Message from Alex (Not a weaboo btw) in The Ice Wall #lounge


2019-04-11 16:16:56 UTC  

If you want to watch something neat

2019-04-11 16:16:57 UTC  

homie that shiet is gay

2019-04-11 16:17:02 UTC  

You guys are retarded! i want a real server! ive been searching for another server that i can talk to people like me! anyone, who isa real flat earther. please send a link to a real flat earth server.

2019-04-11 16:17:06 UTC  

homophobe? wow

2019-04-11 16:17:24 UTC  

You guys are going to need better bait than this

2019-04-11 16:17:28 UTC  

Nah man im black i cant be worng

2019-04-11 16:17:41 UTC  

your not racist are you?

2019-04-11 16:17:47 UTC  

You are*

2019-04-11 16:17:57 UTC  

Your gay*

2019-04-11 16:17:58 UTC  

You are dumb

2019-04-11 16:18:01 UTC  

@Alex (Not a weaboo btw) Keep trolling and I will deal with you.

2019-04-11 16:18:04 UTC  

*you’re

2019-04-11 16:18:13 UTC  

Deal with me?

2019-04-11 16:18:13 UTC  

U’re*

2019-04-11 16:18:19 UTC  

yourent

2019-04-11 16:18:20 UTC  

Here comes the ego

2019-04-11 16:18:23 UTC  

From nil

2019-04-11 16:18:26 UTC  

who is a globe earther

2019-04-11 16:18:31 UTC  

me kek

2019-04-11 16:18:33 UTC  

Stop insulting me!

2019-04-11 16:18:45 UTC  

yo you gone get muted lmao

2019-04-11 16:18:48 UTC  

This is a real flat earth server.

2019-04-11 16:18:49 UTC  

Quit being racist to my cracker

2019-04-11 16:18:51 UTC  

Nil

2019-04-11 16:19:02 UTC  

sadly globe earthers are permitted to stay here though

2019-04-11 16:19:06 UTC  

Alright, @Alex (Not a weaboo btw) has been warned for '**Bad word usage**'.

2019-04-11 16:19:06 UTC  

eh

2019-04-11 16:19:11 UTC  

it’s all fun n games

2019-04-11 16:19:22 UTC  

Im a real flat earther. i dont know who this idiot is!

2019-04-11 16:19:39 UTC  

you are really bad at this nil

2019-04-11 16:19:42 UTC  

"Seeker of truth" is a worse name than most Xbox Live default gamer tags

2019-04-11 16:20:09 UTC  

aww... where did they go I wonder...?

2019-04-11 16:20:10 UTC  

hmm!

2019-04-11 16:20:11 UTC  

ohohohoh someone gonna be gone in a minute

2019-04-11 16:20:14 UTC  

Lol

2019-04-11 16:20:25 UTC  

oof

2019-04-11 16:20:31 UTC  

nil got the mute and ban

2019-04-11 16:20:47 UTC  

not supposed to make personal attacks

2019-04-11 16:20:49 UTC  

could i please get a link to this server

2019-04-11 16:20:50 UTC  

<:happy:507991686320750592>