Message from Zeiger in Montreal Storm #general


2016-08-27 23:29:55 UTC  

wait, you're new

2016-08-27 23:30:00 UTC  

Yes.

2016-08-27 23:30:07 UTC  

you from daily stormer, right?

2016-08-27 23:30:15 UTC  

I am.

2016-08-27 23:30:49 UTC  

ok, so you wanna be part of the next book club meeting

2016-08-27 23:30:52 UTC  

very good

2016-08-27 23:31:09 UTC  

Yes I'm interested in meeting like-minded people.

2016-08-27 23:31:10 UTC  

we're meeting at greg's place, and will lift weights together

2016-08-27 23:31:25 UTC  

then i guess we might drink and eat

2016-08-27 23:31:34 UTC  

the exact date isn't fixed yet

2016-08-27 23:31:38 UTC  

but soon

2016-08-27 23:32:01 UTC  

Ok cool. So where in Mtl is this taking place?

2016-08-27 23:32:17 UTC  

I'm in Verdun.

2016-08-27 23:32:20 UTC  

i think it's in west island this time

2016-08-27 23:32:26 UTC  

you have a car?

2016-08-27 23:32:42 UTC  

Nah I usually bike or take the metro.

2016-08-27 23:32:48 UTC  

mmhh

2016-08-27 23:32:55 UTC  

But for something like this i wouldn't mind taking a taxi or whatever.

2016-08-27 23:32:57 UTC  

we might be able to give you a lift

2016-08-27 23:33:57 UTC  

Awesome. I work monday to friday 9-5 but weekend sounds good.

2016-08-27 23:34:32 UTC  

probably, we'll see

2016-08-27 23:34:53 UTC  

Ok I'm gonna scroll up and see what I missed.

2016-08-27 23:45:49 UTC  

Hey Zeiger, I'm from the west island + I have a car. Let me know if you need help next weekend, just sent me the date and time.

2016-08-27 23:46:17 UTC  

i have a car as well

2016-08-27 23:46:28 UTC  

did you intend to join the operation?

2016-08-27 23:46:50 UTC  

we might as well combine the operation with the book club meeting, if greg is up for that

2016-08-27 23:46:56 UTC  

ie. go lift after the photos

2016-08-27 23:47:15 UTC  

If I'm available during whatever date and time you decide, I would help out for sure

2016-08-27 23:47:29 UTC  

the operation is saturday afternoon

2016-08-27 23:48:06 UTC  

Ok, I should be able to make it

2016-08-27 23:48:12 UTC  

nice

2016-08-27 23:52:09 UTC  

This is a weird photo lol

2016-08-27 23:52:11 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/210738690970877953/219242695158136832/IMG_1686.JPG

2016-08-27 23:52:20 UTC  

haha

2016-08-28 00:03:33 UTC  

Ah shit I missed the first meet up.

2016-08-28 00:03:41 UTC  

yeah man

2016-08-28 00:03:44 UTC  

I would have liked to had a few beers and meet you guys.

2016-08-28 00:03:56 UTC  

you should have joined earlier!

2016-08-28 00:04:14 UTC  

I know I know!

2016-08-28 00:04:15 UTC  

i sent you the invite a week before the first meeting, at least

2016-08-28 00:04:20 UTC  

anyway