Message from Mother in GabberHangout #general


2017-01-09 19:32:19 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/257263229422534677/268099656968437762/z9giDvz.png

2017-01-09 20:18:41 UTC  

@Mother that silicon valley - middle america shit hole twitter woman? I know her. Not surprised.

2017-01-09 20:19:08 UTC  

reL yer post

2017-01-09 20:19:08 UTC  

you do?? loool

2017-01-09 20:19:17 UTC  

tell her she's a fucking idiot

2017-01-09 20:19:37 UTC  

I know. I was like WTF?????????? OMFG I know her.

2017-01-09 20:19:58 UTC  

ive lived in austin briefly where its a techa mecha and there was plenty of 1488 cowboys still there

2017-01-09 20:20:20 UTC  

*packing bags....

2017-01-09 20:20:49 UTC  

she looks like a very depraved human being

2017-01-09 20:21:01 UTC  

trust me, she's getting reemed in public and private

2017-01-09 20:21:10 UTC  

bright pink hair with four googly eyes

2017-01-09 20:21:33 UTC  

hateful woman, i avoided her like plague even way back when

2017-01-09 20:21:53 UTC  

where diii you meet this bulldyke?

2017-01-09 20:22:33 UTC  

can't really get specific, but erm..... I existed for a time in SV

2017-01-09 20:22:57 UTC  

fair enough

2017-01-09 20:23:12 UTC  

i mean washington state is plenty liberal for her

2017-01-09 20:23:38 UTC  

CEO of nothing

2017-01-09 20:23:39 UTC  

these people dont belong as elevated as they are

2017-01-09 20:23:55 UTC  

of nothing? lol i didnt scrutinize her company

2017-01-09 20:23:56 UTC  

let me see

2017-01-09 20:25:29 UTC  
2017-01-09 20:25:55 UTC  

same empty buzzwords every paki noob on upwork is peddling

2017-01-09 20:26:13 UTC  

yep. nothing,

2017-01-09 20:26:28 UTC  

OMG IM GOING TO CLICK HOW CAN WE HELP

2017-01-09 20:26:50 UTC  

"hire us" button

2017-01-09 20:26:51 UTC  

wtf? stop it you evil bastard

2017-01-09 20:27:04 UTC  

L(

2017-01-09 20:27:10 UTC  

heh

2017-01-09 20:27:35 UTC  

this bitch charges $120 an hour

2017-01-09 20:27:43 UTC  

to look at her ghastly pink hair

2017-01-09 20:28:29 UTC  

@Jon Del Arroz I made a mistake on the GoodReads site and got some people confused. We'll do two discussions to compensate for it. Today (9th) at 3pm central we will do one meeting and then we'll do another on the 15th for those who cant make today. Sorry for the confusion. won't happen again

2017-01-09 20:28:30 UTC  

oh shit she was part of secondlife

2017-01-09 20:28:38 UTC  

no wonder it practically failed

2017-01-09 20:29:12 UTC  

I never paid attention to that. lemme look

2017-01-09 20:30:15 UTC  

@Mother You lived in the ATX? I am finishing my doctorate at UT. it's definately liberal as fuck, but there are some right wingers. Never met a 14/88 cowboy though

2017-01-09 20:30:26 UTC  

@Mother Ah OK that was the ripoff of the old EXCITE VP Places from fucking 1997

2017-01-09 20:32:07 UTC  

@Jossi saw a truck license plate the other day 1488. True.

2017-01-09 20:32:10 UTC  

lol yeah @Jossi ive overheard people yelling at the more melinated in the less downtown parts of austin "PEOPLE LIKE YOU ARE DESTROYING THIS PLACE. GO BACK TO MEXICO"

2017-01-09 20:32:51 UTC  

hi everyone

2017-01-09 20:32:58 UTC  

Yea i'd believe it if it was said in like Round Rock or Bee Cove or Westlake or something, but I probably don't go far enough out of town to see the real cowboys