Message from Commander Johnson in tradworker #tradworker


2017-08-31 14:40:16 UTC  

Lol

2017-08-31 14:40:43 UTC  

Weed is pretty niggertier, especially if you just blaze everyday. Honestly, just didn't do shit, even when I was binging on oxys I would go out and do stuff and hang out with friends.

2017-08-31 14:41:02 UTC  

Lol

2017-08-31 14:41:11 UTC  

Damn dude haha

2017-08-31 14:41:23 UTC  

One is super physically addicting tho

2017-08-31 14:41:23 UTC  

Don't embrace decadence

2017-08-31 14:41:32 UTC  

Vanguard America says not to

2017-08-31 14:41:36 UTC  

Weed is like a habit

2017-08-31 14:41:44 UTC  

No physical dependence.

2017-08-31 14:42:00 UTC  

Basically

2017-08-31 14:42:02 UTC  

Weed helps pass out and boosts other drugs but otherwise it's meh.

2017-08-31 14:42:11 UTC  

Yeah in general best to avoid anything that makes you weak or saps your will

2017-08-31 14:42:23 UTC  

I dont see it that way kombat

2017-08-31 14:42:32 UTC  

Just my opinion

2017-08-31 14:42:54 UTC  

A bit of this or that occasionally... I mean the Reich leadership had their vices. Beer is worse for you than weed in general.

2017-08-31 14:43:00 UTC  

If you have to blaze every day, looking into other treatments might be a good idea. Not saying do drugs but yeah.

2017-08-31 14:43:17 UTC  

Beer makes you a soyboy

2017-08-31 14:43:18 UTC  

Moderation and discipline

2017-08-31 14:43:25 UTC  

What do you consider moderation?

2017-08-31 14:43:26 UTC  

Produces estrogen

2017-08-31 14:43:49 UTC  

True :(

2017-08-31 14:44:11 UTC  

I like a good brew but now drink only seldomly

2017-08-31 14:44:21 UTC  

Wine is almost always better

2017-08-31 14:44:31 UTC  

As gay as that sounds

2017-08-31 14:44:31 UTC  

I cut back a ton

2017-08-31 14:44:46 UTC  

Obviously don't have PTSD but heard MDMA has been used to treat it as well, I could see how that could work.

2017-08-31 14:44:51 UTC  

Im an occasional drinker now

2017-08-31 14:44:51 UTC  

More alcohol and I prefer the FRUITY taste

2017-08-31 14:44:54 UTC  

But yeah 99,9999% use the stuff to get fucked.

2017-08-31 14:45:05 UTC  

Never done MDMA

2017-08-31 14:45:21 UTC  

Same

2017-08-31 14:45:24 UTC  

Has meth in it right?

2017-08-31 14:45:38 UTC  

Nah, but its in a way similar if you've ever tried.

2017-08-31 14:45:45 UTC  

In a way.

2017-08-31 14:45:51 UTC  

Not meth either

2017-08-31 14:46:02 UTC  

Though it may help my weight loss journey...

2017-08-31 14:46:04 UTC  

Lol

2017-08-31 14:46:18 UTC  

I'd rather not be the stereotype Nazi meth addict

2017-08-31 14:47:28 UTC  

When I started opis and speed went from like 85kg to +50kg in a few months, had hip bones protruding and all that, crazy shit.

2017-08-31 14:47:56 UTC  

In burgermeasurements 187 to 115 or so.

2017-08-31 14:48:36 UTC  

Oh yeah I know from adderal it saps your appetite.