#general (Discord ID: 257263229422534677) in GabberHangout, page 206


54,683 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 206/219 | Next

2017-02-08 04:06:30 UTC

You know, get the children playing together while they're young and put the idea in their heard that they're going to marry the person they're playing with.

2017-02-08 04:06:37 UTC

yeah

2017-02-08 04:07:01 UTC

It's easier for them to accept that, since they know the person and it should be encouraged.

2017-02-08 04:07:15 UTC

Then, if you do that.. it's actually possible to get the 20 children you aim for lol

2017-02-08 04:07:28 UTC

Erm.. grandchildren

2017-02-08 04:07:33 UTC

yeah

2017-02-08 04:07:42 UTC

i think we just need to make a sense of community

2017-02-08 04:08:01 UTC

for it to be normal again to just send your kids to a neighbors house if for some reason you cant take care of them

2017-02-08 04:08:11 UTC

and you take up your neighbors kids for a day or sth like that

2017-02-08 04:08:20 UTC

i feel like if people are busy they can manage that

2017-02-08 04:08:27 UTC

this was actually one of putins ideas

2017-02-08 04:08:39 UTC

he was talking about like neighbourhood daycares

2017-02-08 04:08:40 UTC

basically

2017-02-08 04:08:44 UTC

Let's assume total traditionalism.

2017-02-08 04:08:53 UTC

that is the goal yeah

2017-02-08 04:08:54 UTC

Wives stay home.

2017-02-08 04:08:57 UTC

but baby steps

2017-02-08 04:09:06 UTC

first its : some women stay home

2017-02-08 04:09:11 UTC

Now, if it's like that, it's easy to run day cares

2017-02-08 04:09:12 UTC

then its : all women should stay home

2017-02-08 04:09:27 UTC

i think putin understands this

2017-02-08 04:09:37 UTC

Well, the women staying home can run daycares 😛 I mentioned this in my Neo-Tribalism manual I'm writing.

2017-02-08 04:09:46 UTC

yup

2017-02-08 04:11:01 UTC

I mentioned it starting small, start a communal daycare, charge what you want, ect.. have your wife or a few other dedicated traditionalists take care of the children of others... run a daycare... or a kindergarten

2017-02-08 04:11:37 UTC

I actually talked about seizing the local cultural control via that.

2017-02-08 04:12:01 UTC

It requires people to be dedicated.

2017-02-08 04:12:20 UTC

yup

2017-02-08 04:12:22 UTC

The rest will fall in place once you make your family known to the community as a positive thing.

2017-02-08 04:12:33 UTC

i think having a bunch of like kindergartens is great

2017-02-08 04:12:42 UTC

maybe that is a good sort of educational start

2017-02-08 04:12:52 UTC

This is how the left took control in the first place lol

2017-02-08 04:12:53 UTC

trad from a young age

2017-02-08 04:12:56 UTC

yea

2017-02-08 04:13:27 UTC

the government should also have a program about things like this

2017-02-08 04:13:33 UTC

because most people won't be proactive about it

2017-02-08 04:13:44 UTC

So, encouragement, essentially?

2017-02-08 04:13:52 UTC

like in russia

2017-02-08 04:13:57 UTC

which raised their birthrates

2017-02-08 04:14:10 UTC

they didn't just say : ok be trad ppl

2017-02-08 04:14:37 UTC

the political party in serbia i mentioned before has plans to make a ministry of family or sth like that

2017-02-08 04:14:48 UTC

to be always thinking about things like this

2017-02-08 04:14:51 UTC

and how to raise birthrates

2017-02-08 04:14:59 UTC

i think they are honestly 100% alt right

2017-02-08 04:15:24 UTC

although no one really identifies as alt right in serbia

2017-02-08 04:15:29 UTC

except me and slav i guess

2017-02-08 04:18:00 UTC

Alt-Right is an ideology created for the West 😛

2017-02-08 04:19:11 UTC

Our issues might be similar... but yeah... I would investigate more into their party if I were you the whole 'Ministry of Family' sounds ideal. Should send the Immigration Ministry packing and give the new ones a free building.

2017-02-08 04:19:58 UTC

High Natural Birthrates = Happiness = Increased Labor = stability = cultural unity.

2017-02-08 04:20:29 UTC

alt right is an ideology for the west because you guys have patriotism brutalized the most

2017-02-08 04:20:45 UTC

but america compared to europe is doing fine

2017-02-08 04:20:50 UTC

after all you elected trump

2017-02-08 04:21:15 UTC

alt right is basically the revival of trad nationalism

2017-02-08 04:21:20 UTC

lol The left have went total Authoritarian-Left since the election

2017-02-08 04:21:20 UTC

the way it's meant to be

2017-02-08 04:21:29 UTC

yeah it's funny

2017-02-08 04:21:44 UTC

i am loving every second of it

2017-02-08 04:21:46 UTC

They are doing what the Alt-Right almost did..

2017-02-08 04:21:52 UTC

because they more they act apeshit the better for us

2017-02-08 04:21:53 UTC

Purity spiraling out of control XD

2017-02-08 04:22:01 UTC

sjw always double down

2017-02-08 04:22:02 UTC

like steven crowder

2017-02-08 04:22:07 UTC

he really went haywire

2017-02-08 04:22:23 UTC

purity spiraled out of control

2017-02-08 04:22:39 UTC

i saw him crowder on the He will not divide us stream the other...he was being cool

2017-02-08 04:23:07 UTC

Yes.. but fucking hell.. I'm talking about entire factions, not individuals, Slav 😛

2017-02-08 04:23:09 UTC

idk man, he's really extreme

2017-02-08 04:23:18 UTC

extreme about what?

2017-02-08 04:23:46 UTC

Rules are rules, don't get upset about this, Slav 😛

2017-02-08 04:24:00 UTC

oh right i forgot

2017-02-08 04:24:01 UTC

lol

2017-02-08 04:24:07 UTC

Links are fine, just not you know, obvious images.

2017-02-08 04:24:23 UTC

anyway

2017-02-08 04:24:30 UTC

yeah i love the leftists sperging

2017-02-08 04:24:54 UTC

I'm going to have a talk with @Jossi and @HeimatFreiheitTradition about starting to advertise on Gab again. to see if we can get more people on to maybe look our way.

2017-02-08 04:25:00 UTC

It's soo bad lol

2017-02-08 04:25:21 UTC

theslav, I don't know what is up with Crowder but he wasn't that way at all the other day. He was being sensible

2017-02-08 04:25:49 UTC

idk man we should probably disavow

2017-02-08 04:25:55 UTC

My guess he was just trolling with those tweets but I don't know

2017-02-08 04:26:27 UTC

he didn't say anything even remotely provacative the other day

2017-02-08 04:26:41 UTC

We should distance, but we should play the left's game... and not disavow

2017-02-08 04:26:51 UTC

The left never disavows anyone.

2017-02-08 04:26:54 UTC

I don't agree with disavowing

2017-02-08 04:26:54 UTC

They just distance.

2017-02-08 04:27:41 UTC

but yeah the alt right steven crowder is just a meme

2017-02-08 04:27:44 UTC

Anyway, I have seen about 3-4 different factions splinter off the Left in America and they are all just absolutely going ape shit

2017-02-08 04:27:46 UTC

he's a civic nationalist

2017-02-08 04:27:47 UTC

a cuck

2017-02-08 04:27:57 UTC

The only thing they hate worse than each other is Turmp.. beyond that they won't be able to reunite after this

2017-02-08 04:28:01 UTC

yeah he came off as a cuck when i saw him but i don't know much about thim

2017-02-08 04:28:01 UTC

those are fake tweets

2017-02-08 04:28:03 UTC

him*

2017-02-08 04:28:06 UTC

you can make them on a website

2017-02-08 04:28:16 UTC

it just became a meme

2017-02-08 04:28:24 UTC

ah yeah didn't seem like it was him

2017-02-08 04:28:29 UTC

lol figured, looked a bit too steamy for twitter

2017-02-08 04:28:51 UTC

Especially since twitter has been sending conservatives off to the gulag for the slightest twitch.

2017-02-08 04:29:18 UTC

I will be so excited when people are done with twitter for good

2017-02-08 04:30:07 UTC

What do you think will sink twitter?

2017-02-08 04:30:16 UTC

boredom

2017-02-08 04:30:17 UTC

probably nothing

2017-02-08 04:30:30 UTC

maybe it will devolve into a platform for curry niggers and arabs

2017-02-08 04:30:33 UTC

lol

2017-02-08 04:30:41 UTC

I mean, you're not far from the truth

2017-02-08 04:30:58 UTC

the only thing that makes twitter interesting is the fighting....if they ban and prevent fights, people will get bored quickly

2017-02-08 04:31:22 UTC

shitlords get bored

2017-02-08 04:31:27 UTC

I like Gab and it is refreshing but it's not fun

2017-02-08 04:31:33 UTC

yeah

2017-02-08 04:31:40 UTC

no leftists to harass

2017-02-08 04:31:44 UTC

yep

2017-02-08 04:31:54 UTC

although i do catch a few stray lefties

2017-02-08 04:32:00 UTC

they never stick around long though

2017-02-08 04:32:07 UTC

they usually delete their accounts

2017-02-08 04:32:09 UTC

I don't like even talking to to the left tbh but I like watching others own them

2017-02-08 04:32:32 UTC

no one likes actually talking to them

2017-02-08 04:32:36 UTC

but i like trolling them

2017-02-08 04:32:41 UTC

lol true

2017-02-08 04:33:43 UTC

i really miss fash the nation

2017-02-08 04:35:20 UTC

i have never seen/watched it but I thought they brought it back

2017-02-08 04:36:08 UTC

i haven't heard anything about it

2017-02-08 04:41:35 UTC

you got me curious so I went to their website...it is down...maybe being DDos

2017-02-08 04:45:36 UTC

nah it's probably like that for months

2017-02-08 04:45:46 UTC

probably so

2017-02-08 04:48:13 UTC

and Slav's are white

2017-02-08 04:48:59 UTC

exactly

2017-02-08 04:49:27 UTC

I liked that dude

2017-02-08 04:49:50 UTC

yeah he was around a bit

2017-02-08 04:50:16 UTC

I think the last time i saw him was a couple weeks ago though

2017-02-08 04:50:33 UTC

maybe when Sam Hyde went down there

2017-02-08 04:50:43 UTC

yeah i think i saw him there

2017-02-08 04:50:51 UTC

i think on brittanny venti's periscope

2017-02-08 04:50:58 UTC

lol

2017-02-08 04:51:47 UTC

supposedly ( I know it is just a trolll to place the blame on her) she doxed most of them so they won't go down there now

2017-02-08 04:53:21 UTC

too bad

2017-02-08 04:53:27 UTC

she didn't do it on purpose tho right?

2017-02-08 04:53:39 UTC

just by talking to them through periscope right?

2017-02-08 04:53:44 UTC

I doubt she did it at all

2017-02-08 04:53:55 UTC

definitely not on purpose

2017-02-08 04:54:23 UTC

actually I think that jesus guy got doxed and it was because of himself

2017-02-08 04:54:46 UTC

but really I believe they all decided that it had gotten boring so that was going to be there last night

2017-02-08 04:55:07 UTC

oh yeah well, did you see it Saturday night

2017-02-08 04:55:19 UTC

the cops shut it all down

2017-02-08 04:55:37 UTC

for the night because the Museum director

2017-02-08 04:55:39 UTC

they did it multiple times

2017-02-08 04:55:45 UTC

as far as i hear

2017-02-08 04:55:54 UTC

1st time when hyde was there

2017-02-08 04:55:58 UTC

and then another time

2017-02-08 04:56:10 UTC

but jihadi jesus got doxxed though?

2017-02-08 04:56:20 UTC

well no, they didn't really shut it down then, they just put up a fence and limited peoples time

2017-02-08 04:56:44 UTC

yeah jihadi jesus doxed himself by showing pics as a wrestler or something

2017-02-08 04:57:08 UTC

But Saturday night, they made everyone get out cuz Evropa Identity guys went down there

2017-02-08 04:57:15 UTC

really?

2017-02-08 04:57:16 UTC

nice!

2017-02-08 04:57:20 UTC

yeah dude

2017-02-08 04:57:27 UTC

what did they do?

2017-02-08 04:57:38 UTC

put posters on the camera?

2017-02-08 04:57:39 UTC

xD

2017-02-08 04:57:40 UTC

i will find the video of when they first went down there

2017-02-08 04:58:44 UTC

hahahahahaha

2017-02-08 04:58:46 UTC

niiiiiiiiiiiice

2017-02-08 04:58:53 UTC

lol

2017-02-08 04:59:02 UTC

and then they came back later and they were l oud

2017-02-08 04:59:08 UTC

high energy!

2017-02-08 04:59:14 UTC

a couple took off their shits and they were having push up contest etc

2017-02-08 04:59:18 UTC

shirts

2017-02-08 04:59:34 UTC

and yelling "build the wall"

2017-02-08 04:59:49 UTC

and paperboy had just shown up....they were all having fun really

2017-02-08 04:59:59 UTC

but they shut it down and put up the fence and made everyone leave

2017-02-08 05:00:24 UTC

bummer

2017-02-08 05:00:27 UTC

yes they were very high energy

2017-02-08 05:00:32 UTC

that's what we need

2017-02-08 05:00:37 UTC

high energy people

2017-02-08 05:00:43 UTC

indeed

2017-02-08 05:01:01 UTC

it was a very high energy night

2017-02-08 05:01:05 UTC

we need people making demonstrations etc

2017-02-08 05:02:05 UTC

it would be nice but they immediately demonize anyone on the right that does that

2017-02-08 05:02:41 UTC

just a few white people held up "white lives matter" signs once and they immediately designiate them a hate group

2017-02-08 05:02:56 UTC

people should still do that

2017-02-08 05:02:58 UTC

and not care

2017-02-08 05:03:02 UTC

yes they should and you are right

2017-02-08 05:03:03 UTC

it might be hard in america though

2017-02-08 18:50:25 UTC

Russian President Vladimir Putin has signed a law that decriminalizes some forms of domestic violence, according to state-run news agency Tass.

Dubbed the “slapping law,” it decriminalizes a first offense of domestic violence that does not seriously injure the person, making it a less serious administrative offense.

2017-02-08 18:50:30 UTC

More than 85% of legislators in Russia’s Duma approved the bill last month — seen as part of Putin’s drive to appease conservative pushing “traditional family values.”

2017-02-08 18:51:11 UTC

nice

2017-02-08 18:51:18 UTC

Mad respect to Putin lates.

2017-02-08 18:51:50 UTC

If the goal of the policies was to increase fertility rates, it's working.

2017-02-08 18:52:12 UTC

At least, the policies aimed at restoring traditional family values

2017-02-08 18:53:04 UTC

Human Rights Watch had urged parliament to reject the law, calling it “dangerous and incompatible with Russia’s international human rights obligations.”

2017-02-08 18:53:08 UTC

the only part that is shitty about this is that women can still vote

2017-02-08 18:53:17 UTC

lol, suck it human rights watch

2017-02-08 18:53:53 UTC

This is in a same week that he banned a top porno site to.

2017-02-08 18:53:54 UTC

''international human rights obligations.”

2017-02-08 18:53:57 UTC

get the fuck out of here

2017-02-08 18:54:04 UTC

oh yeah

2017-02-08 18:54:13 UTC

banned a jew run porn site

2017-02-08 18:54:23 UTC

citing ''detrimental effects on the human psyche''

2017-02-08 18:54:38 UTC

There's a few states trying to push for that here to lol

2017-02-08 18:55:59 UTC

The bill's sponsors, including conservative senator Yelena Mizulina, believe the law would simply bring family law into line with reforms passed last summer that loosened punishment for other minor assaults.
Mizulina, a staunch proponent of traditional values, was also the author of Russia's controversial "gay propaganda law," which prohibits "propaganda of nontraditional sexual relationships."

2017-02-08 18:56:03 UTC

The Russian Orthodox Church, with its emphasis on the traditional family, has also influenced the debate. As have the traditional rules of Russian family life, including the "domostroi," a centuries-old manual prescribing strict rules of behavior and requiring absolute submission to the head of the family.

2017-02-08 18:56:20 UTC

fuck yes

2017-02-08 18:56:22 UTC

Russia has really been lurching towards Traditionalism as of late

2017-02-08 18:56:32 UTC

if it all goes to shit im goin over there

2017-02-08 18:57:10 UTC

TOUGH TALK

2017-02-08 18:57:56 UTC

It'll be interesting to see how these laws will effect their society in the long run

2017-02-08 18:58:01 UTC

It makes sense to go to places like Russia after you make money. Unless you can make more there than in Serbia.

2017-02-08 18:58:15 UTC

If it makes sense at all for you.

2017-02-08 18:58:27 UTC

Fertility rates are obvious ones that start first... but what about crime, drug use, and faith?

2017-02-08 18:59:18 UTC

i think i can make more money here than in russia simply because of the fact that i have more friends here and speak the language

2017-02-08 18:59:45 UTC

while language similarity would probably allow me to learn russian more easily im still in law school here etc

2017-02-08 19:00:05 UTC

but either way i would never leave serbia unless shit really goes south

2017-02-08 19:00:11 UTC

i would even stay for a war

2017-02-08 19:00:18 UTC

but if i see the people becoming leftists etc

2017-02-08 19:00:23 UTC

buying into EU ideals

2017-02-08 19:00:25 UTC

im out

2017-02-08 19:00:28 UTC

not fighting for that shit

2017-02-08 19:23:30 UTC

Looks like Netflix is going to be the next thing I cancel.
I should read more books anyways.

http://www.theverge.com/2017/2/8/14549210/dear-white-people-netflix-trailer-justin-simien

2017-02-08 19:34:49 UTC

fucking hell

2017-02-08 19:34:52 UTC

they never learn do they

2017-02-08 19:54:11 UTC

Even I think this "Afrocentricism" has jumped the shark already. Whatever happened to good entertainment?

2017-02-08 20:02:18 UTC

lol look at the comments of the youtube trailer

2017-02-08 20:07:38 UTC

the more the left does this sort of thing the more people will be red pilled

2017-02-08 20:12:10 UTC

yup

2017-02-08 20:12:54 UTC

@LMA what's on your reading list?

2017-02-08 21:02:46 UTC

Hey @EuroPeon

I actually have a couple history books that were recommended by some Gab folks I need to get started on.

2017-02-08 21:05:33 UTC

I have a bookshelf full of stuff I haven't read yet. I might try to get a hashtag trending but good luck with no trending page, eh

2017-02-08 21:05:43 UTC

All MAGA and gabfam

2017-02-08 21:06:03 UTC

I think the only hashtags that even work on Gab are those two.

2017-02-08 21:06:14 UTC

I fuckin suck at hashtags anyways

2017-02-08 21:06:31 UTC

Unless you search for what you're looking for

2017-02-08 21:06:39 UTC

BritFam for example

2017-02-08 21:06:47 UTC

Is one that people use

2017-02-08 21:07:06 UTC

Yeah- I guess they're good for searches

2017-02-08 21:07:44 UTC

When Gab first started & there were like 20 of us- we could get anything trending in an hour.

Ahhh... good times. 😉

2017-02-08 21:08:29 UTC

i fucking hate the gab trending hashtags

2017-02-08 21:08:33 UTC

they're always the same

2017-02-08 21:08:48 UTC

people shouldn't always use #MAGA #GabFam on every post

2017-02-08 21:09:29 UTC

''hey guys, how you doin this morning! #MAGA''

2017-02-08 21:09:31 UTC

I barely ever use hashtags.
Sometimes I do if Trump is being especially badass- but I don't use them all the time

2017-02-08 21:09:36 UTC

lol

2017-02-08 21:09:41 UTC

Yeah- I know.

2017-02-08 21:10:23 UTC

#NukeMecca is tragically underused

2017-02-08 21:10:36 UTC

Haha.

2017-02-08 21:10:39 UTC

hash tags are gay

2017-02-08 21:10:55 UTC

Hey! How's everyone doing today! #NukeMecca

2017-02-08 21:11:06 UTC

They van be useful

54,683 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 206/219 | Next