Message from Campin' Carl in Vibrant Diversity #general


2017-06-24 09:37:15 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/274262571367006208/328106288636624906/madison_square_nazi_rally_1939_5.jpg

2017-06-24 09:37:16 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/274262571367006208/328106295750295555/madison_square_nazi_rally_1939_1.jpg

2017-06-24 09:44:46 UTC  

@Fabulous Gordon In all fairness, Big Man Tyrone is just selling merchandise and doing his business because a bunch of retard NEETS will give him money for it.

2017-06-24 11:00:37 UTC  

@NuckFigures the account that tweeted that is a parody antifa account. Are you sure those DMs are true?

2017-06-24 11:05:15 UTC  

Could be fake, could be real. They're claiming it's real. We'll see if he responds to it.

2017-06-24 11:06:48 UTC  

nah m8 thats a parody account

2017-06-24 11:23:34 UTC  

How young is too young to start to Red Pill children?

2017-06-24 11:25:32 UTC  

well i first found out how the world works when i was 13

2017-06-24 11:25:32 UTC  

Obvi fake tbh

2017-06-24 11:25:54 UTC  

i didnt totally understand how everything worked of course but the idea had started to form

2017-06-24 11:26:12 UTC  

a healthy interest in firearms and history helped of course

2017-06-24 12:34:52 UTC  

Lol, SPLC kikes getting sued again http://maajidnawaz.com/

https://cdn.discordapp.com/attachments/274262571367006208/328150988903022592/splc.png

2017-06-24 12:39:59 UTC  

rip

2017-06-24 12:51:48 UTC  

Kikes

2017-06-24 13:45:28 UTC  

heed my name

2017-06-24 14:03:51 UTC  

https://www.youtube.com/watch?v=JQ-hfa32_mE cribbed from the forums, in which Tucker makes Stormer talking points normie friendly

2017-06-24 14:06:01 UTC  

>wake up
>hate jews even more than you did yesterday
how is this possible

2017-06-24 14:49:15 UTC  

>tfw i wake up and im still a soy boy

2017-06-24 14:49:39 UTC  

all you gotta do is stop being a poof

2017-06-24 14:49:47 UTC  

i love men so much tho

2017-06-24 14:53:07 UTC  

capped

2017-06-24 14:53:34 UTC  

the fourth jimpact

2017-06-24 14:53:34 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/274262571367006208/328185893317771264/gay_fag_man_boy_love_insert_penis_into_anus.JPG

2017-06-24 14:53:50 UTC  

would you like a pic of my donger for imgur

2017-06-24 14:54:04 UTC  

n-no not at all, don't PM me this

2017-06-24 14:54:16 UTC  

brb let me find my iphone 3

2017-06-24 14:54:20 UTC  

it makes it look bigger

2017-06-24 14:54:21 UTC  

i'm listening to german yodeling music rn

2017-06-24 14:54:38 UTC  
2017-06-24 14:54:50 UTC  

fuck your jap shit, listen to Franzl Lang

2017-06-24 14:54:54 UTC  

whoever thought it was a good idea to put that in a game needs to die

2017-06-24 14:55:10 UTC  

he. has. suspenders.

2017-06-24 14:56:56 UTC  

"this is going to go in my ass, and my fist is going to go in your fucking face"

https://cdn.discordapp.com/attachments/274262571367006208/328186738805702666/unknown.png

2017-06-24 15:00:20 UTC  

being drunk is fun at what time of day (est) is it socially acceptable to start drinking again

2017-06-24 15:01:02 UTC  

>brown eyes
disgusting

2017-06-24 15:01:22 UTC  

it's a good thing my eyes are b..... wait, shit