Message from Zeiger in Montreal Storm #general


2016-08-19 19:56:02 UTC  

i did research ownership of the media

2016-08-19 19:56:13 UTC  

and found that the french speaking media is gentile owned

2016-08-19 19:56:20 UTC  

english media is jew owned

2016-08-19 19:56:47 UTC  

there are interesting tidbits here and there

2016-08-19 19:56:50 UTC  

Oh boy you're going to love what I have to tell you

2016-08-19 19:57:03 UTC  

desjardins used to be an anti-semitic movement, lol

2016-08-19 19:57:07 UTC  

great

2016-08-19 19:58:47 UTC  

It still an anti semetic movement

2016-08-19 19:59:18 UTC  

I dated a girl with an extremely prominent father in quebec business and politics

2016-08-19 20:00:53 UTC  

You're gonna lose your shit

2016-08-19 20:08:56 UTC  

sounds interesting!

2016-08-19 22:16:05 UTC  

Malfunctioning goy and I leaving dorval.

2016-08-19 23:08:26 UTC  

Zeiger you have a brother?

2016-08-20 03:11:58 UTC  

success! now on to meeting 2.. here's the site I mentioned (DNA tests).. although national geographic (public trust) was recently bought by ruport murdoch.. bit pricey but they promise not to use your DNA to make superhuman bionic jew hybrids to negate their genetic deficiencies... it's interesting they use heat maps, have an online account where you can check for any updates, explain your father's side, mother's side..it's legit and the true red pill, genetics don't lie motherfuckers, i can show you my account next time to see all the info they provide, goes back to Africa back when we were barely able to walk upright, all the way back to the dindu days: https://shop.nationalgeographic.com/product/genographic-2.0-kits/geno-2.0-next-generation-genographic-project-participation-and-dna-ancestry-kit

2016-08-21 16:38:04 UTC  

I just watched the Ramzpaul video, and its hard to argue against most of what he's saying. I think he has a pretty accurate view for the direction our society is heading.

I don't think Trump is exactly the messiah we've been waiting for or anything, but I always sort of thought it would be rigged in favour of Hillary anyways. But I'll also admit that I thought the Brexit vote would have been fixed, and that actually happened. So we'll see.

2016-08-21 19:14:35 UTC  

the brexit vote was almost certainly fixed

2016-08-21 19:14:43 UTC  

they just didn't fix it hard enough

2016-08-21 19:15:16 UTC  

Hehe like trump who said the primary was rigged and he only won because he won by landslides

2016-08-21 19:15:35 UTC  

something like that, i'm sure

2016-08-21 19:16:34 UTC  

The black bastard Obama pissed off baits by telling them to stay too. He helped. Like who is God damn colored yank telling us how to vote

2016-08-21 19:21:57 UTC  

brits are contrarian indeed

2016-08-21 19:22:01 UTC  

it must have helped

2016-08-25 22:45:35 UTC  

so lets shoot for the meetup next week?

2016-08-25 22:46:01 UTC  

sure

2016-08-25 22:46:29 UTC  

My place?

2016-08-25 22:46:42 UTC  

yeah, as we said, we can work out

2016-08-25 22:53:37 UTC  

hopefully theres a nazi pizzeria in dorval we can order from

2016-08-25 22:54:04 UTC  

Yea we have quite a few nazi pizzerias

2016-08-25 22:54:27 UTC  

Did you see hillary Clinton today

2016-08-25 22:54:31 UTC  

yeah

2016-08-25 22:54:35 UTC  

pretty boring tbh

2016-08-25 22:54:42 UTC  

Doing a speech linking Donald Trump to the alt right

2016-08-25 22:54:44 UTC  

Lol

2016-08-25 22:55:04 UTC  

The racist fringe alt right

2016-08-25 22:55:09 UTC  

Fucking bitch

2016-08-25 22:55:17 UTC  

and she was like 2 hours late

2016-08-25 22:55:27 UTC  

they probably had to rescusitate her

2016-08-25 22:55:38 UTC  

Rofl

2016-08-25 22:55:49 UTC  

I didn't know she was late

2016-08-25 22:56:10 UTC  

I want to watch the Nigel Firage trump speech