Message from altesc in Anticom #general


2017-04-27 02:57:43 UTC  

Ok skippy

2017-04-27 02:58:04 UTC  

See the rules for the fag posting... Only ironically gay shit😂

2017-04-27 02:59:02 UTC  

that's exactly what i'm doing

2017-04-27 02:59:42 UTC  

I know

2017-04-27 03:00:38 UTC  

Yeah I don't know when the mods will be on but you guys can stick around and wait if you'd like. It looks like it was active earlier.

2017-04-27 03:00:43 UTC  

i never do anything unironically kek

2017-04-27 03:01:07 UTC  

Aww I can't upload pics

2017-04-27 03:01:18 UTC  

I got blocked by a antifa group

2017-04-27 03:04:44 UTC  

Yeah you got to get vetted to have access to post shit.

2017-04-27 03:04:55 UTC  

Oh yeah which antifa group?

2017-04-27 03:06:36 UTC  

Antifa gb whatever that one is

2017-04-27 03:06:47 UTC  

I uploaded a bunch of memes on their twitter page lol

2017-04-27 03:07:21 UTC  

Good ol Twitter trolling eh

2017-04-27 03:07:29 UTC  

They got mad

2017-04-27 03:07:31 UTC  

Heh

2017-04-27 03:07:39 UTC  

They block so quickly

2017-04-27 03:07:45 UTC  

O yah they do

2017-04-27 03:07:47 UTC  

I win

2017-04-27 03:10:39 UTC  

Yeah it's pretty good times triggering them.

2017-04-27 03:11:00 UTC  

So what think about Trump?

2017-04-27 03:11:09 UTC  

So far like everything he's done

2017-04-27 03:11:16 UTC  

Really?

2017-04-27 03:11:17 UTC  

why?

2017-04-27 03:11:58 UTC  

Because they have way more Intel than me

2017-04-27 03:12:04 UTC  

I trust mattis

2017-04-27 03:12:21 UTC  

then you are a retard

2017-04-27 03:12:23 UTC  

My brother is a marine and tells me how bad ass mattis is so I trust him

2017-04-27 03:12:33 UTC  

Plz explain in open ears

2017-04-27 03:12:35 UTC  

trump is nothing but a jewish owned neocon cocaine addict that wants to fuck his own daughter

2017-04-27 03:12:37 UTC  

sup plebs

2017-04-27 03:12:42 UTC  

Lmao

2017-04-27 03:12:42 UTC  

get your asses vetted

2017-04-27 03:12:46 UTC  

so we can get the rabble out of here

2017-04-27 03:12:46 UTC  

He could be

2017-04-27 03:12:52 UTC  

Yeah but even with him not repealing DACA or getting shit going with the wall?

2017-04-27 03:13:03 UTC  

It's hard with the dems

2017-04-27 03:13:08 UTC  

This is america

2017-04-27 03:13:13 UTC  

He's got to male deals

2017-04-27 03:13:17 UTC  

Make*

2017-04-27 03:13:31 UTC  

Also is his cabinet even fully in?

2017-04-27 03:13:36 UTC  

Lol Daca is an executive order. He could fix it just by overriding it