Message from shinjitsu in Nick Fuentes Server #general


2018-05-11 05:08:00 UTC  

@Simon Scola you konda got blowm the fuck out on the catholic question

2018-05-11 05:08:25 UTC  

Yeah. I’m not really familiar with it tbh

2018-05-11 05:08:42 UTC  

You did well on calling out spencers dick being lodged firmly up james ass

2018-05-11 05:09:05 UTC  

yeah

2018-05-11 05:09:09 UTC  

I’m watching it back rn

2018-05-11 05:09:11 UTC  

they wouldve had you on longer if you insulted him more

2018-05-11 05:09:13 UTC  

Wait what are you guys even calling in to?

2018-05-11 05:09:19 UTC  

But people in glass houses should not throw stones seeing how you are easily NJF's #1 fan/paypig

2018-05-11 05:09:20 UTC  

did u even call him a downie?

2018-05-11 05:09:25 UTC  

Ralph retort

2018-05-11 05:09:31 UTC  

Don’t tell me I missed a James call in

2018-05-11 05:09:32 UTC  

Fuck

2018-05-11 05:09:34 UTC  

I don’t even think i did lol

2018-05-11 05:09:41 UTC  

allsup is bitter all the time since the split

2018-05-11 05:09:56 UTC  

you can hear it in his voice

2018-05-11 05:10:09 UTC  

His bitterness seems to have made him more powerful tho

2018-05-11 05:10:21 UTC  

how so

2018-05-11 05:10:27 UTC  

Gotta say his vids have been pretty good

2018-05-11 05:10:29 UTC  

yes it s like survicing cancer

2018-05-11 05:10:49 UTC  

How many years b4 james goes on a kacynzki style bombing spree? Ill give it a firm 9

2018-05-11 05:11:00 UTC  

Soft 7

2018-05-11 05:11:06 UTC  

5

2018-05-11 05:11:44 UTC  

Yeah 7 was my first guess but you gotta wait until trump is out at the very least. Allow for some shitty leftist policies to be implemented

2018-05-11 05:11:59 UTC  

So 9

2018-05-11 05:12:00 UTC  

Could’ve done better but that was still pretty good lol

2018-05-11 05:12:01 UTC  

Maybe 8

2018-05-11 05:13:50 UTC  

Simon you gotta learn that while the catholic church is a good place to go for fundamental christianity, its not very good at policy. Esp regarding immigration. The catholic church is in the buisness of saving souls. The more 3rd world brownie beleivers they can get the better

2018-05-11 05:14:11 UTC  

Been that way since 1500

2018-05-11 05:14:29 UTC  

Agree

2018-05-11 05:15:32 UTC  

Fuck my ears are still ringing

2018-05-11 05:15:35 UTC  

As long as it’s not making immigration policy, it’s fine

2018-05-11 05:15:44 UTC  

Shot at a bobcat like an hour and a half ago

2018-05-11 05:16:05 UTC  

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2018-05-11 05:16:18 UTC  

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2018-05-11 05:17:12 UTC  

Mop

2018-05-11 05:17:15 UTC  

Mooop

2018-05-11 05:18:17 UTC  

What caliber?

2018-05-11 05:18:23 UTC  

6.8

2018-05-11 05:18:27 UTC  

The Catholic Church is not bad on policy, it's just been bad in general (subverted) since 1958

2018-05-11 05:18:28 UTC  

nice

2018-05-11 05:19:27 UTC  

Lol no @Nicholas István ever heard of the (((irish))) corruption in baltimore and philly?