#general (Discord ID: 301107308618842113) in 4th Reich, page 152


143,480 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 152/574 | Next

2017-04-19 05:48:49 UTC

dun do

2017-04-19 05:49:35 UTC

i luv u, kek needs you

2017-04-19 05:49:41 UTC

dun do.

2017-04-19 05:50:54 UTC

Reeee y school so early, why dont i have bus at later times too

2017-04-19 05:50:58 UTC

Ahhh

2017-04-19 05:51:53 UTC

Good morning

2017-04-19 05:51:56 UTC

the bus, no its called the loser cruiser

2017-04-19 05:52:02 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/301107308618842113/304132011642060802/IMG_20170419_064634.jpg

2017-04-19 05:52:04 UTC

Literally have to wake at 6-7 to catch 7:20 bus for my shitty 8:30 skewl

2017-04-19 05:52:06 UTC

back of the bus nigger!

2017-04-19 05:52:51 UTC

😦

2017-04-19 05:52:55 UTC

t!reputation renaar

2017-04-19 05:52:56 UTC

πŸ†™ | **AssclownsUnited has given @Renaar a reputation point!**

2017-04-19 05:53:15 UTC

ROSE DID U SLEEP EVEN KEK

2017-04-19 05:53:28 UTC

1hour tbh

2017-04-19 05:53:34 UTC

UR GOOD FAM

2017-04-19 05:53:43 UTC

Goddamn AFK Shitskins.

2017-04-19 05:53:50 UTC

lynch them

2017-04-19 05:54:07 UTC

I took care of him.

2017-04-19 05:54:45 UTC

danke

2017-04-19 05:55:35 UTC

@everyone ALERT ALERT http://boards.4chan.org/pol/thread/121800762 ALERT ALERT
WE WERE WINNING THE MEME WAR, BUT SHARIA BLUE HAS TAKEN A BACK ROUTE TO BACKSTAB US AS OUR POST VELOCITY DECLINED, WE NEED FULL ON SHITPOSTING CANNONS. NOW

2017-04-19 05:55:51 UTC

AGAIN?

2017-04-19 05:56:12 UTC

What happened??

2017-04-19 05:56:42 UTC

God ww1 was a simpler time. WE NEED TO BRING THIS BACK.

https://cdn.discordapp.com/attachments/301107308618842113/304133188836524052/Screenshot_2017-04-19-01-55-38.png

2017-04-19 05:56:46 UTC

help

2017-04-19 05:56:50 UTC

check my dubs

2017-04-19 05:56:53 UTC

wer wer

2017-04-19 05:56:57 UTC

btfo shariablue

2017-04-19 05:57:02 UTC

the shills come as soon as we stop

2017-04-19 05:57:04 UTC

assclowns' link

2017-04-19 05:57:06 UTC

they wait for our raid to go

2017-04-19 05:57:09 UTC

^^^

2017-04-19 05:57:12 UTC

then come in with shariablue shit

2017-04-19 05:57:30 UTC

this is what we get when we don't charge kek enough at the start of moloch worship.

2017-04-19 06:00:48 UTC

smoking 1 of 4. green for kek. FORRRRRRRRRR KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK

2017-04-19 06:05:14 UTC

this is bad, man, i can feel it. somethin' ain't right. and of course, it's the feast of moloch

2017-04-19 06:06:25 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/301107308618842113/304135631670607872/IMG_20170418_162826.jpg

2017-04-19 06:06:29 UTC

I posted

2017-04-19 06:07:10 UTC

❀ _ ❀

2017-04-19 06:08:54 UTC

githyped faggits

2017-04-19 06:08:58 UTC

birth of baby hitler

2017-04-19 06:09:02 UTC

coming up soon

2017-04-19 06:09:17 UTC

YEAH ALSO FEAST OF MOLOCH WHICH IS AN ISSUE

2017-04-19 06:09:28 UTC

he holds no power of us

2017-04-19 06:09:31 UTC

fuck moloch

2017-04-19 06:09:44 UTC

birth of hitler is the greatest event of 4/20

2017-04-19 06:09:52 UTC

there will be a new video as well

2017-04-19 06:10:29 UTC

he holds too much power rn, they're charging him too much. the feminists, the globalists, the niggers, the kid fuckers, they're charging moloch and it's his feast RIGHT NOW

2017-04-19 06:11:02 UTC

I'm in that thread

2017-04-19 06:11:06 UTC

hitler >>>>>>>>>>>>> moloch

2017-04-19 06:11:27 UTC

London is a globalist piece of shite i can vouch for that

2017-04-19 06:11:43 UTC

don't underestimate moloch. it's retarded. it's just as dumb as denying the power of kek

2017-04-19 06:12:27 UTC

he is why kek has risen. he is why we fight. he is why we charge kek

2017-04-19 06:12:40 UTC

Just look at all the pedos in parliament and the BBC

2017-04-19 06:13:30 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/301107308618842113/304137413599559680/IMG_20170418_154556.jpg

2017-04-19 06:13:31 UTC

we say kek's name instead of god because NAMING HIM alone charges him. all of this is to help kek beat moloch.

2017-04-19 06:13:50 UTC

Praise Kek

2017-04-19 06:13:56 UTC

Check em

2017-04-19 06:14:00 UTC

PRAISE!

2017-04-19 06:17:55 UTC

@everyone listen https://www.youtube.com/watch?v=zAx0t3O55Zo at xx:22 and post a pepe

2017-04-19 06:17:59 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/301107308618842113/304138545298276352/image.png

2017-04-19 06:18:00 UTC

FO KEK

2017-04-19 06:18:13 UTC

niiiiice

2017-04-19 06:18:14 UTC

Fags on /pol/ are arguing about the GA 6th election. None of them same to have done the math.

2017-04-19 06:18:39 UTC

@everyone official praise kek song https://www.youtube.com/watch?v=zMGZtkMS3sQ

2017-04-19 06:18:53 UTC

...

2017-04-19 06:19:04 UTC

it's shadilay sry

2017-04-19 06:19:23 UTC

naw

2017-04-19 06:19:27 UTC

not here

2017-04-19 06:19:42 UTC

Lol I can totally tell which one is Renard..

2017-04-19 06:19:49 UTC

oh, should I leave then? because it's shadilay.

2017-04-19 06:19:56 UTC

KEK

2017-04-19 06:20:03 UTC

renaar makes himself known

2017-04-19 06:20:11 UTC

Shadilay=Hello/Goodbye.

2017-04-19 06:20:20 UTC

who else gonna shill MLP = marine le pen

2017-04-19 06:20:34 UTC

the official praise song of this discord has been praise kek for a while

2017-04-19 06:20:38 UTC

on pinned messages

2017-04-19 06:20:44 UTC

gotta meme it in there

2017-04-19 06:21:17 UTC

mlp = marine le pen

2017-04-19 06:21:25 UTC

fuckin renaar

2017-04-19 06:21:41 UTC

but the actual song that will charge kek most would be shadilay. ya can't self promo yourself into scripture, mang.

2017-04-19 06:21:55 UTC

^^^

2017-04-19 06:21:57 UTC

protip

2017-04-19 06:22:05 UTC

I just got up will shill all day

2017-04-19 06:22:11 UTC

praise kek came out before shadilay got poppin

2017-04-19 06:22:14 UTC

layoff my fuhrer pls mommy

2017-04-19 06:22:26 UTC

fine

2017-04-19 06:22:28 UTC

i listen to assclowns music every night

2017-04-19 06:22:31 UTC

Momma's got a point there, @NiggerLyncher . It's like checking your own dubs.

2017-04-19 06:22:33 UTC

i do too

2017-04-19 06:22:35 UTC

as i eat tendies

2017-04-19 06:22:39 UTC

and watch mlp

2017-04-19 06:22:44 UTC

after roomates sleeping

2017-04-19 06:22:45 UTC

Kek

2017-04-19 06:22:54 UTC

im nt checking my own dubs fam, im spreading the word of kek

2017-04-19 06:23:24 UTC

how is it self promo

2017-04-19 06:23:29 UTC

do you see ads on there?

2017-04-19 06:23:34 UTC

yes

2017-04-19 06:23:34 UTC

i dont get shit out of the music i make

2017-04-19 06:23:38 UTC

its only for redpilling

2017-04-19 06:23:41 UTC

i see ads everywhere

2017-04-19 06:23:42 UTC

i use adblock so idk

2017-04-19 06:23:48 UTC

im joking kek

2017-04-19 06:23:53 UTC

i dont receive a single shekel for any of the songs

2017-04-19 06:23:58 UTC

lest any of u call me a shill

2017-04-19 06:24:03 UTC

fam we need 7 more posts to close out the le pen thread

2017-04-19 06:24:08 UTC

But you're preaching to the choir. Not to the normies in the pews.

2017-04-19 06:24:15 UTC

shill

https://cdn.discordapp.com/attachments/301107308618842113/304140122012778497/asskike.png

2017-04-19 06:24:19 UTC

>talking about shit no one brought up.

2017-04-19 06:24:34 UTC

i normally preach to 4chan directly

2017-04-19 06:24:45 UTC

but i like to share my links here since u guys have appreciated it

2017-04-19 06:24:54 UTC

if you dont thats fine

2017-04-19 06:24:54 UTC

I'm shilling for marine still

2017-04-19 06:24:55 UTC

7 moar posts to the 4chan thread

2017-04-19 06:25:27 UTC

we've all heard your gospel. it's amazing, but sometimes we need to praise KEK with HIS song, too.

2017-04-19 06:25:28 UTC

We love your work @NiggerLyncher

2017-04-19 06:25:46 UTC

i listen to your shit every night, mang.

2017-04-19 06:25:50 UTC

I praise Kek 🐸 everyday

2017-04-19 06:25:55 UTC

i'm not hating on your work.

2017-04-19 06:26:05 UTC

ayyyyyyyyyy dubs

2017-04-19 06:26:06 UTC

i didnt say anyone was fams

2017-04-19 06:26:14 UTC

Regardless, I'm gonna go back and fight off the fags on /pol/

2017-04-19 06:26:33 UTC

thead is almost full

2017-04-19 06:26:35 UTC

someone check me, then pls shrekk my anus

2017-04-19 06:26:46 UTC

We've got memes to shitpost and threads to raid.

2017-04-19 06:26:52 UTC

are you doing another thread or no

2017-04-19 06:26:57 UTC

shadilay brothers

2017-04-19 06:27:01 UTC

shadilay

2017-04-19 06:27:07 UTC

shadilay

2017-04-19 06:27:14 UTC

5 more posts

2017-04-19 06:27:17 UTC

come on fam

2017-04-19 06:27:21 UTC

Renard is that you

2017-04-19 06:27:29 UTC

this is dragging out longer than a shitty telathon

2017-04-19 06:27:47 UTC

i got dubbs on skunk pepe

2017-04-19 06:27:49 UTC

Dude I had a thread with like almost 400 replies, you know nothing

2017-04-19 06:27:53 UTC

I KNEW IT WAS YOU KEK

2017-04-19 06:27:58 UTC

lol

2017-04-19 06:28:16 UTC

i got dubs checking ur dubs

2017-04-19 06:28:20 UTC

and saying prepare ur anus

2017-04-19 06:29:38 UTC

Everyone here is so identifiable

2017-04-19 06:29:42 UTC

:^)

2017-04-19 06:30:05 UTC

relink me?

2017-04-19 06:30:14 UTC

>fam turns to senpai

2017-04-19 06:30:18 UTC

forget every time kek

2017-04-19 06:30:27 UTC

ikr @mAri

2017-04-19 06:31:01 UTC

i think im gonna make new thread since this ones dying

2017-04-19 06:32:47 UTC

@NiggerLyncher link when done pl000000x

2017-04-19 06:33:04 UTC

prepare for abhorrent mlp postings

2017-04-19 06:33:19 UTC

awoo op image edtion

2017-04-19 06:36:56 UTC

making a folder for this one gimme sec, did bump tho

2017-04-19 06:39:00 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/301107308618842113/304143831647911937/naz-_usa_gov_building_The_Methodist_Homes_Org.jpeg

2017-04-19 06:39:19 UTC

kek

2017-04-19 06:39:41 UTC

bumped

2017-04-19 06:40:30 UTC

you cant tell me the architect didn't know...

2017-04-19 06:40:36 UTC

LOL that shitpost

2017-04-19 06:40:53 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/301107308618842113/304144307152224256/nazi_-_4th_reich_is_coming_2016_pol_prophecy.png

2017-04-19 06:41:12 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/301107308618842113/304144387972005888/nazi_-_buildings_in_usa.jpeg

2017-04-19 06:41:55 UTC

Im the Brit fag anon

2017-04-19 06:42:09 UTC

>using music to channel enough energy for a Le Pen victory

2017-04-19 06:44:19 UTC

Gn guys

2017-04-19 06:44:27 UTC

I'll still be on FORTRAN for a little more

2017-04-19 06:44:43 UTC

@NiggerLyncher >using an adblocker

2017-04-19 06:44:49 UTC

thanks for helping to destroy the free internet

2017-04-19 06:44:51 UTC

NEGRO

2017-04-19 06:45:13 UTC

can't sit still for 15 seconds and watch a commercial smfh

2017-04-19 06:45:29 UTC

Not really..?

2017-04-19 06:45:50 UTC

The free internet will continue to exist because people will take the opportunity of providing a paid service for free.

2017-04-19 06:46:03 UTC

quit making shekels for jewgle

2017-04-19 06:46:07 UTC

sounds like something a communist would say <:hmm:303948475882536969>

2017-04-19 06:46:27 UTC

OH Kekleesi of Kekistan, so right but so wrong , here the future

https://cdn.discordapp.com/attachments/301107308618842113/304145707781324801/IMPERIUMROMANUM.png

2017-04-19 06:47:25 UTC

i use adblock and I don't click on MSM im not givng traffic or revinue

2017-04-19 06:47:46 UTC

make styx proud

2017-04-19 06:48:12 UTC

yeah i use adblockers when i go to MSM sites

2017-04-19 06:48:15 UTC

but like

2017-04-19 06:48:21 UTC

for watching youtube videos and shit

2017-04-19 06:48:26 UTC

come on

2017-04-19 06:48:33 UTC

JEWGLE

2017-04-19 06:48:45 UTC

you some kind of a heeb lover?

2017-04-19 06:48:51 UTC

im not letting jewgle get my shekels

2017-04-19 06:48:51 UTC

advertisements are what has made the internet accessible to many

2017-04-19 06:48:53 UTC

wtf bro

2017-04-19 06:49:03 UTC

so some sorry nigger will have no adblock

2017-04-19 06:49:04 UTC

i will

2017-04-19 06:49:06 UTC

it evens out

2017-04-19 06:49:13 UTC

how the fuck would google take shekels from you

2017-04-19 06:49:22 UTC

they're taking shekels from someone else

2017-04-19 06:49:23 UTC

A good goy like F91 doesnt use ad blocker

2017-04-19 06:49:26 UTC

GOOD GOY

2017-04-19 06:49:29 UTC

4 u

2017-04-19 06:49:33 UTC

GEWD GOY

2017-04-19 06:49:42 UTC

bro youtube gets shekels from adds

2017-04-19 06:49:44 UTC

watch your programming goy

2017-04-19 06:49:45 UTC

u kidding me bro

2017-04-19 06:49:46 UTC

I know

2017-04-19 06:49:53 UTC

i dont get money for my videos

2017-04-19 06:49:58 UTC

but apparently people see ads on them

2017-04-19 06:50:01 UTC

that money goes somewhere

2017-04-19 06:50:12 UTC

whta???

2017-04-19 06:50:13 UTC

how are people seeing ads on your videos if you turned monetization off?

2017-04-19 06:50:18 UTC

that's ridiculous

2017-04-19 06:50:24 UTC

especially these days

2017-04-19 06:50:24 UTC

jewtube

2017-04-19 06:50:31 UTC

when Google is getting shit for having ads on content like yours

2017-04-19 06:50:32 UTC

why would i turn on monitization

2017-04-19 06:50:32 UTC

jooing every sheckle

2017-04-19 06:50:41 UTC

i would dox myself

2017-04-19 06:50:43 UTC

if i did that

2017-04-19 06:50:47 UTC

then dont

2017-04-19 06:50:47 UTC

money leaves paper trail

2017-04-19 06:50:51 UTC

you dont have to monetize it yourself

2017-04-19 06:50:56 UTC

because you're willing to do it for free

2017-04-19 06:51:05 UTC

i do the videos to spread truh

2017-04-19 06:51:06 UTC

but some people do it to make a living

2017-04-19 06:51:06 UTC

truth

2017-04-19 06:51:14 UTC

and because i enjoy writing music

2017-04-19 06:51:24 UTC

rip

2017-04-19 06:51:35 UTC

but they still set up ads

2017-04-19 06:51:36 UTC

thats bs

2017-04-19 06:51:43 UTC

that money goes to jewgle

2017-04-19 06:51:46 UTC

fuck jewgle

2017-04-19 06:51:47 UTC

I don't know how that would even happen

2017-04-19 06:51:49 UTC

like

2017-04-19 06:51:54 UTC

there's no reason google would do that

2017-04-19 06:52:00 UTC

there is

2017-04-19 06:52:04 UTC

they have every reason not to though

2017-04-19 06:52:08 UTC

they care about shekels in the long term

2017-04-19 06:52:14 UTC

they just run ads on any video by default

2017-04-19 06:52:15 UTC

they've been bleeding shekels for a while now

2017-04-19 06:52:19 UTC

a lot of people make it their living tho, so i has mute & skip so creators get them munies

2017-04-19 06:52:43 UTC

(((money)))

2017-04-19 06:52:53 UTC

kek

2017-04-19 06:52:55 UTC

everyone that makes money on youtube is a faggot

2017-04-19 06:52:59 UTC

GET A REAL JOB

2017-04-19 06:53:01 UTC

i agree with that

2017-04-19 06:53:04 UTC

@Norwegian Black Metal inb4 u criticize the capitalist system commie

2017-04-19 06:53:15 UTC

i have a real job

2017-04-19 06:53:17 UTC

thats where self shilling comes in

2017-04-19 06:53:24 UTC

when they have monetization on

2017-04-19 06:53:26 UTC

you can tell

2017-04-19 06:53:33 UTC

by the end of video like and sub shit

2017-04-19 06:53:36 UTC

im like jew pls

2017-04-19 06:53:48 UTC

isn't having a "real job" the same shit though

2017-04-19 06:53:57 UTC

you please your boss or you lose shekels

2017-04-19 06:54:00 UTC

it's that simple

2017-04-19 06:54:13 UTC

so you shill yourself to climb up the ladder

2017-04-19 06:54:14 UTC

yeah its a good gig money wise if ur poppin too

2017-04-19 06:54:22 UTC

but most people get shrekt

143,480 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 152/574 | Next