Message from northern_confederate in Vibrant Diversity #general


2017-04-11 22:54:19 UTC  

holy shit

2017-04-11 22:54:30 UTC  

Why didn't they scede yet

2017-04-11 22:54:31 UTC  

you guys know what jews say on yom kippor? its called the kol niddre

2017-04-11 22:54:32 UTC  

"All personal vows *we are likely to make*, all personal oaths and pledges we are likely to take between this Yom Kippur and the next Yom Kippur, we publicly renounce. Let them all be relinquished and abandoned, null and void, neither firm nor established. Let our personal vows, pledges and oaths be considered neither vows nor pledges nor oaths."

2017-04-11 22:54:33 UTC  

GOP is gonna pass an anti discrimination due to political beliefes bill soon. No more doxing repurcussions.

2017-04-11 22:54:49 UTC  

LOL

2017-04-11 22:54:52 UTC  

Hahahahahaha I hope they do this.

2017-04-11 22:55:01 UTC  

the jews absolve themselves of promises theyre going to make ahead of time

2017-04-11 22:55:05 UTC  

wtf man

2017-04-11 22:55:18 UTC  

jews are so dirty dude

2017-04-11 22:55:21 UTC  

idk how they do it

2017-04-11 22:55:21 UTC  

I'm so surprised...

2017-04-11 22:55:23 UTC  

"Unforseen Consequences Dr. FREEDMAN"

2017-04-11 22:55:46 UTC  

Why are not using that as a meme.

2017-04-11 22:55:50 UTC  

The GOP is actively trying to destroy what got Trump elected more so than the democrats it would seem so I don't see that happening Earl.

2017-04-11 22:57:00 UTC  

All trump has to do is bomb some brown villiage and the cucks will do whatever he wants.

2017-04-11 22:57:15 UTC  

Like defund the wall for instance

2017-04-11 22:57:25 UTC  

the administration should fight that as rayciss since most contractors for unskilled labor employ exclusively tacos

2017-04-11 23:00:36 UTC  

This gets in the way of business gop gonna freak out.

2017-04-11 23:02:06 UTC  

of course, Trump's base, modern white americans, are the most philosemitic people who have ever existed, but this is why jews always go too far and get shoahed

2017-04-11 23:02:48 UTC  

This is why pizzagate should be memed into reality.

2017-04-11 23:02:59 UTC  

they're arresting a lot of pedos

2017-04-11 23:03:04 UTC  

they just aren't talking about it

2017-04-11 23:03:14 UTC  

oh that's why the discord has been so quiet

2017-04-11 23:03:26 UTC  

but pizzagate would be great to make public

2017-04-11 23:03:31 UTC  

an actual investigation

2017-04-11 23:03:43 UTC  

and clear the guy that almost bowlcutted comet pizza

2017-04-11 23:03:48 UTC  

Yeah jewish pedo rings will cause an actual shoah.

2017-04-11 23:04:02 UTC  

Wait someone tried to bowlcut comet pizza.

2017-04-11 23:04:23 UTC  

well showed up wtih an AR-15 asking to see the secret rooms and shit

2017-04-11 23:04:31 UTC  

I think he fired 1 round, didn't hurt anyone

2017-04-11 23:04:32 UTC  

Oh lol

2017-04-11 23:04:33 UTC  

got arrested

2017-04-11 23:04:37 UTC  

wasn't that a false flag...a paid actor and the camera outside was turned off the night before?

2017-04-11 23:04:45 UTC  

oh I don't know

2017-04-11 23:04:46 UTC  

Probably

2017-04-11 23:04:48 UTC  

probably

2017-04-11 23:04:51 UTC  

That doesnt seem real

2017-04-11 23:05:04 UTC  

They shut up AJ on it.

2017-04-11 23:05:12 UTC  

well it happened, wether it was staged or not is up for debate