Message from Lupus_Dei - NC in Vibrant Diversity #general


2017-08-18 22:09:10 UTC  

So if were the foot soldiers, do we get purged later once our usefulness has been outlived?

2017-08-18 22:09:23 UTC  

I'm ok with that

2017-08-18 22:09:25 UTC  

@Hector christ these people just wont shut up

2017-08-18 22:09:25 UTC  

Crashing this movement

2017-08-18 22:09:43 UTC  

**WITH NO SHURVIVORES**

2017-08-18 22:10:03 UTC  

I went in knowing im fighting for a world that has no place for me, Im not opposed. Dont get me fucked up yall.

2017-08-18 22:10:18 UTC  

**THE MEME RISES**

2017-08-18 22:14:00 UTC  

Disregard all fake news re Bannon

2017-08-18 22:14:09 UTC  

They expect one of us in the wreckage brother

2017-08-18 22:14:53 UTC  

Do you think tom hardy is our goy?

2017-08-18 22:15:59 UTC  

Bannon himself wrote that article

2017-08-18 22:16:14 UTC  

Well

2017-08-18 22:16:26 UTC  

He didn't but it'd be funny if he did

2017-08-18 22:17:13 UTC  

guys, I am on a domain buying spree

2017-08-18 22:17:22 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/274262571367006208/348228913547313155/2017-08-18_17_14_42-Domain_Name_Registration_Search_Results_Namecheap.com.png

2017-08-18 22:17:54 UTC  

(((ICANN)))

2017-08-18 22:18:25 UTC  

From what I heard Bannon leaving had more to do with him blackpilling on the Norks than anything to do with us.

2017-08-18 22:18:38 UTC  

any other domains I should buy?

2017-08-18 22:18:59 UTC  

Enoch.biz

2017-08-18 22:19:41 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/274262571367006208/348229493971877890/2017-08-18_17_19_14-Domain_Name_Registration_Search_Results_Namecheap.com.png

2017-08-18 22:19:50 UTC  

Damn

2017-08-18 22:19:58 UTC  

Bannon: *“Ethno-nationalism—it's losers. It's a fringe element. I think the media plays it up too much, and we gotta help crush it, you know, uh, help crush it more.”*

*"These guys are a collection of clowns,” he added.*

2017-08-18 22:20:28 UTC  

Why the fuck is it almost 200 pounds to make a website

2017-08-18 22:20:35 UTC  

>Trump hears about rally
>Times Bannon's resignation for Aug 7th
>Impending indictment of people within one degree of separation of hillary
>Shillbot Governor tries to shut down rally to cover news cycle
>Creates insane clusterfuck instead
>Trump doesn't cuck on his base
>Bannon allows himself to seem to be a victory to the left instead
>Goes full White Taqyyia in the process
>Left thinks they won even harder

2017-08-18 22:20:37 UTC  

sven-not-so-much.club

2017-08-18 22:20:41 UTC  

The fuck kinda Jew bullshit is that

2017-08-18 22:20:53 UTC  

Steve "I don't want the kids going to school with Jews" Bannon

2017-08-18 22:20:56 UTC  

yeah nah

2017-08-18 22:21:08 UTC  

Pure White Taqiyya

2017-08-18 22:21:21 UTC  

He saw Breitbart turning to shit once he left

2017-08-18 22:21:33 UTC  

Fired that now shill bitch for speaking power to islam

2017-08-18 22:21:37 UTC  

Side note

2017-08-18 22:21:46 UTC  

Why are lolis a thing

2017-08-18 22:21:52 UTC  

whomst tries to get favor back by calling out ebill natsee richard spencer

2017-08-18 22:21:54 UTC  

It's literally pedo porn

2017-08-18 22:22:02 UTC  

yall stop arguing pls. We need to just accept these things as a win and move forward. No more arguing with each other.

2017-08-18 22:22:06 UTC  

@Decimus_Pax_Britainnia because degenerates don't get lobotomies anymore

2017-08-18 22:22:22 UTC  

Lobotomies you mean

2017-08-18 22:22:29 UTC  

LOMOTOMIES