Message from The Gwench in The Ice Wall #amphitheater


2018-09-02 02:18:15 UTC  

This song makes me think about stuff. 😉

2018-09-02 02:18:52 UTC  
2018-09-02 02:19:04 UTC  

!np

2018-09-02 02:19:04 UTC  

2018-09-02 02:19:24 UTC  

REQUESTED BY THE GWENCH

2018-09-02 02:19:33 UTC  

NAY THEE

2018-09-02 02:19:34 UTC  

Oh.

2018-09-02 02:19:37 UTC  

lol

2018-09-02 02:19:44 UTC  

Fifty shades of grey.

2018-09-02 02:19:47 UTC  

That movie was boring.

2018-09-02 02:19:50 UTC  

Wtf

2018-09-02 02:19:57 UTC  

Seems like a Gwench Movie, ngl

2018-09-02 02:19:58 UTC  

What?

2018-09-02 02:20:04 UTC  

Yeah.

2018-09-02 02:20:06 UTC  

This song seems rather erotic

2018-09-02 02:20:15 UTC  

*OH REALLY?*

2018-09-02 02:20:17 UTC  

~~Well no duh.~~

2018-09-02 02:20:27 UTC  

*I WONDER WHY THE FUCK WHY?*

2018-09-02 02:20:35 UTC  

**H M M M M M M**

2018-09-02 02:20:47 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/484515816625274891/485635169672364033/really.png

2018-09-02 02:20:52 UTC  

@Ætos You must be a virgin. 😂

2018-09-02 02:21:02 UTC  

OOF.

2018-09-02 02:21:03 UTC  

Not really

2018-09-02 02:21:04 UTC  

Rekt.

2018-09-02 02:21:12 UTC  

I just regret my first choice

2018-09-02 02:21:19 UTC  

Because she was weird

2018-09-02 02:21:22 UTC  

Real weird

2018-09-02 02:21:24 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/484515816625274891/485635326631477263/Lmao.PNG

2018-09-02 02:21:52 UTC  

Awww. @Ætos Perhaps know them a little better first. Just saying...

2018-09-02 02:22:17 UTC  

I’d say the same to you, but then again you get yours off Ebay

2018-09-02 02:22:26 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/484515816625274891/485635588398252035/ohreally..PNG

2018-09-02 02:22:32 UTC  

Power just fluttered pc shut off

2018-09-02 02:22:37 UTC  

eBay?

2018-09-02 02:22:45 UTC  

Yeah cause they had Ebay back in the 80s.

2018-09-02 02:22:53 UTC  

Oh

2018-09-02 02:22:56 UTC  

Damn, Mitch

2018-09-02 02:23:03 UTC  

That was a good one

2018-09-02 02:23:07 UTC  

The 90s

2018-09-02 02:23:12 UTC  

Shhh.

2018-09-02 02:23:23 UTC  

Remember AEtos, respect older woman.

2018-09-02 02:23:40 UTC  

It has recently occurred to me that I have been flirting with a questionable woman twice my age