#tradworker (Discord ID: 274535531927568384) in tradworker, page 85


157,502 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 85/631 | Next

2017-07-10 02:43:47 UTC

Little musical skill.

2017-07-10 02:44:21 UTC

I wish bands like Inferi and Enfold level skill, God level, were NS. My only comfort is Elijah of Enfold is woke to the JQ. But he's scared.

2017-07-10 02:46:04 UTC

The most technical/prog "djent" or metal bands that love basically European scale music theory are Lefty nihilist cucks.

2017-07-10 02:46:47 UTC

Yeah. If only disagreeing with the jews quietly made a difference, we would have won already.

2017-07-10 02:48:34 UTC

Yep, that's sad and true. Like Protest the Hero, god level writers of technically mind blowing and catchy music, pretty cucked.

2017-07-10 02:48:51 UTC

Canadacuccs.

2017-07-10 02:49:16 UTC

I just pointed out to my buddy on our way to TN yesterday how rock and punk.. And early metal are evolutions of Southern Black American blues, etc. Prog stuff later was sort of evolutions of Jazz.

And the newest versions of these heavier prog bands are more titled to European style theory. Yet its become cuckier as it goes.

2017-07-10 02:49:55 UTC

I dunno, I have never really had an issue with NSBM quality. Depends on what you listen to I guess. I know Moloth and Wolfnacht would blow several big BM bands out of the water.

2017-07-10 02:50:17 UTC

@☦Colton of Yore☦ yep. But.. I suppose at least they write about Mythology and such haha while youve got Contortionist wishing they were "star dust" in space and thats why we equal n shit

2017-07-10 02:50:17 UTC

But don't you wish those simple riffs sounded like those Inferi or Enfold riffs?

2017-07-10 02:50:26 UTC

Just fucking off the walls unplayabale shit.

2017-07-10 02:50:31 UTC

Unplayable*

2017-07-10 02:50:38 UTC

@Kombat-Unit I def have no problem with rougher quality

2017-07-10 02:50:44 UTC

The crustier the better

2017-07-10 02:50:59 UTC

One day I will see them alive as well.

2017-07-10 02:51:07 UTC

I can appreciate simple, doom metal is usually slower and simple. It all has its time.

2017-07-10 02:51:12 UTC

Studio magic "crisp" sound is for the Fagz

2017-07-10 02:51:25 UTC

@☦Colton of Yore☦ Electric Wizard all da way

2017-07-10 02:52:29 UTC

Electric wizard. Yes! I was just posting Pagan Altar. It's so white, and nice production. Really nice music. http://www.youtube.com/playlist?list=PLQziv5JVeBKGKvmyL8WA3qwS5js8fVc2f

2017-07-10 02:52:46 UTC

I don't say this to imply the NSBM bands I listen to wouldn't be good. I just never really had an issue in the first place. It's all about the "feeling" for me, anyway.

2017-07-10 02:53:04 UTC

Same here.

2017-07-10 02:54:03 UTC

Pagan Altar is like, not derivative of any nigger music, anyway.

2017-07-10 02:54:15 UTC

Anyhow, signing off. Night guys.

2017-07-10 02:54:28 UTC

@dd✳555 if it wasnt for their Satanic "stoner" lyrics theyd be perfect. But that in no way has pushed me away ever lol

2017-07-10 02:54:29 UTC

Yeah same, nite.

2017-07-10 02:54:52 UTC

I hate stoner doom, haha. Almost all of it.

2017-07-10 02:54:59 UTC

🙋🏼

2017-07-10 02:55:46 UTC

Yall get some 😴😴 may our dreams fuel the Leviathan in the next dimension awaiting his return lol

2017-07-10 02:55:52 UTC

I can appreciate lots of metal. I prefer riffmaster tier technical shit that has catchy riffs, sections, melodies and nice patterns.

2017-07-10 02:55:53 UTC

Like Enfold Darkness lol.

2017-07-10 02:55:53 UTC

I can appreciate lots of metal. I prefer riffmaster tier technical shit that has catchy riffs, sections, melodies and nice patterns.

2017-07-10 02:55:54 UTC

Like Enfold Darkness lol.

2017-07-10 02:55:57 UTC

I can appreciate lots of metal. I prefer riffmaster tier technical shit that has catchy riffs, sections, melodies and nice patterns.

2017-07-10 02:56:10 UTC

The drums are unbelievable. I'm not sure how a human being manages it.

2017-07-10 02:57:19 UTC

I'm not so into power metal but rate this NSPM track, I don't have so much ear for power metal "technique" @☦Colton of Yore☦

https://www.youtube.com/watch?v=25V0Wnlf6SQ

2017-07-10 03:01:35 UTC

Maybe im a nigger that just likes sludgier/rougher sound with more groove than speed haha

2017-07-10 03:02:12 UTC

Too much lean man.

2017-07-10 03:02:20 UTC

Nah, same thing for me, never was power/speed metal man.

2017-07-10 03:03:07 UTC

Never was that huge metal man in the first place. Always was much more into electronics. But if it's a nazi band, especially local one, I'll probably know it.

2017-07-10 03:38:30 UTC

oi oi oi!

2017-07-10 03:45:44 UTC

Any /fit/izens here?

2017-07-10 15:50:22 UTC

@cr4ck3r is that a reference to fitness? Jw lol

2017-07-10 23:11:59 UTC

good evening

2017-07-10 23:12:13 UTC

What's new?

2017-07-10 23:23:46 UTC

Im good.

2017-07-10 23:24:16 UTC

Its afternoon where I am at.

2017-07-10 23:24:25 UTC

Going into the evening.

2017-07-10 23:24:50 UTC

oh your in vegas

2017-07-10 23:25:49 UTC

i lived in vegas for five years

2017-07-10 23:26:20 UTC

really hot

2017-07-10 23:33:28 UTC

How is the economy over there now?

2017-07-10 23:35:04 UTC

Not too sure.

2017-07-10 23:35:55 UTC

I know Nevada is working to end (((NV Energy)))'s (((monopoly)))

2017-07-10 23:36:40 UTC

When I left there in 2010 it was bad, a lot of foreclosing

2017-07-10 23:37:01 UTC

Yup.

2017-07-10 23:37:34 UTC

but before that it was booming

2017-07-10 23:37:38 UTC

Yup.

2017-07-10 23:39:45 UTC

I use to love to go to Red rock canyan and Mount Charleston

2017-07-10 23:43:43 UTC

there was a lot of mexicans but not as much as some other places

2017-07-10 23:52:51 UTC

Yea.

2017-07-10 23:53:03 UTC

Thankfully I established a Chapter though.

2017-07-10 23:53:10 UTC

😇

2017-07-11 00:01:11 UTC

awesome

2017-07-11 00:04:28 UTC

I don't know any tradworker comrades where I'm at, only daily stormer book clubers

2017-07-11 00:11:31 UTC

My BC got infiltrated by (((CBS))) 😒

2017-07-11 00:15:43 UTC

that sucks

2017-07-11 00:15:48 UTC

And most in my Chapter, currently, are younger than me 😂

2017-07-11 00:16:05 UTC

And yea. My BC is now operating underground.

2017-07-11 00:16:07 UTC

awesome

2017-07-11 00:16:09 UTC

that's a really good sign

2017-07-11 00:16:26 UTC

Reinforcements from Generation Zyklon are coming

2017-07-11 00:16:46 UTC

Im getting old too

2017-07-11 00:17:06 UTC

@Hadrian Hell yea.

2017-07-11 00:17:16 UTC

Most of the folks are 17-20.

2017-07-11 00:17:28 UTC

awesome

2017-07-11 00:17:40 UTC

And one got suspended for questioning "(((MUH HOLOHOAX!)))"

2017-07-11 00:18:12 UTC

its good to see young people waking up quick

2017-07-11 00:18:32 UTC

That's fantastic

2017-07-11 00:18:56 UTC

When I get blackpilled, that's one of the things that gets me out of it

2017-07-11 00:19:31 UTC

young people are the future

2017-07-11 00:20:08 UTC

If only there were some youth program to help instill good values in them....

2017-07-11 00:20:40 UTC

as bad as things look, white genocide wont happen

2017-07-11 00:21:20 UTC

Yes. And another got attacked by a crazed (((Commie))) at LVA

2017-07-11 00:21:40 UTC

it is our job to instill good values in the youth

2017-07-11 00:21:56 UTC

by example

2017-07-11 00:22:22 UTC

Well yes, but we need something to do what the Boy Scouts used to do before they were jewed

2017-07-11 00:24:16 UTC

we can form our own groups and do all that stuff too

2017-07-11 00:24:24 UTC

we should be

2017-07-11 00:24:47 UTC

teach the children about faith, family, folk, and the JQ

2017-07-11 00:25:51 UTC

exactly

2017-07-11 00:27:02 UTC

do stuff together and don' forget to start families

2017-07-11 00:27:12 UTC

Yes.

2017-07-11 00:27:32 UTC

We are currently working out a Uniform.

2017-07-11 00:28:10 UTC

I feel bad, no children yet, but I'm trying

2017-07-11 00:29:26 UTC

I need a wife before I can work on having 14 children

2017-07-11 00:29:59 UTC

Same.

2017-07-11 00:31:45 UTC

I broke up with my gf not long ago, so back to square one there

2017-07-11 00:37:27 UTC

I take care of my Aunt's 7 yr old.

2017-07-11 00:43:56 UTC

@B1488 You don't need to go totally off the grid, just don't post all info to Dailystormer where it can be read.

2017-07-11 00:45:13 UTC

And that sucks.

2017-07-11 00:45:15 UTC

Maybe.

2017-07-11 00:50:23 UTC

@Kombat-Unit Yea. They are considering of just being clandestine.

2017-07-11 00:50:37 UTC

Nothing too fancy.

2017-07-11 00:51:39 UTC

Though we do talk over Discord and I am considering we use something called "Pirate Box" for further anonymous communication

2017-07-11 00:52:51 UTC

Signal or Wickr are good and very simple, automatically destroy the messages and everyone can DL it in a minute.

2017-07-11 00:53:36 UTC

I have Signal and PB over TP link is simple to set up.

2017-07-11 00:53:47 UTC

I've always been on the side of "less is more" approach.

2017-07-11 00:53:53 UTC

Yeah but you don't need PB for it.

2017-07-11 00:54:04 UTC

I mean, even I use those, if cops get my phone, they got jack shit.

2017-07-11 00:54:19 UTC

Even like ISIS uses them.

2017-07-11 00:54:19 UTC

Yea.

2017-07-11 00:54:28 UTC

Oh yeah and Wire too.

2017-07-11 00:54:39 UTC

Plus I know Hill Cipher and Enigma.

2017-07-11 00:56:16 UTC

Besides, BP and Wickr/Signal is a bit pointless, since you could achieve the same with firechat alone. But even that is overdoing it. Trust me, the less programs and simpler the better, some faggots insist on talking on FB simply because it is simple.

2017-07-11 00:56:34 UTC

So how's the Vegas nazi gang?

2017-07-11 00:57:30 UTC

Virtually all I know of Vegas comes from that Scorsese's Casino movie.

2017-07-11 00:58:37 UTC

We're good. Just met em on The Strip.

2017-07-11 01:00:38 UTC

Neat.

2017-07-11 01:04:46 UTC

Yea. Most are still in Highschool while the other two have graduated.

2017-07-11 01:04:55 UTC

And I am 21.

2017-07-11 01:04:55 UTC

@cr4ck3r https://www.facebook.com/groups/461097870907603/permalink/470608599956530/

I'd laugh at this post, but I'm banned. Protip: No one in a soccer match is gonna give a fuck about muhpiecharts or statistics. Period. And they shouldn't. That's why we love those places. Also in general only autistic minority is converted with numbers, anyway.

2017-07-11 01:05:08 UTC

Cool.

2017-07-11 01:06:11 UTC

I'm 23, I started when I was 21 as well. Good time to start, could've started earlier.

2017-07-11 01:06:31 UTC

How old are people in high school?

2017-07-11 01:06:58 UTC

Two 17 yr olds and one 18 yr old.

2017-07-11 01:13:08 UTC

@cr4ck3r https://mpcdot.com/forums/topic/8683-i-sing-a-song-of-racewar/

This stuff works so much better, especially in such enviroment.

2017-07-11 06:57:08 UTC

What did I miss?

2017-07-11 07:02:37 UTC

@Kombat-Unit I need chants, halp plox

2017-07-11 08:13:35 UTC

@cr4ck3r Just told KU that I established a Chapter in Nevada.

2017-07-11 08:13:44 UTC

Or rather in Vegas.

2017-07-11 08:14:18 UTC

But still.

2017-07-11 08:22:55 UTC

Beautiful

2017-07-11 08:23:04 UTC

I keep getting more people to sign up for this indy 11 shit

2017-07-11 08:23:22 UTC

Interesting.

2017-07-11 10:59:12 UTC

I just wanted to say I'm glad all of us exist at this time in history and have this community. It's more important than we realize in the day to day, this unity and these ideas.

2017-07-11 10:59:26 UTC

Yes.

2017-07-11 10:59:26 UTC

I feel all of you are my brothers on a true level.

2017-07-11 10:59:32 UTC

Same here.

2017-07-11 10:59:58 UTC

Hell yeah man! Just like the Smash Cultural Marxism video says.

2017-07-11 11:00:54 UTC

I hope to meet you all in Charlottesville. Being together in action, marching forward, it's like nothing else. It makes it real.

2017-07-11 11:01:44 UTC

Enoch Powell said that.

2017-07-11 11:02:03 UTC

He could not wish to live in any other time in human history.

2017-07-11 17:04:47 UTC

What coltonwilliams said, when you have thousands of your fellow nationalists marching with you, it's a feeling unlike any other, like out of this world. Like being high on nazism.

2017-07-11 17:04:53 UTC

Enoch Powell opposed death penalty, co sponsored the bill legalizing faggotry and was a huge free market shill. 0/5, would not support.

2017-07-11 17:05:17 UTC

@cr4ck3r I'll leave that to English first languages I guess. Rip off Wyatt Mann or something lol

2017-07-11 20:38:35 UTC

How do I get vetted?

2017-07-11 20:46:13 UTC

I would like to start meeting some local goys

2017-07-11 21:12:02 UTC

Aye yo what's Johnny Monoxide's username?

2017-07-11 21:12:41 UTC

We talked at the TWP/NSM/GCK/TRS get-together 😄

2017-07-11 21:13:51 UTC

I need to be added to the charlottesville discord

2017-07-11 21:14:03 UTC

Me too lol.

2017-07-11 21:14:26 UTC

Also I'm looking for Johnny Monoxide's username cause he said he's all over Discord.

2017-07-11 21:16:31 UTC

Me three.

2017-07-11 21:17:08 UTC

Aye Colton, saw your comment on some dude's kvetching video about the alt-right, something about ovens xD

2017-07-11 21:17:27 UTC

Link?

2017-07-11 21:17:42 UTC

Bruh I don't remember the vid name ;-;

2017-07-11 21:17:49 UTC

SHIEETT

2017-07-11 21:17:53 UTC

Lel.

2017-07-11 21:17:58 UTC

I remember one this tranny made.

2017-07-11 21:18:05 UTC

Might be him.

2017-07-11 21:18:14 UTC

Included my comment "MAXIMUM CUCKOLDRY"

2017-07-11 21:18:20 UTC

Yeh that's it.

2017-07-11 21:18:26 UTC

He said it all savage

2017-07-11 21:18:41 UTC

That degenerate belongs on a cross.

2017-07-11 21:18:45 UTC

Must have been some other goy who said he should oven himself.

2017-07-11 21:18:49 UTC

😂

2017-07-11 21:19:40 UTC

He did a good video on the Jewish perspective on the alt-right, albeit he was playing all the characters himself so he could dress up and flaunt his German.

2017-07-11 21:20:32 UTC

Included live comments that were pretty savage, some directed to him, some to his Jewish character that kept trying to shut down his alt-right character.

2017-07-11 21:20:54 UTC

Seems like litte more than another Milo to me tho.

2017-07-11 21:26:11 UTC

Oh is he somewhat right?

2017-07-11 21:26:25 UTC

Seemed like he was trying to roast us gayly.

2017-07-11 21:26:54 UTC

He was but his more recent videos are almost endorsing us as being the more intelligent side.

2017-07-11 21:28:16 UTC

Watch this, try to ignore his horrible man-lady cosplay, focus on the comments and content. https://www.youtube.com/watch?v=zPa1wikTd5c

2017-07-11 21:28:42 UTC

Like I said I think he's going Milo on it.

2017-07-11 21:30:37 UTC

Anyone from Georgia?

2017-07-11 21:33:51 UTC

*crickets*

2017-07-11 22:50:19 UTC

I'm from GA @cr4ck3r

2017-07-11 23:44:28 UTC

So...been getting harassed all day about not attending charlottesville event🙄

2017-07-11 23:44:58 UTC

Or rather..people do not specifically want me to

2017-07-11 23:50:46 UTC

Why?

2017-07-11 23:51:37 UTC

There is a whole no women at the event thing happening today.

2017-07-11 23:52:57 UTC

Haha! Well, I'm going. You should, too. Lots of women are going.

2017-07-11 23:53:54 UTC

You can come hang out with me and my friends.

2017-07-11 23:54:25 UTC

I'm still going. Its just frustrating lol. Ive spent countless hours tryibg to set up oyw way there, volunteered my car for carpooling, taken off vacation from work. Gah. Lol

2017-07-11 23:55:01 UTC

Im going with my fiance and male friends who support my own decision to go.

2017-07-11 23:57:25 UTC

Well, I don't worry too much about what guys in the C'ville Discord are saying. The internet brings out the worst in people.

2017-07-11 23:58:07 UTC

Eh. Kind of all over my facebook feed and in my inbox atm. I'm notnworried just wondered if anyone else was getting heat over it

2017-07-11 23:59:29 UTC

Not at all! You should go. Sounds like you'll be with a bunch of guys, anyway. You'll be fine.

2017-07-11 23:59:36 UTC

Yep. Lol

2017-07-12 00:02:54 UTC

I'd like to know the gender identity and orientation of the guys who don't want women at the event.

2017-07-12 00:05:36 UTC

I have to say, I get nothing but positive feedback for going to meetings and events.

2017-07-12 00:05:45 UTC

To my face, anyway. 😂

2017-07-12 00:05:54 UTC

Lol right.

2017-07-12 00:08:19 UTC

Even my mom wants to go. Shes redpilled and wants to see richard Spencer 😂

2017-07-12 00:10:24 UTC

The only problem I have with women at events is if you think you're going to get into an altercation with Antifa, at which point you become a liability. You should go. Dress classy. Act classy. (Which I'm sure you would anyway) and it will be a great day.

2017-07-12 00:10:26 UTC

Do it, in our last rally we had an old lady who had been in the Bund Deutscher Mädel. : D

2017-07-12 00:11:12 UTC

Me and my Appalachian mother arw coming. For sure. And thanks for beinf supportive its helped me to nit feel so ragey lol

2017-07-12 00:12:23 UTC

I seriously never encountered that attitude from males. I show up alone not infrequently, too.

2017-07-12 00:13:16 UTC

That's awesome.

2017-07-12 00:13:23 UTC

👌

2017-07-12 00:13:48 UTC

She had lived in the Third Reich, so she knows what Europe lost.

2017-07-12 00:15:45 UTC

@lurlina | WV will you be with TWP at this event, or another group?

2017-07-12 00:16:08 UTC

Oh yeah, and good luck with your events and whatnot.

2017-07-12 00:17:07 UTC

@Kombat-Unit I'm sure you'll be among the first to know how it goes. Thanks. 🙋🏼

2017-07-12 00:17:52 UTC

I'll be in your neck of the woods the following month.

2017-07-12 00:18:05 UTC

Yeah, I heard there's going to be a movement representative, so might even hear in person.

2017-07-12 00:18:13 UTC

Atm I don't know. I am going with other people though so I won't be alone anyway. I was going to ley the boys figure out what were doing and who were sticking with.

2017-07-12 00:18:36 UTC

Well, if you DM me I'll give you my phone number.

2017-07-12 00:19:10 UTC

But I don't see you having any problem whatsoever with our white people.

2017-07-12 00:57:26 UTC

How do you upload videos? I have some boxing matches from where we've been training for Charlottesville

2017-07-12 00:58:32 UTC

@Dylan We'll begin your training when you come tomorrow

2017-07-12 01:05:36 UTC

Heil Heimbach

2017-07-12 01:10:41 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/334501790370365440/received_123228294901363.jpeg

2017-07-12 01:21:44 UTC

Thats been my phone background for a while lol

2017-07-12 02:19:02 UTC

Invite to Cville discord?

2017-07-12 02:20:37 UTC

That picture sums up well the would be faith of the Reich. A renewal of the Aryan sun faith through Christ as the ideal crucified solar savior archetype fused with the folkish pagan aspects that predated him and laid the foundation for his coming. As Eckart said, our ancestors were already Christian without knowing it, having known Mithra, Horus, Baldur, Wotan, etc.

2017-07-12 02:30:04 UTC

@☦Colton of Yore☦ Have you read Eckart? Wonderful author.

2017-07-12 02:31:24 UTC

"Bolshevism from Moses to Lenin", one of my favorite short texts, if not favorite.

2017-07-12 02:35:06 UTC

One of my favorite texts. Eckhart was close to the Fuhrer. A mentor in many ways

2017-07-12 02:35:46 UTC

If you're in EH check out Karl Maria Wiligut.

2017-07-12 02:37:31 UTC

Did he write anything that's been published? I've seen people refer to him but not really original texts by him.

2017-07-12 02:41:44 UTC

I've found only two bookz, the secret king and another whose title eludes my memory

2017-07-12 02:42:21 UTC

It is extremely deep. I suggest starting out with sigfied alfred kummer

2017-07-12 02:43:40 UTC

Well I'm already through Savitri, Serrano, Battersby, Holzner and Wettenhovi so I might be up for it. Thanks for the tip.

2017-07-12 02:44:33 UTC

No problem brother. I only recognize the first two names. Thanks you as well.

2017-07-12 02:46:22 UTC

Great, then I can drop a few suggestions myself: Battersby's The Holy Book Of Adolf Hitler, Anton Holzner's pretty much entire production, Eternal Front, Priest Power, God's Law, Master Life. I doubt Wettenhovi has been translated.

2017-07-12 02:47:39 UTC

Holzner isn't strictly EH, but I can without much reservations say all EHs will enjoy his writings immensely. A former priest who dropped the church and joined SS. His observations are just amazing.

2017-07-12 02:47:51 UTC

I shall read into them. Have you heard of Dr. Rudolph Steiner. Thank you again!!!

2017-07-12 02:48:56 UTC

No, I haven't, he wasn't NS though, was he? Would you recommend checking him?

2017-07-12 02:49:05 UTC

And yeah, you welcome, I love that this channel has so many EHs.

2017-07-12 02:50:38 UTC

Hmm, Rudolf Steiner was written about Bhagavad Gita and Kalevala, I'll have to check this out.

2017-07-12 02:50:38 UTC

He was NS in a sense. There was a mixed relationship there. Heinrich Himmler loved his works and protected Steiners esoteric Waldorf school. His writings are amazing and have taken me forwars tremendously. Its a key to understanding serrano.

2017-07-12 02:52:36 UTC

How'd you like an invite to Esoteric Hitlerite discord, it's got tons of wonderful material I think you'd like.

2017-07-12 02:52:49 UTC

I think you might be able to offer something new as well. So far I've concentrated on purely Hitlerian stuff.

2017-07-12 03:05:27 UTC

Guys we need to make hardcopies of all these obscure texts.

2017-07-12 03:05:37 UTC

Soon, they may be lost forever like the library of Alexandria.

2017-07-12 03:06:19 UTC

My buddies are working hard to digitalize Holzner's works rn.

2017-07-12 03:08:48 UTC

I would love to join

2017-07-12 03:09:05 UTC

I have a plethora of hard copies of serranos works and many others

2017-07-12 03:09:37 UTC

I need to start my library soon. All of Serrano, Devi, Eckart, the greats.

2017-07-12 03:10:19 UTC

Including a hard cover of the ultimate avatar. Dylan has a bunch of Julius Evola

2017-07-12 03:22:13 UTC

Serrano seems hard to locate physical texts and translations.

2017-07-12 03:22:23 UTC

I've got some bookmarked.

2017-07-12 03:23:11 UTC

If you need some .pdfs of EH stuff, hmu

2017-07-12 03:24:10 UTC

Sure man anything.

2017-07-12 03:26:31 UTC

http://laraj.ca/AGwiki/index.php?n=RelatedTopics.Religion

Pretty much everything but Klassen here is EH must read.

157,502 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 85/631 | Next