Message from Arm in Willem Petzer Live Chat #general


2018-07-18 12:10:41 UTC  

Ditsem! @Friday, you just advanced to level 1!

2018-07-18 12:12:11 UTC  

Here in the UK we can be arrested for carrying a potato peeler in public. Curiously our crime rate continues to rise...?

2018-07-18 12:13:01 UTC  

yeah your laws makes no sense...

2018-07-18 12:13:01 UTC  

Ditsem! @Shiver, you just advanced to level 3!

2018-07-18 12:13:43 UTC  

I think our laws do make sense. Just depends on from which side one looks at it

2018-07-18 12:13:58 UTC  

Imagine owning something like a "firearm license" just to buy kitchen utensils...

2018-07-18 12:14:56 UTC  

how long before brollies with points are banned?

2018-07-18 12:15:10 UTC  

Lol I know. Our muslim loving police even tweeted a photo of a bicycle wheel they had "confiscated"😂

2018-07-18 12:15:20 UTC  

lol

2018-07-18 12:15:26 UTC  

haha

2018-07-18 12:15:50 UTC  

That's when they're not busy dancing in the fag pride parades

2018-07-18 12:16:23 UTC  

"Upholding the law with interperative dance"

2018-07-18 12:16:42 UTC  

😂

2018-07-18 12:16:54 UTC  

hahaha

2018-07-18 12:17:32 UTC  

I can already see the dance off's happening when there is antifa riots

2018-07-18 12:18:15 UTC  

"You got SERVED by the swift moves of the law"

2018-07-18 12:18:20 UTC  

Lol

2018-07-18 12:18:35 UTC  

Strike a pose!

2018-07-18 12:18:56 UTC  

It's a paradox cause as a conservative one wants to support the police. But these aren't police. They don't deserve respect.

2018-07-18 12:31:01 UTC  

Lol I wonder if we'd get these nowadays...🤔

2018-07-18 12:32:01 UTC  

They wont replay those videos on british tv

2018-07-18 12:34:42 UTC  

Lol I can't tell if this is real or a parody!??

https://cdn.discordapp.com/attachments/468388839799390210/469119827420905483/IMG_20180718_133422.jpg

2018-07-18 12:35:46 UTC  

ye I know what you mean

2018-07-18 12:39:12 UTC  

It's fine. I think white males are taking the hint and leaving the dems. Good news for us

2018-07-18 12:39:12 UTC  

Ditsem! @Malcolm the Seceder, you just advanced to level 3!

2018-07-18 12:41:57 UTC  

Does anybody follow Alex Jones?

2018-07-18 12:42:49 UTC  

Alex Jones is a fraud.

2018-07-18 12:42:57 UTC  

I did but a lot of his stuff is so overwrought that I stopped. I pop in every now and then. I actually prefer Owen Shroyer

2018-07-18 12:43:08 UTC  

@Deejay from Earth please elaborate

2018-07-18 12:43:26 UTC  

See if you can find his 9-11 crying video on youtube. It's hilarious.

2018-07-18 12:44:02 UTC  

@Malcolm the Seceder They're both awesome

2018-07-18 12:44:20 UTC  

@Deejay from Earth 9/11 was no joke

2018-07-18 12:44:35 UTC  

@Kesh I watched Alex regularly for about 8 years until he uploaded this and deleted it an hour later https://www.youtube.com/watch?v=sPa1wLvCovE Alex is compromised.

2018-07-18 12:44:44 UTC  

I doubt Alex was faking it

2018-07-18 12:44:54 UTC  

Yeah I have nothing per se against Jones though I think he is kinda cooky. But one can't watch everything

2018-07-18 12:45:23 UTC  

Alex has proven to be vindicated time and time again

2018-07-18 12:46:23 UTC  

@Kesh Its worth watching that interview and then make your mind up about him

2018-07-18 12:46:23 UTC  

Ditsem! @Arm, you just advanced to level 2!