#general (Discord ID: 463848221731717142) in NSL, page 53


15,768 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 53/64 | Next

2018-08-17 23:33:14 UTC

They need to be slowly eased into the truth by people they trust

2018-08-17 23:33:21 UTC

some may never

2018-08-17 23:33:22 UTC

and to gain their trust we must first be their friends

2018-08-17 23:33:36 UTC

When we left I told Stone, this Beto's gotta be alright if he's so "anti israel"

2018-08-17 23:33:40 UTC

"Friends"

2018-08-17 23:33:57 UTC

If they are open to the truth, they will become real friends.

2018-08-17 23:34:33 UTC

Lots of old geezers man

2018-08-17 23:35:28 UTC

If they were a depiction of demographics around the whole country, that's pretty shitty.

2018-08-17 23:36:13 UTC

BECOME THE WEREWOLF! ALPHA PREDATOR!! THE FINAL SOLUTION!!!
ICE WATER FOR BLOOD! COLD THE STEELED ARMOR OF OUR RESOLVE!! THE NIGHT KISSES OUR FACE WITH IT'S FROSTY KISS!!!

https://www.youtube.com/watch?v=c6MczzFi67M

2018-08-17 23:36:33 UTC

Old fart whites who vote Republican, looking like they're about to keel over, and then Democrat voters... Very... "Diverse" and young.

2018-08-17 23:37:03 UTC

They talked about birthright citizenship

2018-08-17 23:37:39 UTC

"I got four words for immigration.
Illegal. Bad. Legal. Good." to much applause.

2018-08-17 23:38:06 UTC

Yep

2018-08-17 23:38:09 UTC

Uhhhh

2018-08-17 23:38:13 UTC

They all cheered at that

2018-08-17 23:38:19 UTC

Yeah

2018-08-17 23:38:27 UTC

Were you there as well?

2018-08-17 23:38:46 UTC

Yes, I Ronald Reagan, was there.

2018-08-17 23:39:08 UTC

You know what I meant

2018-08-17 23:39:16 UTC

Ye

2018-08-17 23:39:44 UTC

They cheered at dumb shit and booed at beto being "anti Israel"

2018-08-17 23:39:52 UTC

Yeah

2018-08-17 23:40:02 UTC

im making some fired okra.

2018-08-17 23:40:22 UTC

Cool

2018-08-17 23:40:23 UTC

We'll see how "diverse" Beto's thing is, right?

2018-08-17 23:40:45 UTC

Oh

2018-08-17 23:40:57 UTC

You changed your name

2018-08-17 23:41:05 UTC

I thought you were someone else

2018-08-17 23:42:20 UTC

Who else would have such a retarded name?

2018-08-17 23:42:33 UTC

Idk

2018-08-17 23:42:44 UTC

White maybe?

2018-08-17 23:42:44 UTC

I am the King of Auts

2018-08-17 23:43:01 UTC

As you experienced yesterday with the car

2018-08-17 23:44:03 UTC

Right

2018-08-17 23:47:22 UTC

<:Shrekler:467111210999873539>

2018-08-17 23:49:00 UTC

ants taste like pepper.

2018-08-17 23:51:23 UTC

yesterday a family member brought over some snake jerky it was ok.

2018-08-17 23:55:19 UTC

@The GUNNY check this video out

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480162743249403923/1534529016890.webm

2018-08-17 23:56:17 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480162988762857517/20180817_195508.jpg

2018-08-17 23:56:22 UTC

Shit

2018-08-17 23:56:29 UTC

Well

2018-08-17 23:56:34 UTC

See you guys later

2018-08-18 00:03:38 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480164837167726612/1534529281067.webm

2018-08-18 00:15:19 UTC

@Casper you have tornados up there?

2018-08-18 00:47:12 UTC

wtf is that video

2018-08-18 00:47:23 UTC

is it saying that the ISS videos are green screened?

2018-08-18 00:47:35 UTC

I just sent this video to my mom https://www.youtube.com/watch?v=p6ecoB50PyI

2018-08-18 00:47:56 UTC

I'm curious what she'll think about it.

2018-08-18 00:51:00 UTC

@everyone VC now

2018-08-18 00:56:46 UTC

Hey, get on vc for a minute @gambler joe

2018-08-18 01:06:15 UTC

Yeah we do

2018-08-18 01:08:21 UTC

So what does he need

2018-08-18 01:10:11 UTC

why are we deafened?

2018-08-18 01:12:06 UTC

Lol

2018-08-18 01:13:33 UTC

I think I did a pretty good job red pilling my mom, never thought that would be possible.

2018-08-18 01:13:54 UTC

same, and shes a Christian normie

2018-08-18 01:15:52 UTC

Wow nice lash

2018-08-18 01:16:12 UTC

Make her read the books

2018-08-18 01:16:14 UTC

Lol

2018-08-18 01:16:46 UTC

@KAMERAD REICH get in here

2018-08-18 01:16:50 UTC
2018-08-18 01:16:52 UTC
2018-08-18 01:22:27 UTC

Purge the system

2018-08-18 01:23:46 UTC

can i be undeafened?

2018-08-18 01:28:15 UTC

in irl I am a Russian troll

2018-08-18 01:28:36 UTC

I think you can unmute your mic

2018-08-18 01:28:47 UTC

There we go

2018-08-18 01:28:47 UTC

Try yourself

2018-08-18 01:29:02 UTC

<:Roof:466634560961249311>

2018-08-18 01:29:08 UTC

...

2018-08-18 01:29:59 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480186567126810624/92935560_robot976.png

2018-08-18 01:30:22 UTC

robot mic = intelligent AI

2018-08-18 01:30:34 UTC

heh

2018-08-18 01:34:07 UTC

my computer is sending all of discord audio to my second monitor for some fucking reason, let me fix this

2018-08-18 01:34:21 UTC

Rip

2018-08-18 01:35:11 UTC

ripple

2018-08-18 01:36:09 UTC

Dipple

2018-08-18 01:36:29 UTC

Wipple

2018-08-18 01:36:37 UTC

Fipple

2018-08-18 01:37:05 UTC

bump

2018-08-18 01:37:15 UTC

Dump

2018-08-18 01:41:15 UTC

im here

2018-08-18 01:55:41 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480193034684727306/5b6c91501478b.jpeg

2018-08-18 02:26:35 UTC

that's what they want

2018-08-18 02:32:33 UTC

SPLC gets the boot

2018-08-18 02:35:47 UTC

My mic is fucking up

2018-08-18 02:35:51 UTC

damn

2018-08-18 02:36:04 UTC

gotta go though, see you guys tomorrow

2018-08-18 02:56:42 UTC

good old song

2018-08-18 02:57:15 UTC

!play coon town

2018-08-18 02:57:15 UTC

<:youtube:335112740957978625> **Searching** 🔎 `coon town`

2018-08-18 02:57:15 UTC

**Playing** 🎶 `CoonTown` - Now!

2018-08-18 02:58:17 UTC

!stop niggerfaggot

2018-08-18 02:58:17 UTC

**Paused** ⏸

2018-08-18 03:13:15 UTC

FiRe CoLlEgE

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480212557110575107/39402073_315304739222740_9123003809402978304_n.png

2018-08-18 03:22:30 UTC

@AllFather ironside from fascist archive turned Satanist and booted everyone

2018-08-18 03:23:22 UTC

@Casper Rape and his brother live in a trailer park

2018-08-18 03:27:05 UTC

red seej phagit

2018-08-18 03:27:56 UTC

Iron Gates has a part where a dothead murders a black mammy and then rapes and kills her 6 year old daughter. @Casper

2018-08-18 03:28:01 UTC

Read clown school

2018-08-18 03:28:08 UTC

And fire college

2018-08-18 03:29:07 UTC

He's not

2018-08-18 03:32:35 UTC

There's also a part in Iron Gates where *The Lieutenant* brings a 10 year old into a cave, whips her then fucks her in front of this *tetrahedron* called "Gaubni". It's a really fucked up book.

2018-08-18 03:33:13 UTC

I'm gonna burn it soon.

2018-08-18 03:33:47 UTC

🅱ead 🅱lown 🅱chool and 🅱ire 🅱ollage

2018-08-18 03:34:24 UTC

🅱ead 🅱iege

2018-08-18 03:34:30 UTC

Read 🅱eige

2018-08-18 03:34:39 UTC

Siege

2018-08-18 03:34:39 UTC

<:Siege:467111211113381888>

2018-08-18 03:34:47 UTC

Not seige

2018-08-18 03:34:55 UTC

🅱ead 🅱lown 🅱chool 🅱and 🅱ire 🅱ollege

2018-08-18 03:35:04 UTC

fixed

2018-08-18 03:35:07 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480218057705521166/image0.jpg

2018-08-18 03:35:20 UTC

read tommsai siege

2018-08-18 03:35:35 UTC

Tommsai

2018-08-18 03:35:46 UTC

🤔

2018-08-18 03:35:47 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480218225611898890/image0.jpg

2018-08-18 03:36:09 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480218318393835520/0lcJAqbd7xr0SHlor.png

2018-08-18 03:36:09 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480218320277340161/image0.jpg

2018-08-18 03:36:22 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480218373846728724/o-BLACKFACE-facebook.png

2018-08-18 03:36:32 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480218414741192725/image-13.jpg

2018-08-18 03:36:51 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480218496555417600/image.png

2018-08-18 03:39:47 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480219236036247572/curvature.png

2018-08-18 03:42:32 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480219928021172235/image0.jpg

2018-08-18 03:42:44 UTC

<:NaziDab:467111450067075072>

2018-08-18 03:43:31 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480220172062294028/image0.jpg

2018-08-18 03:44:54 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480220523339710464/image0.jpg

2018-08-18 03:46:02 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480220806077480969/image0.jpg

2018-08-18 03:47:21 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480221137230495754/image0.jpg

2018-08-18 03:48:36 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480221452214468616/image0.jpg

2018-08-18 04:24:13 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480230417216176138/image0.jpg

2018-08-18 04:31:49 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480232328967225355/Boyd_Rice.jpg

2018-08-18 05:25:02 UTC

Anybody here good with girls

2018-08-18 05:25:27 UTC

I actually have one @The AUNI

2018-08-18 05:25:31 UTC

Ayyyy

2018-08-18 05:25:35 UTC

Lemme ask u a favor

2018-08-18 05:25:38 UTC

Can U help

2018-08-18 05:25:42 UTC

Sure

2018-08-18 05:25:45 UTC

Dm me

2018-08-18 05:25:49 UTC

I’ll get some screenshots

2018-08-18 11:25:05 UTC

Kool
Kids
Klub

2018-08-18 13:23:53 UTC

@Maxon did ironside really go satanist?

2018-08-18 13:29:11 UTC

Yep

2018-08-18 13:30:15 UTC
2018-08-18 13:30:40 UTC

wtf

2018-08-18 13:30:41 UTC

lmao

2018-08-18 13:30:48 UTC

We were right about him

2018-08-18 13:30:50 UTC

Faggot

2018-08-18 13:37:11 UTC

Of course

2018-08-18 13:40:02 UTC

people in the vallaha library also seem to hate him lmao

2018-08-18 13:40:42 UTC

Nobody likes these faggots

2018-08-18 13:40:54 UTC

Yeah

2018-08-18 13:41:01 UTC

For a good reason to

2018-08-18 13:42:23 UTC

>we say fuck siege it makes antisocials and satanists

2018-08-18 13:42:30 UTC

>they say fuck you it's a good book

2018-08-18 13:42:37 UTC

>mfw they become antisocial satanists

2018-08-18 13:42:57 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480371027356942356/0c2.jpeg

2018-08-18 13:58:57 UTC

>Siege
>Good book

Pick one

2018-08-18 14:11:50 UTC

2018-08-18 14:11:58 UTC

2018-08-18 14:12:06 UTC

2018-08-18 14:12:13 UTC

2018-08-18 14:12:24 UTC

2018-08-18 14:12:30 UTC

2018-08-18 14:39:55 UTC

what does

2018-08-18 15:27:04 UTC

@Epic Pardner *tips* the meaning of life itself

2018-08-18 15:27:58 UTC

@Casper OOOF COOOURSE

2018-08-18 15:29:48 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480397917576888322/11bmf07.png

2018-08-18 15:31:06 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/463848221731717142/480398244585668628/hqdefault.jpg

2018-08-18 15:31:27 UTC

.meme OF COURSE IRONSIDE WAS A FAGGOT

2018-08-18 15:31:28 UTC

⚠ Unable to download or verify URL is valid.

2018-08-18 15:31:34 UTC

Sheeeeit

2018-08-18 15:32:33 UTC

should I do an audiobook of rules for radicals

2018-08-18 15:32:42 UTC

https://goo.gl/images/TxQXHX .meme Of course Ironside was a faggot

2018-08-18 15:32:58 UTC

God damn it

2018-08-18 15:33:12 UTC
2018-08-18 15:52:28 UTC

Fucking hell saul alinsky literally says lucifer was the best radical

2018-08-18 15:52:40 UTC

What is it with kikes and praising lucifer 🤔

2018-08-18 16:47:31 UTC

afternoon lads

2018-08-18 16:50:21 UTC

@AllFather You might wanna see this part of the video real quick https://youtu.be/IiOmk3OCSaI?t=874

2018-08-18 16:50:55 UTC

He's running for US senate in TN

2018-08-18 16:52:24 UTC

>some people might lump them in with the supremacist group with their methodology

2018-08-18 16:52:38 UTC

no wonder this cuck is a fag, he was raised by a boomer fag

2018-08-18 16:52:47 UTC

AND LIVES WITH THEM

2018-08-18 16:53:17 UTC

Raised by a boomer, that's weird

2018-08-18 16:53:28 UTC

Also I just finished the prologue of rules for radicals

2018-08-18 16:53:34 UTC

I'm making an audiobook of it for y'all

2018-08-18 16:53:55 UTC

Nice

2018-08-18 16:54:55 UTC

more boomer problems thanks hippies and the 70s

2018-08-18 16:55:35 UTC

@johnolithicsoftware yeah audacity is pretty easy tbh

2018-08-18 16:55:47 UTC

Yeah

2018-08-18 16:56:00 UTC

You just hit record on the track, then on the master panel

2018-08-18 16:56:15 UTC

Can I add in things inside of the recording without deleting sections

2018-08-18 16:56:24 UTC

like if I wanted to add a song at the beginning for the podcast

2018-08-18 16:57:01 UTC

You have to cut part of the recording, and then slide them apart and insert the copied section via paste and drag everything into position.

2018-08-18 16:59:23 UTC

today their is a protest in seattle

2018-08-18 17:13:43 UTC

LOL Amazon does the biggest postering ever https://www.youtube.com/watch?v=ti-kD1F89fk

2018-08-18 17:20:46 UTC

I remember that

2018-08-18 17:27:02 UTC

LOL There's some nigger who took footage of DC running his mouth saying "Ain't no way nazis gone walk thu dis shit" hahaha

2018-08-18 17:28:07 UTC

@johnolithicsoftware That would be a dope train ride

2018-08-18 17:33:48 UTC

@johnolithicsoftware fucking hell little did he know y'all did exactly that

2018-08-18 17:33:59 UTC

This is our enemy, see how stupid and blind they are

2018-08-18 17:34:04 UTC

Use it to our advantage.

2018-08-18 17:42:55 UTC

I can't wait till the footage is released, Jason Kessler and so many youtubers were talking all this shit saying nazis didn't have the balls to such and such, lol we literally walked right into the hordes, I can't wait to call Kessler a pussy after showing that footage

2018-08-18 17:43:15 UTC

Fuck yeah man

2018-08-18 17:44:44 UTC

Out of the entire world, NSL were the only nazis who had the balls.

2018-08-18 17:44:53 UTC

88

2018-08-18 17:51:55 UTC

Fuck kessler

2018-08-18 18:10:50 UTC

The MAN in the HIGH CASTLE
Blew up in their yid faces. PEOPLE WANT TO LIVE IN THAT WORLD!
Shocking...

2018-08-18 18:40:52 UTC

The last season is kike washed

2018-08-18 18:41:35 UTC

The whole series actually. It shows how 'horrible' and 'bad' it is to live within NS, where in reality it will be the best thing

2018-08-18 18:48:04 UTC

but it didn't

2018-08-18 18:48:12 UTC

they tried to make it seem that way, but it failed

2018-08-18 18:48:36 UTC

they showed people what it would be like under a WHITE AMERICA if Hitler's Reich had endured

2018-08-18 18:48:51 UTC

the comments were all PRO-NAZI from the general audience

2018-08-18 18:49:07 UTC

the yid worriers tried to make it seem awful, they failed

2018-08-18 19:15:24 UTC

Latest effort on the minds

2018-08-18 19:15:29 UTC

BECOME THE WEREWOLF! ALPHA PREDATOR!! THE FINAL SOLUTION!!!
ICE WATER FOR BLOOD! COLD THE STEELED ARMOR OF OUR RESOLVE!! THE NIGHT KISSES OUR FACE WITH IT'S FROSTY LIPS!!!

WEREWOLF OPS! THE WOLF'S MOON IS RISING!! RISE WITH US AND TAKE BACK YOUR HERITAGE!!!

Sheep? Sheepdogs?? Same ZOG Shepherds???

THE ANSWER TO THIS FILTH AND DEGENERACY IS THE WEREWOLF!!!

https://www.youtube.com/watch?v=c6MczzFi67M

2018-08-18 19:51:07 UTC

I just made a good music video.

2018-08-18 21:10:46 UTC

?

2018-08-18 21:11:54 UTC

I have recorded the prologue to rules for jewdicals

2018-08-18 21:18:18 UTC

Good job

2018-08-18 21:40:22 UTC

https://youtu.be/FwHzbznbVhA the music video I made

2018-08-18 22:05:02 UTC

I have a feeling voting Pat Little in 2020 would help give us a strategic edge.

2018-08-18 22:14:01 UTC

I learn a lot and solidify old information from watching his J-walks

2018-08-18 22:14:51 UTC

Same

2018-08-18 22:15:10 UTC

It may make a statement to the establishment, but he won’t be elected

2018-08-18 22:18:20 UTC

Every little bit counts.

2018-08-18 22:18:37 UTC

Imagine if he did get elected though

2018-08-18 22:18:47 UTC

Could be very advantageous

2018-08-18 22:19:25 UTC

He's also very supportive of national socialism, so you can imagine how that would forward NS in America.

2018-08-18 22:19:50 UTC

Strategically he's running on the democrat platform.

2018-08-18 22:20:31 UTC

Pat Little is very strategic in his moves.

2018-08-18 22:24:18 UTC

As it should be. He is neither a slow nor stupid man. Ally with him until he proves a rake. then...... show we suffer no fools.

2018-08-18 22:24:45 UTC

I'd love to recruit him into NSL but I don't think he'll get back to me on that.

2018-08-18 22:25:11 UTC

Well nothing beats a try right. whats the worse he could say NO?

2018-08-18 22:25:12 UTC

I won't hold any issue about it though, he's a busy man.

2018-08-18 22:25:16 UTC

Yeah.

15,768 total messages. Viewing 250 per page.
Prev | Page 53/64 | Next