Message from Fireball Bastard in Safe Space 3 #shitposting


2017-05-17 05:14:56 UTC  

lol she's not dating that guy t

2017-05-17 05:14:59 UTC  

as far as i know

2017-05-17 05:15:01 UTC  

good

2017-05-17 05:38:18 UTC  

1:46:32 lolbertarians

2017-05-17 16:48:30 UTC  

"Hey Jayquan!"
"Yeah Lamar?"
"You think we got enough bling on this?"
"Nah nigga, watch this..."

2017-05-17 16:49:18 UTC  

schizophrenics are genuinely very interesting to watch in action - obviously a tragedy, though

2017-05-17 16:49:21 UTC  

such as terry davis

2017-05-17 16:49:32 UTC  

aka "glowing CIA niggers"

2017-05-17 16:49:52 UTC  

Maybe he's right...

2017-05-17 16:51:01 UTC  

maybe all this retarded shit that the nigger community of America is just a front, and a tactic to keep discerning white people out of black people, where crack dens are actually NSA surveillance bases and half the niggers in America are actually spies for the NSA, to keep the white man under Jewish observation and control.

2017-05-17 16:51:37 UTC  

lolol

2017-05-17 16:51:40 UTC  

wouldn't that be some shit

2017-05-18 03:12:26 UTC  

Tristan da Cunha

2017-05-18 03:13:42 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/310582824661155841/314601416192819201/image.jpg

2017-05-18 03:29:13 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/310582824661155841/314605319638745088/image.jpg

2017-05-18 20:03:51 UTC  

"Marxism is low-class logic. It's for niggers, okay?"

2017-05-18 20:06:09 UTC  

god, those fucking eyes

2017-05-18 20:15:23 UTC  

@Panzerklown yup, same ol' terry

2017-05-19 02:14:59 UTC  

Thicc

2017-05-19 02:17:09 UTC  

Gross

2017-05-19 02:26:44 UTC  

Well seeing Hillary's cancerous ass just might turn me gay.

2017-05-19 02:58:38 UTC  

alright fags. i'm gonna ramble about my ideas for YT channels:

"philosocure" (name is gay, will change eventually): a philosophy-centric cooking channel, similar to the stylings of the perennial plate. the mild mannered host will discuss the philosophical rammifications of food and how to cook up some genuinely great staple dishes.