Message from banestrum in /r/SargonOfAkkad (Sparta) #general


2018-10-17 22:48:32 UTC  

@Deleted User politecnico

2018-10-17 22:48:33 UTC  

here they also all go to McDonalds after the protest cause evey other place is closed and locked down or even smashed by them

2018-10-17 22:48:39 UTC  

dont belive in capitalisem, sells items for money. you have to pick one

2018-10-17 22:49:05 UTC  

to be fair, they aren't the soy communinst you guys have

2018-10-17 22:49:07 UTC  

"This isn't capitalism!! I'm just selling things!"

2018-10-17 22:49:18 UTC  

they are against all parties

2018-10-17 22:49:24 UTC  

Yeah, they're actual insane commies

2018-10-17 22:49:32 UTC  

They really mean their crazy shit

2018-10-17 22:49:42 UTC  

what, there are sane communists?

2018-10-17 22:50:02 UTC  

They live in a capitalist society , of course they have to fucking sell shit to make money

2018-10-17 22:50:09 UTC  

so on the first day, it was the communists

2018-10-17 22:50:09 UTC  

Well, less sense of self-preservation and more willing to do outrageous shit

2018-10-17 22:50:26 UTC  

Golden Dawn had the right idea, burn down their squats and evict them

2018-10-17 22:50:33 UTC  

the second day, in the same exact spot, it's the fucking cristians offering me the ligh of the lord

2018-10-17 22:50:49 UTC  

@Deleted User the cristians gave me their paper for free

2018-10-17 22:50:56 UTC  

light of the lord sounds like a sword

2018-10-17 22:50:58 UTC  

Christians?

2018-10-17 22:51:02 UTC  

yuo

2018-10-17 22:51:07 UTC  

yep

2018-10-17 22:51:08 UTC  

It's so sad to see what the American education system has done to our black youth...

2018-10-17 22:51:12 UTC  

People in the US get angry if they're panhandled at too aggressively, is it not the same in Italia?

2018-10-17 22:51:20 UTC  

well I charge nothing for any leaflets I give out or expect business because I gave out my brochure which costs more than 1€

2018-10-17 22:51:20 UTC  

<:NPC:500042735617703967> Black What?

2018-10-17 22:51:45 UTC  

The Ni-CE PEOPLE

2018-10-17 22:52:06 UTC  

So today in passing I noticed a large black man dropped his chains and cologen. I grabbed them turned around and he was gone like fucking magic.

2018-10-17 22:52:08 UTC  

@banestrum usually yeah, but it was at like 6 in the morning and no one cared really

2018-10-17 22:52:17 UTC  

just a silend fuck you and ignore them

2018-10-17 22:52:31 UTC  

Gotta get that american mindset of confronting everyone over everything going.

2018-10-17 22:52:44 UTC  

Thought it was kinda weird I stopped to help a black guy get his stuff back normally it's them robbing me.

2018-10-17 22:52:45 UTC  

but these dudes are not the worst

2018-10-17 22:52:51 UTC  

Act like an entitled New Yorker who can't have their precious time wasted by rabble like that

2018-10-17 22:53:00 UTC  

every single fucking wall

2018-10-17 22:53:06 UTC  

EVERY single fucking wall

2018-10-17 22:53:12 UTC  

covered in graffity

2018-10-17 22:53:19 UTC  

about fucking communism

2018-10-17 22:53:25 UTC  

Is it any good?

2018-10-17 22:53:32 UTC  

ITS A GOLDMINE

2018-10-17 22:53:34 UTC  

In case you think I'm jokeing

https://cdn.discordapp.com/attachments/372507611284766722/502252864316637185/JPEG_20181017_165317.jpg

2018-10-17 22:53:35 UTC  

ITS GOLD

2018-10-17 22:53:51 UTC  

@flyingfoxel Hes not chained down anymore

2018-10-17 22:53:59 UTC  

I have shitty written "Antifa-City" "Antifa-Zone" Hammer and Sickle and "Fight Capita" written around my house