Message from Vern in #FedsShallRiseAgain! #fed-discussion


2018-06-25 15:09:16 UTC  

yeah

2018-06-25 15:09:32 UTC  

the april midterms got like 121

2018-06-25 15:09:45 UTC  

and feb had 114

2018-06-25 15:09:59 UTC  

not excluding invalids

2018-06-25 15:10:13 UTC  

Well, maybe we can push for the next one to have 160 haha

2018-06-25 15:10:19 UTC  

lol

2018-06-25 15:10:29 UTC  

we'll see!

2018-06-25 15:11:02 UTC  

I know I probably lost the house race. So, I am just trying to figure out what I want to do next.

2018-06-25 15:11:27 UTC  

well, maybe you can run for assembly or try house again

2018-06-25 15:11:45 UTC  

maybe senate?

2018-06-25 15:12:35 UTC  

I guess the running for house would depend on how many feds run, and yet I thought about running for Senate in Lincoln.

2018-06-25 15:12:44 UTC  

yeah

2018-06-25 15:14:00 UTC  

I know Wells said he's not running for reelection

2018-06-25 15:14:30 UTC  

when is his seat up?

2018-06-25 15:14:36 UTC  

August

2018-06-25 15:15:23 UTC  

Vern vs Ninja. it would be doable

2018-06-25 15:15:48 UTC  

Maybe, I could reach out to alliance and see if they would throw their support behind me

2018-06-25 15:16:07 UTC  

yeah you need to get NM behind you

2018-06-25 15:16:28 UTC  

and every right winger who voted for NM

2018-06-25 15:16:37 UTC  

if you want to win

2018-06-25 15:17:29 UTC  

I wonder if NM would hold it against me that I didn't vote for him in the Senate race

2018-06-25 15:17:44 UTC  

yeah, he can be petty at times

2018-06-25 15:18:14 UTC  

like he held a grudge against me after I voted for Cinyc in Feb

2018-06-25 15:18:55 UTC  

who has the most pull in that party? Lummie or him?

2018-06-25 15:19:53 UTC  

well, Lumine is obviously their "elder statesman" who influences the core ideas of alliance

2018-06-25 15:20:16 UTC  

while NM and Transit handle the public relations stuff

2018-06-25 15:20:25 UTC  

and rally support on discord

2018-06-25 15:20:44 UTC  

hmm. I see.

2018-06-25 15:22:26 UTC  

and btw, NM is buddies with Ninja

2018-06-25 15:22:52 UTC  

so it might be hard for you to win his vote

2018-06-25 15:24:47 UTC  

I see. Well, i guess the first thing would to want until the results are posted and things calm down.

2018-06-25 20:55:45 UTC  

Alright fellas, if y’all want a place in the Lincoln cabinet please tell me

2018-06-25 20:56:06 UTC  

I already have SOS filled but otherwise it’s open pickings

2018-06-25 20:56:43 UTC  

Can I retain my spots

2018-06-25 20:57:23 UTC  

can i be secretary of memes

2018-06-25 21:00:10 UTC  

Well you can be an honorary secretary of memes but if I remember correctly you’re in the south

2018-06-25 21:00:40 UTC  

what cabinet spots are there?

2018-06-25 21:03:06 UTC  

Vets, Agra, Treasury

2018-06-25 21:03:14 UTC  

Which do you like

2018-06-25 21:30:30 UTC  

From my list

2018-06-25 21:30:32 UTC  

Regional Secretary of Education - Vacant
Regional Attorney General - Vacant
Regional Secretary of Agriculture - Vacant
Regional Secretary of Veterans Affairs - Vacant
Regional Secretary of the Treasury - Vacant
Regional Secretary of the Interior - Vacant