Message from Patrick MI in Front And Center #general


2018-01-17 05:10:06 UTC  

Haha Damn dude

2018-01-17 05:10:09 UTC  

Difficult to

2018-01-17 05:10:10 UTC  

mestizos intensifies

2018-01-17 05:10:14 UTC  

Yeah pics or it's not real

2018-01-17 05:10:16 UTC  

There's a little creek and a tree line

2018-01-17 05:10:26 UTC  

But this is the second time in two months

2018-01-17 05:10:43 UTC  

Damn Texas must be one hell of a place

2018-01-17 05:10:49 UTC  

Just fucking bullhorns telling someone to surrender

2018-01-17 05:10:59 UTC  

Nice!

2018-01-17 05:11:24 UTC  

Is hostage situations usually a 20 year sentence at most, and 5 year sentence at least?

2018-01-17 05:11:30 UTC  

Dunno

2018-01-17 05:11:37 UTC  

get ICE on the horn

2018-01-17 05:11:46 UTC  

He's busy dodging the bullets coming through his drywall.

2018-01-17 05:11:55 UTC  

lol

2018-01-17 05:11:56 UTC  

Make fun Thomas lmao

2018-01-17 05:11:59 UTC  

That shotgun was loud

2018-01-17 05:12:08 UTC  

Seriously gtf out of there.

2018-01-17 05:12:12 UTC  

dude loud was the meteor that hit in MI tonight

2018-01-17 05:12:22 UTC  

I mean the police have it contained across the way

2018-01-17 05:12:22 UTC  

#BetItsASpicCommittingThisCrime

2018-01-17 05:12:23 UTC  

it was heard winsor to chicago

2018-01-17 05:12:35 UTC  

Did you find the space craft Patrick?

2018-01-17 05:12:41 UTC  

You're not in an underground rahowa shelter?

2018-01-17 05:12:46 UTC  

film it and upload to world star

2018-01-17 05:12:48 UTC  

not yet, it hit around newport mi

2018-01-17 05:12:54 UTC  

Scream World Star

2018-01-17 05:12:58 UTC  

While recording

2018-01-17 05:13:05 UTC  

wuuurl staaahhhh

2018-01-17 05:13:20 UTC  

lemme tell y'all somfin bout niggas

2018-01-17 05:13:27 UTC  

We need to start postering meteorites guys

2018-01-17 05:13:31 UTC  

lol

2018-01-17 05:14:14 UTC  

Make sure it has the touch black degeneracy, and a hint of "Racism" in it to make that World Star quality

2018-01-17 05:16:23 UTC  

@Hussar One more guy to get network status.

2018-01-17 05:17:38 UTC  

For them?

2018-01-17 05:17:49 UTC  

For y'all.

2018-01-17 05:17:58 UTC  

Oh, nice!

2018-01-17 05:17:59 UTC  

Chicago/IL goys.

2018-01-17 05:18:08 UTC  

Y'all are at 5 iirc.

2018-01-17 05:18:26 UTC  

Are we? I thought there was 4 of us.

2018-01-17 05:19:08 UTC  

@goygicy is #5

2018-01-17 05:19:40 UTC  

Me
Nick
Smiter
Goygicy
Am I forgetting someone?