:22

That poor guy in the Spartan hat is doxed af. I'll keep an eye out for when it happens, maybe he'll wanna join

I'm Not Sam Hyde 2018-03-06 01:25:45

Colton really does have the best fade in the NF

Der Jäger 2018-03-06 01:25:46

@Mai where you getting these screen grabs from

Mai 2018-03-06 01:25:52

The googles

Mai 2018-03-06 01:26:15

I just type in random terms and hit images

Arcturus 2018-03-06 01:26:41

Fuck that picture of heimbach grabbing that guy by the neck is too good

Justin Burger (Major-GA) 2018-03-06 01:27:26

The absolute look of disgust in Heimbachs face.

Mai 2018-03-06 01:28:22

And that stupid woman with her wage sign, ffs

Mai 2018-03-06 01:30:34

Mai 2018-03-06 01:30:35

Oh yeah, Spartan is doxed af

I'm Not Sam Hyde 2018-03-06 01:33:39

Lol he'll be fine

FashyHillbilly 2018-03-06 01:33:47

Anyone else listen to the TDS live from mania? It was awful.

I'm Not Sam Hyde 2018-03-06 01:33:48

He was my roommate

I'm Not Sam Hyde 2018-03-06 01:34:01

Fuck mania dude

I'm Not Sam Hyde 2018-03-06 01:34:21

Why would literally anyone go to that event

FashyHillbilly 2018-03-06 01:34:22

The whole thing was gay AmNat bullshit

FashyHillbilly 2018-03-06 01:34:38

I turned off the podcast almost immediately

FashyHillbilly 2018-03-06 01:34:51

TRS is going to side with DS

Der Jäger 2018-03-06 01:35:00

Mai 2018-03-06 01:35:12

That fella had a rough day

Der Jäger 2018-03-06 01:35:59

Der Jäger 2018-03-06 01:36:07

I'm Not Sam Hyde 2018-03-06 01:36:16

Johan is hungry in that pic

CatoHostilius 2018-03-06 01:36:25

With this, my loyalty to Heimbach is assured. What a beast

Der Jäger 2018-03-06 01:36:33

Joey zyklon 2018-03-06 01:36:48

Jeez, look at that thing

Joey zyklon 2018-03-06 01:36:54

Round as he is tall

Justin Burger (Major-GA) 2018-03-06 01:36:58

Cole looking thicc

Mr. Hughes 2018-03-06 01:37:02

damn that image gonna be a meme

CatoHostilius 2018-03-06 01:37:15

I can't wait until I get to go to one and I'm all bulked up and 6'3 and I'm gonna freaking intimidate commies in my blackshirt

Der Jäger 2018-03-06 01:37:19

Der Jäger 2018-03-06 01:40:57

welp...now I know that Spencer events are fuking lit, I will be at the next one, dont care if I have to fly to the fuking west coast

I'm Not Sam Hyde 2018-03-06 01:41:52

Fuck the police tho

I'm Not Sam Hyde 2018-03-06 01:42:02

Done working with them

Vice Commander Hunt 2018-03-06 01:43:35

Still mad I had work

I'm Not Sam Hyde 2018-03-06 01:43:45

Same my dude

Der Jäger 2018-03-06 01:44:52

meme worthy

Vice Commander Hunt 2018-03-06 01:45:12

The struggle of being a closet Nazi is real

Joey zyklon 2018-03-06 01:45:12

Hahahaha

Joey zyklon 2018-03-06 01:45:15

That face

I'm Not Sam Hyde 2018-03-06 01:45:21

Lol

I'm Not Sam Hyde 2018-03-06 01:45:26

That's too good

Vice Commander Hunt 2018-03-06 01:45:27

Meme potential

I'm Not Sam Hyde 2018-03-06 01:46:26

Lol Johan "Don't do the finger gun"

Heimbach: "ope"

VasilistheGreek 2018-03-06 01:47:16

Give that man a Stroll

CatoHostilius 2018-03-06 01:50:53

Ope

CatoHostilius 2018-03-06 01:50:57

I say ope

Der Jäger 2018-03-06 01:50:59

damn that girl was beating ppl with her purse

CatoHostilius 2018-03-06 01:51:06

Yet I'm in SC my whole life

Fevs 2018-03-06 01:52:10

OPE

Der Jäger 2018-03-06 01:53:06

did that boomer have a weapon?

VasilistheGreek 2018-03-06 01:53:49

This meme holds true for real this time (also i edited it from the original one)

Der Jäger 2018-03-06 01:59:01

the heimbach CHOKE

Mai 2018-03-06 02:00:30

Fash Dragon 2018-03-06 02:01:01

I'm really proud of you guys. You done good

brig 2018-03-06 02:01:02

Reminds me of this based boomer from shelbyville

Mai 2018-03-06 02:01:17

Based Southern Santa

Fash Dragon 2018-03-06 02:01:36

Good ole punch-a-kike Ike

Mai 2018-03-06 02:03:31

Mai 2018-03-06 02:03:48

Johan vs Pokemon

Fevs 2018-03-06 02:03:57

what gender is that

brig 2018-03-06 02:04:09

Yes

Mai 2018-03-06 02:04:13

I wasn't sure, so I'm calling it a guy

Fevs 2018-03-06 02:05:40

tfw only 4" boots so everybody can see your gay white socks

Fevs 2018-03-06 02:05:41

antifa rekt

brig 2018-03-06 02:06:07

VasilistheGreek 2018-03-06 02:07:45

Fash Dragon 2018-03-06 02:08:25

I feel really bad that I missed this

Fevs 2018-03-06 02:08:41

Usefull of food amirite

Fash Dragon 2018-03-06 02:08:55

I don't know how much of a difference I would have made but it feels bad seeing my boys get hurt

Mai 2018-03-06 02:09:25

Notice the "dildo"

Mai 2018-03-06 02:09:27

brig 2018-03-06 02:09:47

Is that for Richard? 😂

Fash Dragon 2018-03-06 02:09:57

Do these people realize how dumb they look?

Fash Dragon 2018-03-06 02:10:11

Who takes fake dildos to a protest?

Fevs 2018-03-06 02:10:40

Yeah I only take real dildos

Fevs 2018-03-06 02:10:49

And I leave them at my lodging like a sensible human being

d.d.mcree 2018-03-06 02:12:33

Greg Conte arrested for indecent exposure?

Fash Dragon 2018-03-06 02:15:32

Is that Sam Hyde behind him?

6,032 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 2/25 | Next