Message from White_Ryno in Ethnoserver #welcome


2017-08-15 20:39:31 UTC  

i'm just shitposting to pass the time

2017-08-15 20:42:41 UTC  

Vet me plz

2017-08-15 20:43:17 UTC  

I'm all over the vice video if that helps

2017-08-15 20:43:42 UTC  

(((Vice)))

2017-08-15 20:44:02 UTC  

<:gas:347005759852118016> <:handheil:346824319562678272>

2017-08-15 20:46:42 UTC  

@everyone the team is busy atm making this place as excellent as possible. I'll be free this weekend to get on the vetting so things will open up a bit more in a couple of days. Please bear with us. Patience is a (White) virtue.

2017-08-15 20:47:07 UTC  

if it ain't white it ain't alright

2017-08-15 20:47:20 UTC  

How 'bout y'all start fucking vetting

2017-08-15 20:47:28 UTC  

Or just be patient

2017-08-15 20:47:31 UTC  

loneliness is becoming a white virtue too. i miss my alt-right discord buddies

2017-08-15 20:48:01 UTC  

It's happening but think of it this way: one you're in, you don't have to worry about all the stupid shit thanks to vetting.

2017-08-15 20:48:14 UTC  

Gone, but not forgotten. RIP

2017-08-15 20:48:17 UTC  

This'll keep the nonwhites out

2017-08-15 20:48:22 UTC  

So its for a good cause

2017-08-15 20:49:01 UTC  

That's the spirit! We're creating channels, a bot and vetting all at once

2017-08-15 20:49:16 UTC  

Let's build the base properly to enable a cohesive structure.

2017-08-15 20:49:38 UTC  

"Measure twice, cut once" - a White guy.

2017-08-15 20:50:20 UTC  

👌🏻

2017-08-15 20:52:08 UTC  

Everyone relax. Everyone will be gotten to. The mod team has lives outside of discord. Be patient.

2017-08-15 20:52:20 UTC  

but i dont 😦

2017-08-15 21:21:30 UTC  

You can tell trump is pro white but is very careful about showin it

2017-08-15 21:29:24 UTC  

Rome wasn't built in a day, fellas. It certainly won't be rebuilt in a day, either.

2017-08-15 21:39:04 UTC  
2017-08-15 21:42:59 UTC  
2017-08-15 21:43:12 UTC  

lol his whole fucking twitter feed is him losing his shit

2017-08-15 21:43:28 UTC  

Absolutely Subversive <:jew:346824292287119361>

2017-08-15 22:14:20 UTC  

<:handheil:346824319562678272>

2017-08-15 22:18:17 UTC  

Can you pls let me chat in the welcome VC it's not letting me

2017-08-15 22:19:47 UTC  

They're freaking out that I'm a girl in VC lmfao

2017-08-15 22:23:12 UTC  

^trap

2017-08-15 22:23:22 UTC  

<:redpill:346822821869125632>

2017-08-15 22:24:46 UTC  

Why aren't you tagged female @༶༌#0471

2017-08-15 22:25:18 UTC  

Because I told no one I was a girl

2017-08-15 22:25:21 UTC  

Also change that name. Shit. Makes it a pain to ping you. <@&346717963203903488> fix @Clandestine tag. Mark her female.

2017-08-15 22:25:31 UTC  

I joined and didn't say anything I've been busy all day and offline

2017-08-15 22:25:46 UTC  

Oh, you're still unverified.

2017-08-15 22:25:51 UTC  

We'll get to that later then.

2017-08-15 22:25:58 UTC  

Yes, I was told y'all are taking a break

2017-08-15 22:25:59 UTC  

Ok