Message from BraeJager - TX in Front And Center #general


2017-10-26 03:24:55 UTC  

The Jews are committing genocide as we speak. Over in Israel and here

2017-10-26 03:26:01 UTC  

Damn nice seems like we’re making waves all over

2017-10-26 03:26:02 UTC  

Kevin, they are just more stealth about it.

2017-10-26 03:26:07 UTC  

More sinister.

2017-10-26 03:26:49 UTC  

We wuz ISIS

2017-10-26 03:27:16 UTC  

Is he acknowledging Muslim car attacks in Europe as anything but misguided individuals unaffiliated with sexual emergencies behind the wheel?

2017-10-26 03:27:53 UTC  

So you guys gave fields and interview via jail pay phone?

2017-10-26 03:28:06 UTC  

He wasn’t a PF so it’s a smear campaign

2017-10-26 03:28:13 UTC  

https://twitter.com/safeagain1/status/919955581120729089

Have fun finding a single post where we even talk about Trump.

2017-10-26 03:28:21 UTC  

@Kevin @Goodest_Boy Fields wasn't with anyone. No one knew him.

2017-10-26 03:28:31 UTC  

Im joking

2017-10-26 03:30:02 UTC  

Well in all fairness I’ve never stood In front of a moving car, so Darwinism?

2017-10-26 03:30:10 UTC  

When you're so mad you forget how to sentence structure and just start vomiting out of a thesaurus.

2017-10-26 03:31:35 UTC  

Lmao

2017-10-26 03:32:09 UTC  

The good news is it seems like we’re gaining a whole lot of ground.

2017-10-26 03:32:30 UTC  

lol

2017-10-26 03:32:48 UTC  

Epic treatise, brah!

2017-10-26 03:33:11 UTC  

And we might have 2 or 4 newbies? Possibly wanting to join from last nights run.

2017-10-26 03:33:35 UTC  

We had 10 goys last night, only three of us members

2017-10-26 03:33:47 UTC  

But I think theyre all interested

2017-10-26 03:34:16 UTC  

If y'all can get 6 or more in that area go ahead, I gotta formally appoint an NDO.

2017-10-26 03:34:24 UTC  

Let’s get the others in, maybe we can do more runs. I can work locally with the local guys

2017-10-26 03:34:37 UTC  

Shit niBBa were you finding all these goys?

2017-10-26 03:34:40 UTC  

You got the two who drove the truck down there with you

2017-10-26 03:34:47 UTC  

I've known them for a minute

2017-10-26 03:35:07 UTC  

We have 5 within 30 minutes of me

2017-10-26 03:35:12 UTC  

@Goodest_Boy The guys are up there, too. You just have to make enough noise for them to hear you.

2017-10-26 03:35:41 UTC  

I can work with them, the rest from Pasco? Possibly the other two will have more interested friends?

2017-10-26 03:36:00 UTC  

Do we have female memberships or is it essentially like the gators (no single females, their guy has to be in)

2017-10-26 03:36:25 UTC  

It's exactly like that.

2017-10-26 03:36:43 UTC  

Helps with accountability, and cohesion. Also weeds out thots, of which there are many in the movement, unfortunately.

2017-10-26 03:36:59 UTC  

Yee thats why I wanted to make sure

2017-10-26 03:37:13 UTC  

Hugh and his girl are good, been with Gators for a minute but he leans TWP

2017-10-26 03:37:43 UTC  

Where does one find a decent fash girlfriend anyway. Last time I checked we don’t have a Nazis meet yet

2017-10-26 03:37:53 UTC  

I feel like all this belongs in the <#363307913688645632> channel

2017-10-26 03:37:53 UTC  

You don't find them fash

2017-10-26 03:38:06 UTC  

tbh I thought this was florida, roger