#enlisted_chat (Discord ID: 395720452154064907) in MI Goy Scouts - Official πŸ‘Œ, page 1


1,800 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/8 | Next

2017-12-30 21:49:17 UTC

Also I missed my family

2017-12-30 21:49:31 UTC

Yeah dude I definitely don't blame you

2017-12-30 21:49:46 UTC

The whole story is pretty fucking tragic

2017-12-30 21:50:46 UTC

Damn that sucks

2017-12-30 21:51:12 UTC

I was going to prod, but sounds like white girl fell into shit with drugs and ruined her life

2017-12-30 21:51:57 UTC

I haven't spoken to her since I left

2017-12-30 21:52:26 UTC

Whatever though, I washed my hands of it yesterday ago

2017-12-30 21:53:01 UTC

Was this a girl you actually cared about?

2017-12-30 21:56:13 UTC

Btw FUCK THIS WEATHER!!!!!

2017-12-30 21:57:28 UTC

We got a cold front on top of a cold front and tons of lake effect snow

2017-12-30 21:57:56 UTC

At least a foot in the last 8 hours

2017-12-30 21:58:20 UTC

Zero visibility

2017-12-30 21:59:19 UTC

I used to care about her yeah

2017-12-30 21:59:42 UTC

It's cold down here and we got maybe an inch or two of snow last night

2017-12-30 22:00:00 UTC

I'm about to leave the outdoors to shovel and hit the store

2017-12-30 22:00:18 UTC

Brave the outdoors*

2017-12-30 22:01:16 UTC

Yeah I hate that btw, like it's not often you can care about women and when you do it seems terrible shit like that happens

2017-12-30 22:01:39 UTC

All women are fucked up

2017-12-30 22:01:50 UTC

Yep definitely

2017-12-30 22:02:15 UTC

That's why they were never allowed to be independent

2017-12-30 22:02:41 UTC

Women are no longer loyal because their behaviors carry no consequences. They have zero accountability

2017-12-30 22:03:05 UTC

Yeah it's like wtf is a guy supposed to do nowadays?

2017-12-30 22:04:10 UTC

Idk maybe find a girl with no self esteem who wants familiarity more then anything else. A girl who hasn't been completely tainted by Jewish conditioning

2017-12-30 22:04:31 UTC

Yeah true.. The question is where

2017-12-30 22:04:39 UTC

And no worries dude I understood

2017-12-30 22:04:49 UTC

Autocorrect is fucked

2017-12-30 22:05:33 UTC

The odds of that are astronomically low, like trying to pick the right grain of sand in a sand box. And every time you try for a new grain of sand it takes two months of courtship and all of your attention.

2017-12-30 22:06:16 UTC

Yeah we all need to pool our money and import Russian brides

2017-12-30 22:06:23 UTC

Do a bulk order

2017-12-30 22:06:30 UTC

And get a discount

2017-12-30 22:06:39 UTC

Yeah maybe we can get a Groupon for that

2017-12-30 22:06:56 UTC

Hahah there has to be something at least

2017-12-30 22:07:20 UTC

And plus if we ship them in and lock them up.. Well no one would ever know

2017-12-30 22:08:02 UTC

In all seriousness though

2017-12-30 22:08:18 UTC

Country fairs seem like a decent place

2017-12-30 22:08:45 UTC

Rural women? Like less cosmopolitan

2017-12-30 22:08:57 UTC

Lots of beautiful young white girls who are pretty shy

2017-12-30 22:09:05 UTC

And yeah rural women

2017-12-30 22:09:10 UTC

Not quite redneck

2017-12-30 22:10:03 UTC

Idk man, most of the women I know from the outskirts bitch about being bored, they are the textbook "move to Hollywood, fail as an actress, get into porn" stock

2017-12-30 22:10:27 UTC

Maybe I'm wrong

2017-12-30 22:10:58 UTC

Ehh it's a mixed bag perhaps, I just mean women who enjoy raising cattle and having horses

2017-12-30 22:11:17 UTC

Not trailer trash with 10acres

2017-12-30 22:11:55 UTC

Most women I meet are rather conservative and are part of a large family

2017-12-30 22:12:49 UTC

My ex in Australia used to break horses for racing

2017-12-30 22:14:04 UTC

Come to the northwest Michigan fair and I'll show you what I'm talking about

2017-12-30 22:14:48 UTC

But yeah they are still women

2017-12-30 22:14:56 UTC

But perhaps a little less worse

2017-12-30 22:18:14 UTC

Also are you familiar with sabine nationalism???

2017-12-30 22:22:52 UTC

Is that nationalism in northern Ireland

2017-12-30 22:23:00 UTC

Like Catholic nationalism

2017-12-30 22:23:39 UTC

Man my discord app fucked up, it said "connecting" for like ten minutes and didn't correct itself until I reset my phone

2017-12-30 22:24:04 UTC

Yeah same dude

2017-12-30 22:24:06 UTC

But...

2017-12-30 22:24:10 UTC

Its this

2017-12-30 22:26:34 UTC

Oh word, so like going out and taking the enemy to sew some proper genes into external pools

2017-12-30 22:26:45 UTC

Raping*

2017-12-30 22:27:08 UTC

Kidnaping them

2017-12-30 22:27:16 UTC

And taking them as wives

2017-12-30 22:27:35 UTC

And then not having a say in whatever the hell goes on

2017-12-30 22:27:48 UTC

Yeah maybe in a perfect world

2017-12-30 22:27:53 UTC

And they have zero freedom

2017-12-30 22:28:05 UTC

But it's a trad aryan thing

2017-12-30 22:28:15 UTC

And it helped populate italy

2017-12-30 22:29:17 UTC

Sigh, we're far beyond that now though. I think we should work on building sex robots, so the only thing women will be worth is child's bearing

2017-12-30 22:30:12 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/395720452154064907/396792116824637441/Screenshot_20171230-173005.png

2017-12-30 22:30:33 UTC

Woah

2017-12-30 22:30:35 UTC

Wtf

2017-12-30 22:30:38 UTC

Sorry if I'm all black pill today

2017-12-30 22:30:49 UTC

It's like another shoah

2017-12-30 22:30:53 UTC

Haha glad we are on this server

2017-12-30 22:31:01 UTC

Ikr

2017-12-30 22:31:07 UTC

For now at least

2017-12-30 22:31:34 UTC

We still have the goy scouts pm group

2017-12-30 22:31:37 UTC

Maybe the thought police are scanning groups with their bugmen algorithms

2017-12-30 22:31:44 UTC

Possibly

2017-12-30 22:32:02 UTC

And we just didn't post enough racist stuff here yet

2017-12-30 22:32:15 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/395720452154064907/396792632438685696/FB_IMG_1513309668409.jpg

2017-12-30 22:32:38 UTC

I see the other one is back now

2017-12-30 22:32:43 UTC

That's weird as hell

2017-12-30 22:32:46 UTC

And I agree

2017-12-30 22:33:05 UTC

Only in the figurative sense though

2017-12-30 22:33:11 UTC

I think it's being scanned

2017-12-30 22:33:32 UTC

The channel with less content became available again faster

2017-12-30 22:34:09 UTC

Yeah interesting they have outages though

2017-12-30 22:34:16 UTC

Weird as hell

2017-12-30 22:34:24 UTC

Maybe I'm just tin foil

2017-12-30 22:34:40 UTC

Tin foil Tommy

2017-12-30 22:35:05 UTC

Better than Being Peeping Tommy

2017-12-30 22:35:15 UTC

Lol

2017-12-30 22:35:32 UTC

The idea of that makes me laugh, even though it's fucked up that people do it

2017-12-30 22:35:55 UTC

Staring into someone's house

2017-12-30 22:36:01 UTC

Same man, especially ppl that install stuff in bathrooms

2017-12-30 22:36:10 UTC

Like who wants to see a woman piss?

2017-12-30 22:36:12 UTC

That's a thing?

2017-12-30 22:36:16 UTC

Yeah dude

2017-12-30 22:36:21 UTC

Lmao

2017-12-30 22:36:28 UTC

People are fucked

2017-12-30 22:36:39 UTC

This is legit weimarica

2017-12-30 22:37:05 UTC

Like he's watching from a monitor, just beating it, watching some fat bitch take a shit

2017-12-30 22:37:14 UTC

Exactly

2017-12-30 22:37:18 UTC

Wtf

2017-12-30 22:37:18 UTC

We live in fucking clown world

2017-12-30 22:37:33 UTC

I wake up everyday and I'm like..

2017-12-30 22:37:39 UTC

What a world to live in

2017-12-30 22:37:53 UTC

What a time it is to be alive

2017-12-30 22:38:10 UTC

Where aids faggots can donate blood

2017-12-30 22:38:45 UTC

And pavement monkeys are free

2017-12-30 22:39:19 UTC

And these higher IQ sand nigger kikes running everything

2017-12-30 22:40:59 UTC

I think it will have to get worse before it gets better, like the only thing that brings whites together is tragedy

2017-12-30 22:41:28 UTC

Unfortunately you're right

2017-12-30 22:41:44 UTC

I feel like an ass, I kind of neglected taking my trash cans in because I've been feeling ill, and my neighbor just did it for me. He probably thought I was out of town.

2017-12-30 22:42:53 UTC

Well, next time you see him awkwardly smirk at him like white neighbors do

2017-12-30 22:43:29 UTC

I'm not sure which neighbor it was, I might try and track the foot prints in a second

2017-12-30 22:43:35 UTC

We all know each other

2017-12-30 22:44:32 UTC

When a heavy snow hits, the men go out and snow blow the driveways of the older couples, widows and single women houses

2017-12-30 22:44:51 UTC

There's a group of like six of us from the street.

2017-12-30 22:45:36 UTC

The dude will probably say something if he sees me, I want to say I'm not feeling well but I'm sure he'll catch me on the way back from like a beer run it something

2017-12-30 22:46:18 UTC

Thursday at noon is when my FB account becomes active again.

2017-12-30 22:47:43 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/395720452154064907/396796523138252810/wU1NNUk.jpg

https://cdn.discordapp.com/attachments/395720452154064907/396796523138252811/the-thing-white-people-do-when-you-make-eye-contact-1649685.png

2017-12-30 22:47:57 UTC

Is this not true??

2017-12-30 22:48:30 UTC

Lol it's just how most white ppl smile

2017-12-30 22:49:11 UTC

This happens to me at least 100 times a day

2017-12-30 22:53:23 UTC

Idk I've done it before

2017-12-30 22:53:36 UTC

But I'm more of a nod and hello to it person

2017-12-30 22:54:05 UTC

Or if the person I'm passing by seems awkward I give them a big smile and say hello with eye contact

2017-12-30 22:54:32 UTC

How do you give a big smile??

2017-12-30 22:54:41 UTC

I can't fake smiles

2017-12-30 22:55:00 UTC

I only smile at hot girls

2017-12-30 22:55:11 UTC

At least at work

2017-12-30 22:55:24 UTC

You need to develop your smiling skills

2017-12-30 22:55:35 UTC

It's a great misdirect

2017-12-30 22:56:10 UTC

I try.. But.. But... Idk my face doesn't work that way

2017-12-30 22:56:35 UTC

Even in pictures

2017-12-30 22:56:41 UTC

I can only smirk

2017-12-30 22:57:02 UTC

If you can make a poker face you can replicate a smile, even a genuine one

2017-12-30 22:57:19 UTC

My face is always usually neutral

2017-12-30 22:57:41 UTC

If you need to smile evoke a funny thought, like a fat person falling

2017-12-30 22:57:56 UTC

That's good advice actually

2017-12-30 22:58:18 UTC

Imagine something funny

2017-12-30 22:58:24 UTC

I'll definitely try that

2017-12-30 22:58:46 UTC

I mostly deal with old white boomers though

2017-12-30 22:58:52 UTC

So the hate runs deap

2017-12-30 22:58:54 UTC

Deep

2017-12-30 22:59:11 UTC

I'll imagine them dying

2017-12-30 23:00:16 UTC

Imagine them getting their wives raped by "Asian" rape gangs

2017-12-30 23:01:09 UTC

I'll imagine the one conservative Muslim and remember that America is just an idea

2017-12-30 23:01:20 UTC

And that we need more police

2017-12-30 23:02:06 UTC

I'll thank god that I still have the constitution

2017-12-30 23:02:36 UTC

So when all the women are raped

2017-12-30 23:02:55 UTC

That constitution is really there and at the backbone of this nation

2017-12-30 23:05:16 UTC

Right

2017-12-30 23:06:00 UTC

When you let in people's with transgressive views to your own, they out breed you in twenty years and view to exterminate you, but at least it was Democratic

2017-12-30 23:07:02 UTC

Yeah I mean that's a constitutional right to be outbred and exterminated by a foreign population

2017-12-30 23:25:53 UTC

I'm going to work on the logo

2017-12-30 23:26:02 UTC

The shield is going to be tricky

2017-12-31 13:35:32 UTC

Wtf, I love Macron now.

2017-12-31 17:44:27 UTC

<REDACTED>

2017-12-31 19:31:08 UTC

Btw is Thomas from PF Christian?

2017-12-31 23:58:22 UTC

I bet he is

2017-12-31 23:58:33 UTC

A lot of Texans are

2017-12-31 23:59:13 UTC

from what Steve told me, most of PF is Christian

2017-12-31 23:59:33 UTC

Just curious tbh

2017-12-31 23:59:46 UTC

it's not a Christian org though

2018-01-01 00:00:17 UTC

as far as New Year's resolutions, We should resolve to have 20 guys by the end of the year

2018-01-01 00:00:19 UTC

it's doable

2018-01-01 00:00:46 UTC

we've already been gaining at least 1 new guy a month the past three months

2018-01-01 00:00:50 UTC

Haha I like Patrick's idea of doubling ourselves

2018-01-01 00:01:02 UTC

we need to get 14 more, that's a little more than 1 a month

2018-01-01 00:01:22 UTC

and now we got two teams of three on each side of the state = double the recruiting

2018-01-01 00:02:26 UTC

20 is very realistic, screw doubling, we're gunna triple

2018-01-01 00:02:54 UTC

No we are all going to be well over 300 pounds

2018-01-01 00:03:25 UTC

lol

2018-01-01 00:03:49 UTC

our New Year's Resolution should be to sink at least one refugee boat...

2018-01-01 00:03:57 UTC

πŸ‘Œ

2018-01-01 00:08:23 UTC

They asked my religious views and I thought that might have been a hiccup.

2018-01-01 00:09:13 UTC

what did you say?

2018-01-01 00:09:54 UTC

"Agnostic atheist."

2018-01-01 00:10:42 UTC

I'm spiritual, not religious. I respect Christian values, but worshipping a Semite on a stick still seems unappealing to me. I would like to research my ancestors religious beliefs more.

2018-01-01 00:11:40 UTC

I'm agnostic too

2018-01-01 00:11:46 UTC

what did they say?

2018-01-01 00:12:27 UTC

"Cool."

2018-01-01 00:13:19 UTC

But their entire vetting process is definitely better than what we've been doing to be honest. I think the intermediary step of having to prove you're active first before getting full membership is a great idea.

2018-01-01 00:13:35 UTC

I was gunna ask that next

2018-01-01 00:13:47 UTC

Also, confirmed no duel membership with another national group. They're cool with TRS and DS clubs.

2018-01-01 00:14:01 UTC

well we also had that, you had to be active to get access to the other channels

2018-01-01 00:14:28 UTC

"in-person vetting"

2018-01-01 00:14:31 UTC

IRL vetting, but for some people that didn't equate to actually doing anything.

2018-01-01 00:14:57 UTC

I would imagine a lot of our inactives IRL vetting consisted of drinking and hanging out, not postering.

2018-01-01 00:15:13 UTC

possibly, I wasn't around when most of them were πŸ˜„

2018-01-01 00:15:41 UTC

Too get full fledged membership, you have to poster and sticker a high traffic area, meet up with PF members, and take pictures.

2018-01-01 00:15:52 UTC

Within a 14 (lol) day period.

2018-01-01 00:17:24 UTC

that's good

2018-01-01 00:17:39 UTC

I like that deadline

2018-01-01 00:21:35 UTC

@Steven MI is Jay pretty active?

2018-01-01 00:27:12 UTC

he really wanted to do something this New Years weekend

2018-01-01 00:27:19 UTC

hopefully we can get him out next weekend

2018-01-01 03:15:34 UTC

@Steven MI only double in size? Fuck that I want there to be 20 guys here, quadruple in size

2018-01-01 19:30:07 UTC

Jay isn't super active. Family guy, but im sure he'd be good to do most things on the east side of the state. Family man so he's got that holding him back. I don't see why he couldn't meet up with someone once a month though.

2018-01-02 01:35:57 UTC

nice job, can't wait to get started

2018-01-02 02:13:22 UTC

Join, leafbro.

2018-01-02 02:13:30 UTC

I should've asked if Canadians are allowed. Lol

2018-01-02 02:13:41 UTC

I told you to ask πŸ˜„

2018-01-02 02:13:48 UTC

but in any case, I'm not a fascist

2018-01-02 02:13:50 UTC

yet

2018-01-02 02:14:01 UTC

also, I'm a leaf, so automatically disqualified?

2018-01-02 02:14:21 UTC

Have to be American.

2018-01-02 02:14:42 UTC

So get citizenshipπŸ˜‚

2018-01-02 02:14:44 UTC

πŸ¦…πŸ‡ΊπŸ‡Έ

2018-01-02 02:14:51 UTC

give me your sister

2018-01-02 02:14:56 UTC

πŸ‘Œ

2018-01-02 02:14:57 UTC

πŸ˜„

2018-01-02 02:15:00 UTC

I don't have one!

2018-01-03 04:55:00 UTC

I told you guys during my interview that I had a sister!! She’s 44 but sometimes you gotta take one for the team.

2018-01-03 04:58:38 UTC

On a more serious note, I am buying an art projector soon, for making banners. I want our first banner to say β€œTHIS LAND IS OUR LAND”. What do you think? The projector will be for doing detailed images i.e. the fasces or even detailed banners of PF propaganda posters

2018-01-03 05:02:25 UTC

I have a garage and and air compressor so all I need are decent stencils, projector and a paint gun.

2018-01-03 05:03:07 UTC

Everyone here is welcome to my home to help create real art.

2018-01-03 05:17:29 UTC

I like THIS LAND IS OUR LAND.

2018-01-03 05:17:34 UTC

That's awesome

2018-01-03 05:17:50 UTC

How soon until you get it?

2018-01-03 05:18:25 UTC

Dude I'm down.

2018-01-03 05:19:11 UTC

I was thinking of doing a banner run next weekend

2018-01-03 05:19:40 UTC

PF just did one in chicago

2018-01-03 05:20:57 UTC

Tomorrow I have off from work so I can try and figure stuff about the website

2018-01-03 05:21:19 UTC

Give it a shot at the logo myself just for shits and giggles

2018-01-03 19:06:14 UTC

I'm willing to help create, design and finance

2018-01-03 19:14:00 UTC

I'm up to help with anything.

2018-01-03 19:18:48 UTC

I'm down for tying the banner to my back and streaking

2018-01-03 19:41:39 UTC

I like this land is our land,. But boomers take that as Civic nationalism

2018-01-04 01:22:14 UTC

Thoughts?

2018-01-04 01:27:17 UTC

Who cares, he's not full Jew

2018-01-04 01:27:29 UTC

His mom just wants him to be ousted

2018-01-04 01:27:58 UTC

Also that source is dumb.

2018-01-04 02:53:09 UTC

weev is our jewish "ally"

2018-01-04 02:57:05 UTC

it's like how nogs or gays have "white allies"

2018-01-04 02:57:21 UTC

we can make special camps for such people

2018-01-04 03:32:27 UTC

Special death camps?

2018-01-05 05:43:24 UTC

Anyone up for a call tomorrow night to finalize the logo design?

2018-01-05 05:43:55 UTC

I should be available anytime after 7-8

2018-01-05 06:43:20 UTC

also Jayeoh from TRS is coming to Chicago mid January to meet up with the TRS crew there, any interest in going there from anyone; maybe we can meetup with the Chicago PF guys after (I don't know if they'd want to though since we're not vetted yet, OPSEC etc.)

2018-01-05 14:34:59 UTC

I'll be there 19th - 21st.

2018-01-05 17:40:36 UTC

Spencer killed Sargon.

2018-01-05 20:16:10 UTC

Anyone got a TRS account and can ask around? I might make one tonight if not

2018-01-05 21:21:12 UTC

I have a TRS account Deimos

1,800 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/8 | Next