Messages from @McKekulus Lupin™ (Discord ID: 128637193764864000)

407 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/2 | Next

So how's the server been?

Nice

I wonder how many members we have?

You might be arrested

For assault with a deadly meme

It is real btw

No joke

😂😂

So who are you master chief?

You new?

Well welcome babe

I'm a mod/senator/ and 1/2 of the leaders of the Gassers

I guess that's the military

1st cohort

Pysops makes the memes

Military distributes

And attacks

Gassers are the elite, people that infiltrate and ground ops

You're welcome

Spooky shit my dude

O think trump is a time traveler

Like how the fuck

He guessed sweden

Now rhis

It's like wtf

See this is why I wait

To get my info

Idk

This kinda seems useful

To the kek cause

I am getting a computer soon

@Marcus Tullius Cicero we are the kekistani empire

Ban the eggplant

Gas

We don't fuxk around

With that eggplant shit

Who is queen?

Oh 😂😂

I must ask

Have you ever heard the legend of Based Stick Man?

6 gorilla on Years ago

Yakub called upon the chaos god kek

Yakub asked for the greatest warrior known to man

But in doing so the chaos god Kek

Poisoned his people giving them low IQ and lack of impulse control

but that warrior Kek

Gave to Yakub

Has returned as based stickman

Ayo

Get to

Le shipost

I wonder how many members we have

Like it's over 100

But like how many

Oh nice

When I get my new computer

I think Ima make a gaming room

👌🏻

We not

Normies

Yea

Fuck islam

Idk we do operations every like 3 days and daily raids for fun

We have creators n stuff

That make shit

😂😂

Have you guys seen Player Unknowns Battlegrounds?

Taht shit loooks good

Yea

No shit

Pol 4 - Shia 0

Some did

Most of our members are located in the Us

We have a ground ops unit tho

For when we really want to do shir

Well we are an empire

If you like islam

You're not pro speech

I didn't

Just saying

We have like 3 rules no islam, don't spam unless in shit post, don't be a Hillary supporter

It's a pretty simple area

Indeed

I think we should behead those who think Islam is violent - Average Muslim

If you are being a super cunt

We must deport you

Aloha snack bars?

😂😂

Yea spammers ruined ir

Yea

Daily

Sometimes hourly

Come to shit posting

I have a copy pasta

Just remove the quote signs

Night stone

Praise kek

Praise

Tits or gtfo

😂😂😂

67 genders

It just keeps going

Nice

Wanna join the military?

Cunt

You don't have to

It makes it easy to join on raids

Higher rank than peasant scum

😂😂

Maybe one day you can have like all the ranks

169

8 2

Skrrt

Frontal lobe is about making decisions

So no point

In having it

We don't ban

That easy

t!profile

What

Pick a cohort

Both

🖕🏻😂😂

1-10

It's like a hnit

Unit

You answer to a commander

K 5th

If there is room in 5th

Alright

Add (5th Cohort)

You are welcome babe

Yes

9th cohort

Nigger

Cunt

Get to level 5

And I'll let you choose your nick

Nazis

Are pretty nice goys

Mem

You have 0 life

And I love it

😂😂

1 post

= 1 exp

😂😂

t!profile

K your name

Is fixed

I though so

But

It is to foogle

Le google

Pick a number

You cunt

1-10

You get 3 rolls

You oost

Rip

And yea

iPhones are pretty good

Hell yea

He's a man

Look

You done switched

Bangers

I'd fuck that kekicorn pussy

Shit thicc

😂😂

What kind of rap

Well your opinion

Is invalid cuz your a faggot

Idk I like the beats

Off rap

Eem

KYS

Country is aids

Edm

Is trash

You're not a retard

Now

I love meme farmer

I know him irl

That's good

Don't

I like internet friends better

Edm still trash

I have

Faggot

Actually

I don't really like rap

But I like trap

Trap is food

Omg

Who's our prophet

Whi

Is our prophet

Who is our prophet

::ban cunt

😂😂

::ban#0301

😂😂

::ban Lelapaloozandrew

Mother ducker

I'm on my phone rn

😂😂😂

Well thanks babe

I call everyone babe

Babe

Hmmm

We need more people

Make some threads

I'm banned

So what's everyone political view?

Like what would you call yourself?

Class Lib like Sargon

I support trump 💯

Worldstar

Alright Ima go watch my shows n shit

Bye you faggots

And cunts

And remember to kill yourself

Cya

👌🏿

@Sir Keks-Alot we've done a lot of raids 😂

407 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/2 | Next