Message by MsNatSocialist, in Vibrant Diversity, #food-posting

TiborSzalasi-MI 2017-08-06 01:08:49

my wife is making swazi shaped cookies for the cville after party

14 2017-08-06 01:08:50

Barcode 2017-08-06 01:08:51

>jews

Belligerent Ship 2017-08-06 01:08:51

white chocolate chip

Barcode 2017-08-06 01:08:56

c'mon man

Belligerent Ship 2017-08-06 01:08:59

yehhhhhh

Barcode 2017-08-06 01:09:00

jews have red hair, too

Barcode 2017-08-06 01:09:06

Sadly

Kurt14Lipper 2017-08-06 01:09:48

They aren't POC. They're POS.

comcast 2017-08-06 01:13:21

Kurt14Lipper 2017-08-06 01:16:26

That ain't no cookie, nigga. Bix nood.

comcast 2017-08-06 01:44:44

Can yuou substantiate that assertion with any facts or are you going to countersignal *food* all day

D'Marcus Liebowitz 2017-08-06 02:35:16

@here ya son, dat voice channoo

Vic_Mackey 2017-08-06 02:48:03

Campin' Carl 2017-08-06 07:42:37

@TiborSzalasi-MI anzac biccie of course

Chef Goyardee 2017-08-06 15:14:44

I had headcheese and a delicious mezcal cocktail last night.

Chef Goyardee 2017-08-06 15:14:50

Life is good.

Nietzsche 2017-08-06 18:26:56

@Chef Goyardee You're an Ausin guy, right? You should check out El Chicon. The name might be spanish, but it's not actually beaner food

Nietzsche 2017-08-06 18:27:02

*austin

MsNatSocialist 2017-08-07 00:45:19

ANZAC biccie, or a ginger-nut biccie...

CELT 2017-08-07 05:26:56

MsNatSocialist 2017-08-09 10:02:54

SLUG2_ 2017-08-09 15:17:20

@MsNatSocialist AAAAAAAAAAAAAAAAA YOU RUINED IT

Archer 2017-08-09 19:23:29

You gotta poke holes in the crust first.

Eddy 2017-08-09 19:46:51

what the bloody ell went on here

Nikephoros 2017-08-10 22:35:41

Housewifing skills need improvement

Storm Macdonald 2017-08-11 02:11:09

Storm Macdonald 2017-08-11 02:11:37

My inner spaghetti nigger

MsNatSocialist 2017-08-19 04:28:54

MsNatSocialist 2017-08-19 04:28:56

So much freaking food!

MsNatSocialist 2017-08-19 04:29:16

@everyone

MsNatSocialist 2017-08-19 04:29:37

Americans... you do food so well

SDifference 2017-08-19 04:29:42

nice

Kiwi Goy 2017-08-19 04:30:06

damn nice!

Lupus_Dei - NC 2017-08-19 04:30:14

Welcome to burger land

MsNatSocialist 2017-08-19 04:31:02

I'm in Australia @Lupus_Dei - NC - but this place is run by Americans

Lupus_Dei - NC 2017-08-19 04:31:57

Ah, yeah enjoy the lack of portion control then. Lol, we take it wherever we go

MsNatSocialist 2017-08-19 04:32:33

I thought the hot dog would be smaller, but this is like a foot long damn

mooples 2017-08-19 04:33:31

Dog bless the usa. Freedom aint free

MsNatSocialist 2017-08-19 04:33:53

Nope, it's all going to my thighs 😂