Skyrim EthnoNationalist (Discord ID: 451363251574538250), page 1


391 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/2 | Next

dem tits though

are you anti-middle eastern now ?

https://cdn.discordapp.com/attachments/436813467257798666/465857109729345537/2Q.png

can't

I need to find her first

take this stupid quiz

hot mom

@Deleted User why is she dead

curved penises

SKYRIM NOT GOOD

I'm addicted to skyrim

pls help

I can't stop playing

NO TODD I WILL NOT PLAY ONE MORE QUEST

I play with my chin

22 and me

it's already had 5k

i CaN gEt YoU bAnNeD

is he 10 ?

the kid

the guy in the picture

he looks like a kid

still looks young

like 16

da fuc ?

@Juni join the vc you bitch

@here

<@&436783302695845889>

fucking based

who is that ?

I need it for research

DAMNNNNNNNNNNNNN

fucking muslims

da fuc is this shit ?

who is that ?

hmmm

BEN SHAPIRO DESTROYS FACTS AND LOGIC WITH RACISM

stupid brits are stupid

@Miomio because I'm woke

yeah

DA FUC THIS SHIT

dead chat ?

no me

BIG IRON ON HIS HIPPPPPPPPPPPPPP

BY THE NAME OF TEXAS RED

!p wanderer

>british

Why ?

!p hail to the chief

american

!p us anthem played with gun

@Phoenix I'm not it's fucking meme

hehe

this is pretty good

!p oh come all ye faithful

rap is good

it just needs to be done right

it's poetry

I am god

so fuck off

I go to church because of that one priest ...

hehe

Virgin outlaw versus chad ranger

you saw nothing

OOF

!ski[

!skip

*she

don't you love songs about misogyny and the patriarchy ?

you left

same

@Deleted User it's objectifying women

which femis hate

wha

she left again

and rejoined

@Memel šŸŽƒ is e-girl hunter your alt ?

she conveniently leaves just when you vote to skip @Memel šŸŽƒ

PASTA NIGGER

CARB NIGGER

pasta has so many carbs

because @chattitude said you were one

!skip

@Phoenix show your true voice

I won't doxx you

You can trust me

*little by little skyrim lays down pieces of bait to entice the female*

*will the tatic work ? Who knows*

lol

I play mc xbox 360 so fite me

hehe

@Phoenix invite me to the mc server

I'm a mc pro

*looks at username and pfp*

SURE you are

@Phoenix how do I do that ?

commie scum

almost over

!np

hehe

what is this shit

O COME ALL YE FAITHFUL

@Phoenix how do I prove me trust ?

Why ?

creative or survival ?

what platform ?

whoa

Church

WHAT PLATFORM

sex is bad

No u

!p stfu

hmmmmmmmmmmmm

!np

hehe

you guys are mean

I actually like this song

asshole

hmmmmmmmm

hehe

hehe

hehe

You skipped my music

hehe

hehe

!skip

haha

hehe

hmmmmmmmmmm

thanks

lol

lol

one lol is redundant

!p gucci gang

!p o come all ye faithful

HMMMMMMM

UNMUTE ME @LaCraig

hehe

!remove 3

@Deleted User what is this ?

why tho ?

!np

I've noticed that all morning @Deleted User

!p billy graham

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

!np

HMMMMMMMM

No u

!skip

OOF

!p harry potter and the no scopers stone

lol

!p bible audible

OOF

!p come all ye faithful

!p christian music

OOF

!np

*fascist

damnit

@Deleted User quality sing along

391 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/2 | Next