Message from jason.hanwel in Anticom #general


2017-03-01 06:06:10 UTC  

Oh wait that was Portland I think

2017-03-01 06:06:13 UTC  

Portland

2017-03-01 06:06:18 UTC  

Yeah

2017-03-01 06:06:28 UTC  

Still good stuff

2017-03-01 06:06:29 UTC  

I'm not worried, this is a rally not a protest

2017-03-01 06:06:55 UTC  

True, Berkeley might have some stuff go down

2017-03-01 06:07:18 UTC  

I guess they're organizing a counter protest

2017-03-01 06:07:19 UTC  

If the scope of this is as I think, we'll likely see small scale violence across a large area

2017-03-01 06:08:43 UTC  

Yeah, no doubt. I was under the impression that antifa travels around a lot though. So maybe it will stay contained to major cities.

2017-03-01 06:09:18 UTC  

Antifa don't have cars

2017-03-01 06:09:19 UTC  

come on

2017-03-01 06:09:38 UTC  

George Soros meme of bussing them around

2017-03-01 06:11:02 UTC  

If I end up down there and the town is full of busses

2017-03-01 06:11:08 UTC  

I'm ordering operation GTFO

2017-03-01 06:11:47 UTC  

they're mostly small teams using to cover of larger groups to support high visibility imagery of groundswell support; the 150 man assault at berkeley was probably the largest group I've heard of and they had ~5000 sympathizers for cover

2017-03-01 06:13:10 UTC  

physical removal, so to speak

https://cdn.discordapp.com/attachments/276935978369810432/286380327478362123/1488306252631.jpg

2017-03-01 06:13:31 UTC  

Not every city will be as sympathetic to them a Berkeley is though. Not sure how many libtards are up in WA but Berkeley is cuckville

2017-03-01 06:13:43 UTC  

@Tee CA So with you leaving VoL, I assume you're not going to any March 4 Trump events in CA?

2017-03-01 06:13:50 UTC  

Yeah, that's my point

2017-03-01 06:13:54 UTC  

Seattle is heavily cucked, but I'm not sure on Olympia

2017-03-01 06:13:57 UTC  

Olympia is cuckville too

2017-03-01 06:14:00 UTC  

Ah, shit

2017-03-01 06:14:04 UTC  

Olympia is worse than Seattle

2017-03-01 06:14:48 UTC  

Berjeldy is the biggest we're gonna see them mobilizing, that's our weathervane for the rest of the nation

2017-03-01 06:15:00 UTC  

How the fuck can Olympia be worse?

2017-03-01 06:15:22 UTC  

@Oskar636 Nah, I might be able to make the Oceanside one. It seems like everyone is spread pretty thin in CA. Don't have the means to make trips up to the bay area at the moment.

2017-03-01 06:15:36 UTC  

Olympia by concentration is worse. Seattle has more radicals because of their sheer numbers.

2017-03-01 06:15:51 UTC  

hell new york is under crackdown as Trump home base

2017-03-01 06:15:59 UTC  

Olympia is near Evergreen State College which is one of the most cucked universities.

2017-03-01 06:16:22 UTC  

Ssssheit

2017-03-01 06:16:29 UTC  

Woke

2017-03-01 06:17:02 UTC  

@Tee CA OK, I will keep you updated if anyone goes to the Oceanside one. BTW any reasons you left VoL or do you just want to be more active in ANTICOM? No hard feelings mate, just asking.

2017-03-01 06:17:19 UTC  

Outside of the west coast cucktowns I don't expect to see large formations of AF until they're willing to engage in open fighting

2017-03-01 06:18:12 UTC  

@Burnside We might get it

2017-03-01 06:18:15 UTC  

Hopefully AF will grow. We need to turn up the heat on this shit so we can draw out the cancer IMO.

2017-03-01 06:18:38 UTC  

we'll see how michigan fares this weekend

2017-03-01 06:19:03 UTC  

@Oskar636 I wasn't really active on that server. And both groups are spread pretty thin down in Socal so I'm sticking with the first group I joined with.

2017-03-01 06:19:09 UTC  

All these rallies and marches almost seem designed to provoke the fish to bite

2017-03-01 06:19:29 UTC  

Do we know of anyone down in berkely organizing?

2017-03-01 06:19:35 UTC  

What is happening in michigan?

2017-03-01 06:19:39 UTC  

@Tee CA You mean, south California? Our main admin, the guy that made the discord server, is down from there.