Message from Lathan_TX in Southern Front #general


2017-06-15 02:55:23 UTC  

You are *nothing* by yourself, gentlemen. A single rod can be broken easily, but bind it with others with the axe head of a unifying ideology and you are invincible.

2017-06-15 02:56:26 UTC  

The activism we do may seem ineffective, but like sports, it's all a big rehearsal for when things really go down. And when they do, not if, you'll wish you went to a few extra meetups.

2017-06-15 02:56:29 UTC  

Irrelevant. If hundreds of us beat leftists like rented mules who do they arrest? Honorable fighting only applies to an honorable foe.

2017-06-15 02:57:10 UTC  

They may destroy the flesh of us. But underneath the flesh is more than anything that can be killed or arrested. Shot or beaten. It is an idea and ideas are invincible.

2017-06-15 02:57:54 UTC  

We are at the precipice. If they show we must so humiliate them that they never show their faces again.

2017-06-15 03:20:07 UTC  

Hey guys so I encountered some communist propaganda at UT austin

2017-06-15 03:20:33 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/314228481804468235/324749996933251072/video.mov

2017-06-15 03:20:38 UTC  

I tore that shit down

2017-06-15 03:21:14 UTC  

Hell yeah my man

2017-06-15 03:44:28 UTC  

@here Everyone that has twitter follow @WokeBeast1488

2017-06-15 03:44:34 UTC  

That's my personal

2017-06-15 03:44:46 UTC  

No

2017-06-15 03:45:49 UTC  

That's what I call based black guys in trump hats.

2017-06-15 03:49:14 UTC  

yeah, i dunno

2017-06-15 03:49:24 UTC  

i should probably change it

2017-06-15 03:49:43 UTC  

i was just fucking around cause it used to have my name

2017-06-15 03:51:45 UTC  

Lol I'm just fuckin w u bro. I like it. U should keep it

2017-06-15 03:53:20 UTC  

Ima go follow you rn.

2017-06-15 03:53:27 UTC  

Aw shit I'm typing in the wrong chat room

2017-06-15 03:53:32 UTC  

So many now a days

2017-06-15 03:53:39 UTC  

How goes it my fellow GOYIM

2017-06-15 03:53:44 UTC  

Hail to our women!

2017-06-15 03:54:18 UTC  

Yall listening to the good stuff??

2017-06-15 03:54:20 UTC  

Goyim? This is the rabbi appreciation chat. You're in the wrong wrong chat room.

2017-06-15 03:54:28 UTC  

Lol jk

2017-06-15 03:54:48 UTC  

Okay goys I have a task for all of you

2017-06-15 03:58:17 UTC  
2017-06-15 03:58:26 UTC  

Heart broken. Just found it

2017-06-15 04:02:01 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/314228481804468235/324760437251899393/image.png

2017-06-15 04:02:16 UTC  

Muh 13 million

2017-06-15 04:04:39 UTC  

McNazi gonna Merkel Mayweather

2017-06-15 04:05:27 UTC  

Oh are they going to actually fight??

2017-06-15 04:07:37 UTC  

supposedly

2017-06-15 04:07:53 UTC  

<:tennessee:318947678694277120>

2017-06-15 04:09:05 UTC  

yes its official

2017-06-15 04:09:11 UTC  

And it'll be soon

2017-06-15 04:09:15 UTC  

like 2 montsh from now

2017-06-15 04:09:18 UTC  

2 or 3

2017-06-15 04:09:36 UTC  

Well. I hope he can do it. Man, I really hope he can shit that fucker up once and for all. I hate Mayweather.

2017-06-15 04:09:52 UTC  

Shut** too