Gremory (Discord ID: 301775940587880448), page 1


13 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/1

2017-04-12 22:26:48 UTC [Anticom #general]  
2017-04-13 00:02:26 UTC [Anticom #general]  

facebook live tbf

2017-04-13 00:58:40 UTC [Anticom #general]  

how do I get vetted?

2017-04-13 00:59:44 UTC [Anticom #general]  

okay

2017-04-13 01:00:44 UTC [Anticom #general]  

nah shit give me a min

2017-04-13 01:02:16 UTC [Anticom #general]  

alrigth should be good now

2017-04-13 01:02:27 UTC [Anticom #general]  

yep

2017-04-13 01:02:47 UTC [Anticom #general]  

lol I dont have access

2017-04-13 01:03:29 UTC [Anticom #general]  

yeah my push to speak isnt working

2017-04-13 01:04:34 UTC [Anticom #general]  

lol one sec ill check to see if its working on skype sorry pal

2017-04-13 01:08:13 UTC [Anticom #general]  

alright all good now

2017-04-13 01:10:36 UTC [Anticom #general]  

lol my skype hears me but not discord aww shit

2017-04-13 01:13:27 UTC [Anticom #general]  

lol it works on my browser but not the exe awww well it recognises that now

13 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/1