Message from NSJW in Vibrant Diversity #general


2017-08-27 14:35:14 UTC  

The aristocracy was interwoven into the nazi party

2017-08-27 14:35:17 UTC  

and the need to defend itself vs the USSR

2017-08-27 14:35:26 UTC  

lol defend itself

2017-08-27 14:35:31 UTC  

Hitler was a cunt

2017-08-27 14:35:41 UTC  

NS is not about taking away class at all

2017-08-27 14:35:44 UTC  

NSJW, we may say thing like no class, lol. But that is just BS to manipulate ythe week.

2017-08-27 14:35:47 UTC  

NS is class collaborationist

2017-08-27 14:36:00 UTC  

Yeah but it doesn't mean we have to shit on each other. "Rich woman, give to the poor, not because it's your duty but because we are German" or something to that extent

2017-08-27 14:36:01 UTC  

That's larper talk

2017-08-27 14:36:27 UTC  

Germany was right to worry about soiviet invasion

2017-08-27 14:36:30 UTC  

Truth is you all will never be able to coherently define what NS/Hitlerism is without overt disagreement

2017-08-27 14:36:31 UTC  

anyway the war is over and they lost

2017-08-27 14:36:39 UTC  

and the world is not the same

2017-08-27 14:36:42 UTC  

Just give it up

2017-08-27 14:36:47 UTC  

It's a dead ideology

2017-08-27 14:36:49 UTC  

so the exact details of NS won't work the way it did then

2017-08-27 14:37:04 UTC  

It's a dead idea from 1930s Germany that failed.

2017-08-27 14:37:05 UTC  

shut up faggot

2017-08-27 14:37:07 UTC  

no one cares

2017-08-27 14:37:08 UTC  

No movement can define itsefl without disagreement. Thats why the heirachy must impose the view on all.

2017-08-27 14:37:08 UTC  

its good for internet memes

2017-08-27 14:37:09 UTC  

tbh

2017-08-27 14:37:10 UTC  

There's a fuckload of hurt feelings and triggering going on

2017-08-27 14:37:27 UTC  

All I do is counter-signal NS and look how many come from the woodwork

2017-08-27 14:37:30 UTC  

@mosheberg88 you can't enforce heirarchy without people agreeing in the first place

2017-08-27 14:37:39 UTC  

Boo-hoo stop liking something i don't like

2017-08-27 14:37:48 UTC  

i essentially agree with it though

2017-08-27 14:37:58 UTC  

nothing else other than white supremacy will work

2017-08-27 14:38:05 UTC  

TBH, i dont care either way. I could call it communism and use the red flag. As long as i have domiance and my kin selecte group win at the expense of others

2017-08-27 14:38:06 UTC  

no democracy will fix that

2017-08-27 14:38:14 UTC  

You asked for people to explain NS and then complain when they start explaining it

2017-08-27 14:38:17 UTC  

"All I do is counter signal NS and look like a fag"* iftfy

2017-08-27 14:38:34 UTC  

Got a problem with that?

2017-08-27 14:38:40 UTC  

Haha

2017-08-27 14:38:43 UTC  

Obviously you care whilst projecting that I do

2017-08-27 14:38:54 UTC  

TBH im sitting with a bit glass of Cherry Brandy in my hottub with a huge grin on my face

2017-08-27 14:38:57 UTC  

It's always ad-hominem

2017-08-27 14:38:59 UTC  

You talk like a fag and your shit's retarded

2017-08-27 14:39:00 UTC  

XD you have beliefs TRIGGERED

2017-08-27 14:39:00 UTC  

pathetic NS

2017-08-27 14:39:00 UTC  

Im not upset.