Tee CA (Discord ID: 275198944903168002), page 1


2,433 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/10 | Next

2017-02-03 05:02:47 UTC [Anticom #general]  

HEBS WILL NOT DIVIDE US

2017-02-03 05:08:30 UTC [Anticom #general]  

Tfw the Anticom flag OP used is my Twitter profile pic

2017-02-03 05:09:11 UTC [Anticom #general]  

I hope so

2017-02-03 05:10:00 UTC [Anticom #general]  

I'll be comfy in the country

2017-02-03 05:10:20 UTC [Anticom #general]  

Same sd

2017-02-03 05:11:35 UTC [Anticom #general]  

@mitchpeter Were you part of the Socal meet up thread a few days back?

2017-02-03 05:12:54 UTC [Anticom #general]  

@mitchpeter Yeah there supposed to be one next weekend. But not sure if it's safe.

2017-02-03 05:14:18 UTC [Anticom #general]  

Time for helicopter rides

2017-02-03 05:15:09 UTC [Anticom #general]  

The Jews are responsible for 9/11

2017-02-03 05:16:20 UTC [Anticom #general]  

I hope antifa doesn't dox me. My wife's son would never respect me.

2017-02-03 05:17:57 UTC [Anticom #general]  

@TopHatt Civic Nationalist are cucks. 1488 brah

2017-02-03 05:19:06 UTC [Anticom #general]  

@Vox.com Poland is still pretty based

2017-02-03 05:21:01 UTC [Anticom #general]  

@Odalist Refrain We'll save Europe, don't worry. We need to fix our country first.

2017-02-03 05:22:02 UTC [Anticom #general]  
2017-02-03 05:24:26 UTC [Anticom #general]  

@Vox.com They talk like fags in my area. Mostly woe is me bs about how they get cheated on in relationships. No lie antifa literal cucks.

2017-02-03 05:26:18 UTC [Anticom #general]  

@FatNiggerPussy I already am brah ;) We alt right, tranny's aren't gay

2017-02-03 05:27:44 UTC [Anticom #general]  

@Brad I'm pretty good looking tbh. I get hit on by gays and black chicks a good amount.

2017-02-03 05:29:19 UTC [Anticom #general]  

@Brad Well if you're ever in Socal, I'll introduce you to some gay friends

2017-02-03 05:30:49 UTC [Anticom #general]  

@Odalist Refrain I'm not gay but I have gay friends. Should I get the clamps and Mike Pence them until they're straight?

2017-02-03 05:32:10 UTC [Anticom #general]  

@Brad Good night

2017-02-03 05:33:58 UTC [Anticom #general]  

Nah, I'm down to organize semi seriously. Like National Action in the UK

2017-02-03 05:37:38 UTC [Anticom #general]  

@Odalist Refrain It's all good man. I don't see them that often anymore. Plus they're out of shape normies. As for me yeah, use to do the whole drug scene. Now I'm about that weight lifting and the 14 words.

2017-02-03 05:40:29 UTC [Anticom #general]  

@Odalist Refrain Shoulder is a bit fucked from swimming injury so no bench. Do 3x3 90lb dumbbells incline press, most I've done on DLs is 365x5 And I lift at night. Morning is for work.

2017-02-03 05:41:54 UTC [Anticom #general]  

@GoGo Kek wills it brah

2017-02-03 05:44:47 UTC [Anticom #general]  

@Odalist Refrain Based rasing your own meat. Yeah it gets hectic in the new year. The future of our race is more important than new PRs in lifting.

2017-02-03 05:45:13 UTC [Anticom #general]  

@stat/fit/+/pol/ master race

2017-02-03 05:49:31 UTC [Anticom #general]  

@webdevanon What's your favorite alt right podcast?

2017-02-03 05:51:02 UTC [Anticom #general]  

@Odalist Refrain Idk man FTN was pretty based.
F for Jazz Hands McFeels and Halberstram

2017-02-03 05:53:17 UTC [Anticom #general]  

@Rush Free helicopter ride for you

2017-02-03 05:56:16 UTC [Anticom #general]  

@Rush Why is lefty /pol/ such cucks?

2017-02-03 05:57:47 UTC [Anticom #general]  

I vote for Kuck Killaz with a z

2017-02-03 05:58:44 UTC [Anticom #general]  

@DoctorPiss Yeah I asked him if he killed the guy in Berkeley on his Tumblr

2017-02-03 05:59:41 UTC [Anticom #general]  

@webdevanon Fucking fags

2017-02-03 06:04:02 UTC [Anticom #general]  
2017-02-03 06:05:49 UTC [Anticom #general]  

@Liberal Degenerate Lol, antifa is da real fascists

2017-02-03 06:07:51 UTC [Anticom #general]  

@Liberal Degenerate I'll be your friend LD. Your want to talk about the Jews and how they're trying to destroy the Huwhite race?

2017-02-03 06:09:29 UTC [Anticom #general]  

@Liberal Degenerate We didn't realize how unhinged and retarded they were. That and we figured the police weeks actually start cracking skulls.

2017-02-03 06:10:41 UTC [Anticom #general]  

@Liberal Degenerate Aren't what? the cucks we think they are?

2017-02-03 06:12:46 UTC [Anticom #general]  

HEBS Will NOT DIVIDE US

2017-02-03 06:13:27 UTC [Anticom #general]  

Brittany Venti is pretty cute for an 1/8 nig

2017-02-03 06:14:06 UTC [Anticom #general]  

Any grill on twitch is beat tbqh

2017-02-03 06:17:06 UTC [Anticom #general]  

@webdevanon A mazel tov into the center of a black bloc would get them nice and toasty

2017-02-03 06:18:19 UTC [Anticom #general]  

@Liberal Degenerate K I'll get right on that

2017-02-03 06:29:04 UTC [Anticom #general]  

Das pretty good mayne

2017-02-03 06:31:04 UTC [Anticom #general]  

@☭ slimeball supreme ☭ yeah you came in at a bad time. This lib guy is projecting his cuck fetish on us good goys.

2017-02-03 06:33:19 UTC [Anticom #general]  

Got to get a group of good goys you can trust with your back first. Going into it alone is stupid

2017-02-03 06:34:19 UTC [Anticom #general]  

@Liberal DegenerateHe got hit twice and still is going. Hail Victory

2017-02-03 06:35:48 UTC [Anticom #general]  

Brah Spencer is not our leader though. He just produces content and host conferences.

2017-02-03 06:36:27 UTC [Anticom #general]  

Big if true. Links?

2017-02-03 06:37:18 UTC [Anticom #general]  

NEET Nation + Beta Uprising

2017-02-03 06:38:04 UTC [Anticom #general]  

Libcucks Btfo

2017-02-03 06:38:46 UTC [Anticom #general]  

You serious? Lena Dunham? You'd hit that?

2017-02-03 06:39:27 UTC [Anticom #general]  

God damn, maybe some of you guys should quit nofap

2017-02-03 06:41:01 UTC [Anticom #general]  

Makes sense. Libs irl are way more condescending

2017-02-03 06:41:35 UTC [Anticom #general]  

Step up your game libcuck

2017-02-03 06:42:13 UTC [Anticom #general]  

I hope she gets that abortion someday

2017-02-03 06:44:22 UTC [Anticom #general]  

Lol, I'm mgtow brah. I'm all about hobbies and sheit. No gf for me because I see how horrible women are. So I'd rather not deal with them. Enjoy your Zika libcuck

2017-02-03 06:45:42 UTC [Anticom #general]  

Nah dude, I beat slootz off with a stick. Rated an 8.5/10 by my gay friends.

2017-02-03 06:46:39 UTC [Anticom #general]  

The problem is there are too many Mehheecans in my area and I can't betray my race or the 14 words

2017-02-03 06:47:27 UTC [Anticom #general]  

Look at a Latina and they get pregnant

2017-02-03 06:48:44 UTC [Anticom #general]  

I hear there are blue eyed & blonde hair Mexicans in the capital. Would bang if the cartels don't do it first

2017-02-03 06:49:59 UTC [Anticom #general]  

I'm about that ethnostate brah. Libs and commies want everyone to be equally shitty.

2017-02-03 06:50:10 UTC [Anticom #general]  

Chad Nationalism

2017-02-03 06:50:52 UTC [Anticom #general]  

Kuck Killa Krew

2017-02-03 06:52:59 UTC [Anticom #general]  

Kuck Killa Krew for the win

2017-02-03 06:53:11 UTC [Anticom #general]  

Lol same here

2017-02-03 06:53:33 UTC [Anticom #general]  

I'm ironically a Nazi as well. My buzz cut is a joke

2017-02-03 06:56:17 UTC [Anticom #general]  

How about the Iron Eagles?

2017-02-03 06:57:01 UTC [Anticom #general]  

Bernie Bros?

2017-02-03 06:57:54 UTC [Anticom #general]  

Lol

2017-02-03 06:58:34 UTC [Anticom #general]  

The Bigot Bros

2017-02-03 06:59:54 UTC [Anticom #general]  

Respect muh pronouns

2017-02-03 17:22:23 UTC [Anticom #general]  

Lol, how can right wingers even compete?

2017-02-03 17:29:56 UTC [Anticom #general]  

Lol libcuck seems to forget, a pussy with a gun is still a pussy

2017-02-03 17:31:29 UTC [Anticom #general]  

Shots fired. Damn brah got me good libcuck. No gf though, so who did you rape last night?

2017-02-03 17:31:56 UTC [Anticom #general]  

My mom's dead asshole

2017-02-03 17:32:16 UTC [Anticom #general]  

You fuck corpses?

2017-02-03 18:04:19 UTC [Anticom #general]  

Libcucks actually believe this

2017-02-03 18:05:29 UTC [Anticom #general]  

Yes, hang the traitors

2017-02-03 18:05:58 UTC [Anticom #general]  

Libs are the party of women, minorities and cucks but you already know that

2017-02-03 18:06:26 UTC [Anticom #general]  

Lol

2017-02-03 18:06:39 UTC [Anticom #general]  

Men that are FtM

2017-02-03 18:07:24 UTC [Anticom #general]  

I own a gun so I'm a badass liberal

2017-02-03 18:07:28 UTC [Anticom #general]  

Lol

2017-02-03 18:07:55 UTC [Anticom #general]  

Jew York is not a representation of USA

2017-02-03 18:09:24 UTC [Anticom #general]  

/pol/ blart is out slaying conservative poon tang while libcuck is shit posting on discord

2017-02-03 18:10:26 UTC [Anticom #general]  

Oi vey, don't you want to have sex with a fish faced feminist? Better be nice to minorities goy

2017-02-03 18:11:30 UTC [Anticom #general]  

He'll survive nuclear winter though. Especially since Trump will nuke the world and such.

2017-02-03 18:11:45 UTC [Anticom #general]  

17 gorrillion

2017-02-03 18:12:10 UTC [Anticom #general]  

Shit mayne we wuz choosen people and sheit

2017-02-03 18:13:02 UTC [Anticom #general]  

The holohoax

2017-02-03 18:13:21 UTC [Anticom #general]  

Lol, Austin isn't Texas. It CaLite

2017-02-03 18:14:04 UTC [Anticom #general]  

What ever libcuck. You have to go back

2017-02-03 18:14:49 UTC [Anticom #general]  

My multiracial army will take over the USA

2017-02-03 18:15:27 UTC [Anticom #general]  

How can libcucks even compete

2017-02-03 18:15:57 UTC [Anticom #general]  

Your head has an impediment

2017-02-03 18:16:46 UTC [Anticom #general]  

Lol, yeah because 30-1 is such fair odds

2017-02-03 18:17:19 UTC [Anticom #general]  

No wonder you cucks love minorities so much. They taught you how to fight and chimpout

2017-02-03 18:18:37 UTC [Anticom #general]  

Mazel tov cocktail in the center of a black bloc. Oh wow you assualted Spencer. So brave

2017-02-03 18:20:01 UTC [Anticom #general]  

Liberal degenerate= libcuck. Bullycide him until he sees the light

2017-02-03 18:45:45 UTC [Anticom #general]  

Wtf

2017-02-03 18:45:53 UTC [Anticom #general]  

Mental gymnastics

2017-02-03 18:45:58 UTC [Anticom #general]  

As fuck

2017-02-03 18:46:39 UTC [Anticom #general]  

Show no mercy, you won't be given any

2017-02-03 18:47:30 UTC [Anticom #general]  

Well we're white so that goes without saying

2017-02-03 18:47:58 UTC [Anticom #general]  

(((white)))?

2017-02-03 18:48:56 UTC [Anticom #general]  

Half what though kingbobo?

2017-02-03 18:49:34 UTC [Anticom #general]  

Sheeeit. I'll not purity spiral on you then brah.

2017-02-03 18:49:59 UTC [Anticom #general]  

Wrist rocket with steel ball bearings

2017-02-03 18:50:11 UTC [Anticom #general]  

Lol

2017-02-03 18:50:47 UTC [Anticom #general]  

(((race-mixing))) is good goy

2017-02-03 18:51:18 UTC [Anticom #general]  

Eh if you mix with a Huwhite woman, your kids will be 3/4 white

2017-02-03 18:51:50 UTC [Anticom #general]  

This

2017-02-03 18:52:39 UTC [Anticom #general]  

If we fail to save white America, Russia is the hope for whites

2017-02-03 18:53:32 UTC [Anticom #general]  

Yeah but those sand niggers stay in line

2017-02-03 18:55:57 UTC [Anticom #general]  

The world is cucked brah. We're trying to uncuck it

2017-02-03 18:56:56 UTC [Anticom #general]  

Kuck Killa Krew

2017-02-03 18:57:11 UTC [Anticom #general]  

Or KKK for short

2017-02-03 18:58:14 UTC [Anticom #general]  

Bro is that the roman salute? I'm gonna have to disavow the KKK

2017-02-03 18:59:46 UTC [Anticom #general]  

Oh thank goodness. I'm chill with open racism but fascism is just gross

2017-02-03 18:59:56 UTC [Anticom #general]  

JK 1488

2017-02-03 19:00:23 UTC [Anticom #general]  

Tfw polish heritage

2017-02-03 19:00:56 UTC [Anticom #general]  

#WhiteGirlsFuckDogs

2017-02-03 19:01:49 UTC [Anticom #general]  

Lol, only when I want to hate white people. He's too butthurt about the alt right

2017-02-03 19:03:14 UTC [Anticom #general]  

True, hence why all the infighting. Still he's given up on the Huwhites. That I disavow.

2017-02-03 19:03:45 UTC [Anticom #general]  

Lol team tactical bowl cut

2017-02-03 19:04:51 UTC [Anticom #general]  

Yes, he needs to start a family or something but I like his podcasts

2017-02-03 19:05:07 UTC [Anticom #general]  

No man should be that black pilled

2017-02-03 19:08:33 UTC [Anticom #general]  

That's why we need to shift the overton window. Become actual right wingers again. Aka MAGA brah

2017-02-03 19:09:56 UTC [Anticom #general]  

Tfw met a leaf who isn't a shit posting cuck.

2017-02-03 19:10:10 UTC [Anticom #general]  

JK you're alright Canada

2017-02-03 19:10:40 UTC [Anticom #general]  

Remove more muzzies and you're honorary American

2017-02-03 19:11:51 UTC [Anticom #general]  

Wow antifa is fucked in the head, who'd a thought

2017-02-03 19:15:59 UTC [Anticom #general]  

This

2017-02-03 19:18:48 UTC [Anticom #general]  

I blame the Egyptians. They had the chance to shoah da juice but they messed it up.

2017-02-03 19:19:02 UTC [Anticom #general]  

Wuz

2017-02-03 19:19:21 UTC [Anticom #general]  

And Sheeit

2017-02-03 19:20:36 UTC [Anticom #general]  

No thanks

2017-02-03 19:21:05 UTC [Anticom #general]  

Lol

2017-02-03 19:21:14 UTC [Anticom #general]  

Tony Hawk Brah

2017-02-03 19:25:13 UTC [Anticom #general]  

Destroys church builds mosque

2017-02-03 19:25:52 UTC [Anticom #general]  

Fuck this gay earth

2017-02-03 19:26:10 UTC [Anticom #general]  

And we're in the good timeline

2017-02-03 19:27:22 UTC [Anticom #general]  

Well maybe less cucked timeline

2017-02-03 19:28:47 UTC [Anticom #general]  

From NEET space to Meet space. Take the culture back

2017-02-03 19:36:27 UTC [Anticom #general]  

Ben (((Shapiro))) My books so bad I give it away.

2017-02-03 19:36:53 UTC [Anticom #general]  

Would bang

2017-02-03 19:37:08 UTC [Anticom #general]  

Those are my only thoughts about that thot

2017-02-03 19:37:57 UTC [Anticom #general]  

Dear Lauren plz marry me, you'll get to be a US citizen

2017-02-03 19:38:48 UTC [Anticom #general]  

Big if true. I'll be promoted to the top ranks of the alt right

2017-02-03 19:39:03 UTC [Anticom #general]  

Greg Johnson can kiss my ass

2017-02-03 19:39:43 UTC [Anticom #general]  

And after I marry Lauren I'm going after Spencer's wife.

2017-02-03 19:40:38 UTC [Anticom #general]  

Get the clamps

2017-02-03 19:41:39 UTC [Anticom #general]  

Lolbertarianism is so 2008-2012

2017-02-03 19:42:03 UTC [Anticom #general]  

Ron Paul was my guy, then Johnson then Trump

2017-02-03 19:43:09 UTC [Anticom #general]  

Tfw in 2012 I was the 1% who voted for "dude lmao weed"

2017-02-03 19:44:07 UTC [Anticom #general]  

Is this the clip where she tells them to grow up and deal with real issues?

2017-02-03 19:45:24 UTC [Anticom #general]  

Yeah, gonna have to agree with her. But most libertarian eventually realize that "do whatever you want, just don't infringe on me" doesn't work.

2017-02-03 19:46:42 UTC [Anticom #general]  

Left to our own devices society will crumble. National socialism for the win. I want an American Autobahn

2017-02-03 19:47:18 UTC [Anticom #general]  

Oi vey

2017-02-03 19:48:01 UTC [Anticom #general]  

I love the Jews over here who say that foreign aid to Israel makes their county weaker.

2017-02-03 19:48:12 UTC [Anticom #general]  

Finally talking some sense

2017-02-03 19:49:13 UTC [Anticom #general]  

The drug war is good the same way abortion is good. It keeps undesirables from breeding or committing worse crimes.

2017-02-03 19:49:38 UTC [Anticom #general]  

Can't murder or rob if your ass is locked up for drug charges

2017-02-03 19:50:42 UTC [Anticom #general]  

Lol the rope or helicopter rides is how you deal with undesirables

2017-02-03 19:50:57 UTC [Anticom #general]  

Or gas chambers ;)

2017-02-03 19:51:13 UTC [Anticom #general]  

Fucking Africa

2017-02-04 01:59:13 UTC [Anticom #general]  

Fuck ya'll I'm joining the Traditional Workers Party

2017-02-04 01:59:24 UTC [Anticom #general]  

Jk

2017-02-04 02:00:24 UTC [Anticom #general]  

Out of the 3, which is the most fashy?

2017-02-04 02:18:34 UTC [Anticom #general]  

Has anyone here checked out American Vanguard or Identity Evropa?

2017-02-04 02:19:32 UTC [Anticom #general]  

Lol, everyone's name is shit to you brah.

2017-02-04 02:20:06 UTC [Anticom #general]  

The minutemen were the guys who hung out on the border right?

2017-02-04 02:20:17 UTC [Anticom #general]  

Back in bushes day?

2017-02-04 02:22:11 UTC [Anticom #general]  

I.E. and Am Van are both closer to where I live and both already have pretty decent followings on Twitter already.

2017-02-04 02:38:43 UTC [Anticom #general]  

Lol, we can cross that bridge when we get to it.

2017-02-04 02:45:11 UTC [Anticom #general]  

He's alt right with me

2017-02-04 02:45:55 UTC [Anticom #general]  

Lol I'm about that ethnostate though so alt right is good to advance the movement

2017-02-04 03:48:39 UTC [Anticom #general]  
2017-02-04 03:52:23 UTC [Anticom #general]  

And buzzcuts for everyone

2017-02-04 03:54:19 UTC [Anticom #general]  

@Hernán CortésWe wuz ww1 and sheeit

2017-02-04 04:36:58 UTC [Anticom #general]  

Lol yeah that is the issue with Africa, that and the fact they'll be half the global population by 2100

2017-02-04 04:37:48 UTC [Anticom #general]  

They breed too quickly and we just keep giving them food. That k/r type breeding

2017-02-04 04:39:32 UTC [Anticom #general]  

Just have to turn the coastal cities info sanctuary areas. Eventually the vibrancy will be too much

2017-02-04 04:41:18 UTC [Anticom #general]  

I mean send all the immigrants there. No sending them to rural areas. The rich love diversity so much they can deal with it.

2017-02-04 04:43:32 UTC [Anticom #general]  

Lol no purity spiral until antifa is defeated

2017-02-04 04:45:55 UTC [Anticom #general]  

Eh I'm just here for the opportunity to organize and possibly defend ourselves against antifa, that and to network with like minded individuals.

2017-02-04 05:02:59 UTC [Anticom #general]  

>CA
>Not hipster

2017-02-04 05:05:56 UTC [Anticom #general]  

@Crab Core (CA) Trevor Philips? Who's that?

2017-02-04 05:07:19 UTC [Anticom #general]  

Oh no worries man. The guy from gta5?

2017-02-04 05:08:41 UTC [Anticom #general]  

Lol

2017-02-05 00:40:11 UTC [Anticom #general]  

Based American Vanguard posters

2017-02-05 00:41:55 UTC [Anticom #general]  

Yeah read that as well. Common filth talked about it and 8 pol had a few threads about it awhile back.

2017-02-05 00:42:56 UTC [Anticom #general]  

Nah, when was that?

2017-02-05 00:44:10 UTC [Anticom #general]  

Ah nah, I just remember the minuteman leader trying to co-opt the movement bc he has a Twitter page.

2017-02-05 00:45:50 UTC [Anticom #general]  

White muzzies though? That screams lone shooter cucky shit.

2017-02-05 00:46:07 UTC [Anticom #general]  

Aka terrorists in our own lands.

2017-02-05 00:47:50 UTC [Anticom #general]  

Yeah, I know we're not a religious or fashy group but we have to have some standards. Muzzies no thanks. They have their own movement it's called the left.

2017-02-05 00:50:12 UTC [Anticom #general]  

Yikes, that's pretty LARPy

2017-02-05 00:51:50 UTC [Anticom #general]  

I'm in CA so I'm behind enemy lines no matter what. TFW move to the mountains, hunt with a bow and collect rain water.

2017-02-05 00:53:16 UTC [Anticom #general]  

AntiCom1.png is my favorite

2017-02-05 00:53:50 UTC [Anticom #general]  

The one before the frog

2017-02-05 00:55:43 UTC [Anticom #general]  

Twitter poll?

2017-02-05 01:05:28 UTC [Anticom #general]  

I like the blue and orange the best. Goldfinch is a little too pale

2017-02-05 01:16:57 UTC [Anticom #general]  
2017-02-05 01:19:25 UTC [Anticom #general]  

We can have the National/International symbol be the anticom general and have each region decide on their own colors/symbol

2017-02-05 01:20:11 UTC [Anticom #general]  

True

2017-02-05 01:21:41 UTC [Anticom #general]  

Not entirely, I know they're are fashy goys in here( me being one) but we're just united against the commies. @Odalist Refrain

2017-02-05 01:24:19 UTC [Anticom #general]  

Kek

2017-02-05 01:31:24 UTC [Anticom #general]  

Have to hide the power level

2017-02-05 01:32:37 UTC [Anticom #general]  

Not yet at least

2017-02-05 01:33:22 UTC [Anticom #general]  

And Jared Taylor

2017-02-05 02:00:09 UTC [Anticom #general]  

@Captain Foley Yeah we've talked about this already. It's anticom, collection of right leaning people to combat or demonstrate against antifa. Hide the power levels if you're fashy.

2017-02-05 02:07:08 UTC [Anticom #general]  

@Odalist Refrain Where did you hear IE is a honeypot?

2017-02-05 02:08:57 UTC [Anticom #general]  

@Odalist Refrain Ah, I just assumed they were branded along the lines of Spencer. Fashy hipster chad nationalism types

2017-02-05 02:12:27 UTC [Anticom #general]  

@Odalist Refrain Power level brah. Fashy goys can get our own discord going if we want to network further.

2017-02-05 02:13:10 UTC [Anticom #general]  

Anticom is the main collective goal

2017-02-05 02:13:46 UTC [Anticom #general]  

The enemy of us all is the left

2017-02-05 02:16:40 UTC [Anticom #general]  

@Odalist Refrain Pop pop pop, watch commies drop

2017-02-05 02:20:12 UTC [Anticom #general]  

CA has always been a sanctuary state, it's just official now

2017-02-05 02:20:44 UTC [Anticom #general]  

They don't call it Cuckafornia or Commiefornia for nothing

2017-02-05 02:21:53 UTC [Anticom #general]  

Probably should talk about this in the individual regions

2017-02-05 02:23:59 UTC [Anticom #general]  

Political compass

2017-02-05 02:24:10 UTC [Anticom #general]  

Type it into Google

2017-02-05 02:28:38 UTC [Anticom #general]  

@Anticom LR The discord flag can be found in Google images of Fascist American Flags

2017-02-05 02:33:27 UTC [Anticom #general]  

Purity Spiral incoming

2017-02-05 02:40:51 UTC [Anticom #general]  

Based

2017-02-05 02:49:44 UTC [Anticom #general]  
2017-02-05 02:58:47 UTC [Anticom #general]  

Yes

2017-02-05 02:59:09 UTC [Anticom #general]  

Hide the power level on the JQ as well

2017-02-05 03:00:35 UTC [Anticom #general]  

The generation of cucks or bigots

2017-02-05 03:02:19 UTC [Anticom #general]  

@Odalist Refrain Fashy goys can still network with other fashy goys, but this group is a power level hidden one.

2017-02-05 03:03:18 UTC [Anticom #general]  
2017-02-05 03:03:46 UTC [Anticom #general]  

Yup

2017-02-05 03:07:40 UTC [Anticom #general]  

Right white

2017-02-05 03:32:37 UTC [Anticom #general]  

If you can't DL 4 plates you're out

2017-02-05 03:32:42 UTC [Anticom #general]  

Jk

2017-02-05 03:33:09 UTC [Anticom #general]  

Tfw home gym only goes up to 350lbs

2017-02-05 03:33:33 UTC [Anticom #general]  

Greenhouse gym with rusted weights and chains.

2017-02-05 03:33:54 UTC [Anticom #general]  

Tfw too smart to lift

2017-02-05 03:34:19 UTC [Anticom #general]  

Mindblown

2017-02-05 03:34:53 UTC [Anticom #general]  
2017-02-05 03:35:19 UTC [Anticom #general]  
2017-02-05 03:38:20 UTC [Anticom #general]  

@Click Aesthetic

2017-02-05 03:39:44 UTC [Anticom #general]  

@Odalist Refrain We can define this by region

2017-02-05 03:42:13 UTC [Anticom #general]  

@Ulstèr-Scotch Screamin for vengeance

2017-02-05 03:44:52 UTC [Anticom #general]  

@Ulstèr-Scotch Tfw metal is the red pill to combat rap

2017-02-05 03:49:31 UTC [Anticom #general]  

Assault is assault

2017-02-05 03:49:51 UTC [Anticom #general]  

Don't start it but finish it

2017-02-05 03:52:25 UTC [Anticom #general]  

Yup

2,433 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/10 | Next