#events (Discord ID: 420338726019923970) in tradworker, page 1


156 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/1

2018-03-07 20:44:05 UTC

Our goys will be protesting this in a couple weeks

https://www.facebook.com/events/896087793886550/

2018-03-07 21:51:36 UTC

Protesting their protest of our speech and protest

2018-03-07 21:51:47 UTC

Now THAT is meta

2018-03-07 23:41:18 UTC

That's a really good idea honestly.
No one is going to defend any of them. As we have noticed the police are either to incompetent to handle the judeo-anarchist mobs or working hand in hand.
Regardless we might disagree with them being cucks and etc. It is essential we defend fellow citizens against Jewish provocation of revolution.

2018-03-08 04:35:23 UTC

Hey guys this isn't much of an event but I've got spring break coming up and they're evicting me from the dorms for a week. I'm gonna be the wandering Nazi minstrel. I'm either going east or going South. Who wants me to visit?

2018-03-08 04:35:57 UTC

This poor nazi needs some friends

2018-03-08 04:36:03 UTC

Come to TN again

We have multiple events going on just this month

2018-03-08 04:36:07 UTC

How far south

2018-03-08 04:36:14 UTC

come to canada

2018-03-08 04:37:11 UTC

Anyone going to this?

https://cdn.discordapp.com/attachments/420338726019923970/421164458312728576/Screenshot_20180307-223606.jpg

2018-03-08 04:37:22 UTC

I'll be back in town before that

2018-03-08 04:37:28 UTC

10-18 I'm a free soul

2018-03-08 04:41:35 UTC

@speedy311

The TN goys are going

2018-03-08 04:41:49 UTC

@speedy311

U near Knox?

2018-03-08 04:43:48 UTC

I'm in New Orleans @John Mosby

2018-03-08 04:44:01 UTC

If it's something big I might go

2018-03-08 04:44:43 UTC

The more we get, the bigger it is.

2018-03-08 04:48:39 UTC

I'm going to that shit

2018-03-08 04:49:21 UTC

@johanC awesome.. we have 2 weeks

2018-03-08 04:49:38 UTC

@speedy311

Are u the LA dude that was at Detroit?

2018-03-08 04:49:54 UTC

don't threaten me with a good time

2018-03-08 04:50:06 UTC

Yes.. I had the Uhaul @John Mosby

2018-03-08 04:50:29 UTC

@speedy311

Nice!

Im the skinny dude with a bunch of tattoos...we talked for a while

2018-03-08 04:51:08 UTC

I never got to get u my number, cuz of the antifa fiasco...I'll PM it to u

2018-03-08 04:51:16 UTC

I'm about to come take over @John Mosby spot for a few days

2018-03-08 04:51:28 UTC

Yeah.. you had to get staples in your head huh? Are you alright? @John Mosby

2018-03-08 04:51:40 UTC

@johanC

We will troll some commies while ur up here

2018-03-08 04:51:50 UTC

Lmao @speedy311 John is a bullet proof tiger

2018-03-08 04:52:04 UTC

Literally un killable

2018-03-08 04:52:14 UTC

@speedy311

Yup, all good.

One of our goys did it at the house...no probs

2018-03-08 04:52:37 UTC

Sounds good to me. I saw a post about a commie bar in knox too

2018-03-08 04:52:43 UTC

We should check it out

2018-03-08 04:52:54 UTC

Damn dude no lie @John Mosby John and @johanC y'all are some hard MFers

2018-03-08 04:52:57 UTC

@johanC

They've tried plenty of times, and Im still here...they need more than blunt objects to take me out

2018-03-08 04:53:57 UTC

@John Mosby @johanC are on my official list of people to shake hands with and tell stories about to my children

2018-03-08 04:53:59 UTC

@speedy311

All the love for our folk make us that way...that and plenty of practice

2018-03-08 04:54:36 UTC

I kind of want to do a anniversary of Mayday but in NOLA.. but it's hard to get people out here..(too many cucks)

2018-03-08 04:55:03 UTC

@johanC

Ya, me and Levi crashed an antifa show at that bar the weekend before MSU...we'll hit it again when ur here

2018-03-08 04:55:38 UTC

@speedy311

Ya, TWP has some ideas for May Day

2018-03-08 04:56:03 UTC

All colonels and the Chairman right up front. That's bold as fuck.

2018-03-08 04:56:25 UTC

Nation of Islam leader says, "Whites are GOING DOWN." Thoughts??

2018-03-08 04:56:30 UTC

@☦Colton of Yore☦

Our leadership leads from the FRONT

2018-03-08 04:56:49 UTC

Going down in history for erasing millions of muds again, soon

2018-03-08 04:57:08 UTC

allegedly

2018-03-08 04:57:22 UTC

@speedy311 we are all bad mfers

2018-03-08 04:57:25 UTC

Nation of Islam is all talk

2018-03-08 04:57:35 UTC

didn't we try to "ally" with them?

2018-03-08 04:57:41 UTC

@John Mosby sounds good brother

2018-03-08 04:57:44 UTC

around blacks, never relax...

2018-03-08 04:58:06 UTC

NOI and etc are all meme's.

2018-03-08 04:58:21 UTC

The only blacks that do shit are the ones the Jews use

2018-03-08 04:58:29 UTC

Some Nation of Islam chapters are cool with WNs, some not

2018-03-08 04:58:29 UTC

as cannon fodder

2018-03-08 04:58:54 UTC

@johanC 💪💪💪

2018-03-08 04:58:59 UTC

i was never comfy with any co-operation with any non-White group

2018-03-08 04:59:09 UTC

Jews promise them all our shit, we promise them some land in a future place

2018-03-08 04:59:09 UTC

Japs I can tolerate... barely

2018-03-08 04:59:18 UTC

Depends on the non-white group

2018-03-08 04:59:23 UTC

Nah, I mean who gives a fuck about that shit.

2018-03-08 04:59:38 UTC

Rockwell was too generous in his dealings with non-Whites

2018-03-08 04:59:42 UTC

it cost him his life

2018-03-08 04:59:42 UTC

Like "OH LOOK WE'RE ALL ALLIED AGAINST THE JEW" like stfu faggot that is some boomer tier bullshit

2018-03-08 04:59:58 UTC

If blacks want to be like "Oh yeah we want an ethno-state" yeah that's cool

2018-03-08 05:00:18 UTC

But fuck, like just fuck to death the idea of "ALLIES WERE THE REAL RACIST"

2018-03-08 05:00:35 UTC

It wasn't his dealings with non-whites that killed him.

If we expect to be revolutionary, then we need to work with other revolutionaries...doesn't mean they'll live in our ethnostate.

2018-03-08 05:00:48 UTC

I know this ain't TWP's official policy but i'm looking forward to the ethno-planet
https://www.youtube.com/watch?v=kire0tZcRbk

2018-03-08 05:01:04 UTC

Like I think Hezbollah and all those guys are cool.
Dosen't mean I want the live around them

2018-03-08 05:01:15 UTC

@John Mosby i meant that i think he was wrong in his "80%" approach to the Jews

2018-03-08 05:01:24 UTC

One drop rule

2018-03-08 05:01:26 UTC

I LOVE Hezbollah, and many other Arab nationalists

2018-03-08 05:01:53 UTC

Im not a one-dropper...it's not a workable solution in Murika.

2018-03-08 05:02:08 UTC

what's one drop? one drop of non-White blood and you get the gas?

2018-03-08 05:02:12 UTC

hypothetically

2018-03-08 05:02:16 UTC

Ya

2018-03-08 05:02:26 UTC

that's my position

2018-03-08 05:02:46 UTC

I like The Order's approach...if it looks white and acts white, then it's white

2018-03-08 05:03:12 UTC

A lot of jews can get in that way

2018-03-08 05:03:28 UTC

although i'm sure they had protocols in place for that

2018-03-08 05:03:32 UTC

Oh no I'm one drop when it comes to Jew

2018-03-08 05:03:33 UTC

and "white" is a pretty vague term.

A lot of Portugese and other Meds look really dark, but I still consider them white...same goes for a lot of Arabs.

2018-03-08 05:03:45 UTC

Arabs are Semites in my book

2018-03-08 05:03:55 UTC

it's not a popular senitment and i get that

2018-03-08 05:03:57 UTC

i won't push it

2018-03-08 05:04:11 UTC

They are, but we need someone to fight like men and not like a bunch of coward ass Jew kike bastards.

2018-03-08 05:04:25 UTC

A lot of people in that area are def. white.

2018-03-08 05:04:42 UTC

the Jew is more than just filling the biological niche of the parasite... i've literally come to believe they're demonic creatures

2018-03-08 05:04:46 UTC

The Pamiris are a perfect example of Aryan Arabs

2018-03-08 05:05:23 UTC

Arab means Semite though, doens't it? Like I get that they're middle easterners, but I'm pretty sure "Arab" is a semitic ethnic term

2018-03-08 05:05:51 UTC

And Jew means Jew

2018-03-08 05:06:19 UTC

Arab is a linguistic term...doesn't have to do with race

2018-03-08 05:06:19 UTC

https://cdn.discordapp.com/attachments/420338726019923970/421171789717307393/assad.jpg

2018-03-08 05:06:30 UTC

They look like a legit nice old white couple

2018-03-08 05:06:48 UTC

Needless to say that man on the right is the most feared man against the Zionist occupied planet

2018-03-08 05:07:12 UTC

i like his voice. he sounds like a villian.

2018-03-08 05:07:41 UTC

She's actually Anglo, but he's Arab

2018-03-08 05:07:55 UTC

didn't Schoep of NSM marry a Lebanese Arab?

2018-03-08 05:08:10 UTC

With nigger kids

2018-03-08 05:08:24 UTC

She looked very Jewish to me...

2018-03-08 05:08:43 UTC

i know we're not supposed to counter NF comrades but

2018-03-08 05:08:44 UTC

cmon

2018-03-08 05:08:46 UTC

that's pathetic

2018-03-08 05:09:45 UTC

of Schoep

2018-03-08 05:10:02 UTC

NSM is a fucking joke and I'll choke Jeff schoep to death with my bare hands

2018-03-08 05:10:07 UTC

A lot of Lebanese are white, but I still wouldn't want my kids marrying them...same goes for a lot of white peoples...just because we are natural allies and of the same race, doesn't mean our cultures are the same.

2018-03-08 05:10:20 UTC

Then fuck him back to life so I can kill him again

2018-03-08 05:10:43 UTC

When are we jettisoning their fetid carcass from NF?

2018-03-08 05:11:11 UTC

If I had my way it would have been after the white lives matter rally

2018-03-08 05:11:26 UTC

didn't they do something pretty bad?

2018-03-08 05:11:32 UTC

or am i imagining things

2018-03-08 05:11:57 UTC

wait lmao we're in the events

2018-03-08 05:12:18 UTC

i didn't go

2018-03-08 05:12:23 UTC

i'm in canada and dirt poor

2018-03-08 05:13:32 UTC

Wait switch to <#420338445823508480> channel

2018-03-08 05:13:38 UTC

@Dr.Cocopuff | KY

Shit, ur right...we all need to take this conversation into the proper channel...we are flooding this thread with unrelated chatter

2018-03-08 05:14:50 UTC

I didn't even notice

2018-03-08 05:14:52 UTC

until now lol

2018-03-08 05:16:34 UTC

@johanC when would you be able to hang if I rolled into Arkansas this weekend?

2018-03-08 05:20:09 UTC

@Fash Dragon

I think Johan will be in Knox this weekend

2018-03-08 05:46:14 UTC

@Fash Dragon shieeeeeeeet

2018-03-08 05:46:27 UTC

Did I just @ myself?

2018-03-08 05:46:46 UTC

dindu nuffin

2018-03-08 20:00:46 UTC
2018-03-09 06:08:00 UTC

Lol Matt just threw that fucker on his ass.

2018-03-09 06:09:57 UTC

mosby straight bullied that motherfucker at the end of the video

2018-03-09 06:10:06 UTC

fuck yo brass knuckles nigga

2018-03-09 06:11:29 UTC

Mosby just walks right into him!

2018-03-09 06:11:37 UTC

Holy shit this is such a hype video.

2018-03-09 06:12:01 UTC

Goddamm it was honor standing beside you crazy motherfuckers.

2018-03-09 06:12:10 UTC

What better men live?!

2018-03-09 06:12:37 UTC

FUCK our enemies and the traitors that know the truth.

2018-03-09 06:23:00 UTC

I gotta teach you guys how to fuck shit up.

2018-03-09 06:28:06 UTC

WHAT'S THERE TO LEARN

2018-03-09 06:28:12 UTC

Lol just kidding yes pls.

2018-03-09 07:41:08 UTC

Knees and elbows are your friend, also headbutting us effective.

2018-03-09 07:47:12 UTC

Under swipes with the foot works like a spin with it, wouldnt know whats coming...theyll drop right on their backs.

2018-03-09 07:54:05 UTC

Fake left, elbow right. Sweep the leg.

2018-03-09 07:54:07 UTC

Got it.

2018-03-09 08:00:24 UTC

I have a hard head. Might work.

2018-03-09 14:52:57 UTC

@WhitePower_Stroke#4389

I've trained a lot of MMA, and have utilized headbutts in streetfights a bunch...not too many of the situations we found ourselves in called for knees, elbows, or headbutts...We got this nigga

2018-03-09 14:56:54 UTC

Sorry guys, but it gets annoying when people who weren't there try to critique your fighting...that wasn't a normal fight, that was a riot, with dozens of dudes coming from multiple angles.

I've trained with a couple big name UFC fighters, and am (non-bragging) pretty good at MMA...getting hit from multiple angels, while trying to keep your leader safe, makes things a bit difficult...trust me, we dropped A LOT of fucking commies

2018-03-09 15:01:34 UTC

Yeah its pretty much impossible to think critically in a time like that. All you can do is react on instinct, and your brain goes eerily quiet while it happens. Looking back and seeing what you coulda done isn't a bad idea, but its not like you will be able to think about what kinda swing to throw when everything gets primal like that.

2018-03-09 15:20:13 UTC

In fights you rely on muscle memory and instinct, but most (if any) training doesn't involve riot situations, so you pretty much just go full beast mode at that point. As @Bix Nord said, it's good to review the footage, and try to analyze what you can amend in the next scenario, BUT our TWP goys definitely don't need anyone to "teach us how to fuck shit up", we know how to do that, already...trust me.

2018-03-09 15:45:46 UTC

Remember kids, if they're fat, go for the knees

2018-03-09 15:58:01 UTC

With the steal toe👌

2018-03-09 16:22:55 UTC

Leg kicks are good for both skinny and fat people, but it's hard to get a good kick in such a large crowd, where everyone is so close to each other...I got a few good ones in.

2018-03-09 16:29:25 UTC

@John Mosby I gotta say that was by far the most tactful fuck off i have ever seen. Great stuff

2018-03-09 16:29:43 UTC

Region 5 meetup at the jobs training weld shop Saturday March 24th 5 pm near Cincinnati Ohio. All vetted twp are welcome. Dm me for info. Heimbach and Hovater will be there

2018-03-09 18:48:48 UTC

if outnumbered, try to rotate around the attackers and line them up, so you only are fightin 1 at any given moment. i did this to 2 guys once and that body language and Situational awareness alone was enough to scare them off.

2018-03-09 18:49:48 UTC

in close quarters, knees and elbows are your friends

2018-03-09 21:12:16 UTC

Knees are best, if the dude has his head WAY down, or you have em in a pump clinch...just normal kneeing isn't effective.

Elbows are NOT for knockouts, but for CUTTING, which is only really effective if you dont have sleeves on (all of us had long sleeves).

2018-03-09 21:14:49 UTC

TWP will be establishing MMA classes very soon, and all this will be worked out...there are a lot of misconceptions surrounding what is and isn't effective...the MMA trained goys in TWP know what is going on...we will have everyone on point very soon

2018-03-09 21:15:24 UTC

Can't fucking wait

2018-03-09 22:01:25 UTC

@John Mosby what about knees if they're manlets tho

156 total messages. Viewing 250 per page.
Page 1/1