Message from JTThrasher (TWP-Lynchburg, Va.) in tradworker #tradworker


2017-04-30 20:46:28 UTC  

Yea whoever knows anyone who does vetting, please throw my name in. Also any other invite codes anyones willing to send me for Discord

2017-04-30 20:46:33 UTC  

This wasn't the location?

2017-04-30 20:46:59 UTC  

Where was the site?

2017-04-30 20:47:03 UTC  

Is anyone else confused by his line of questions? Lol

2017-04-30 20:47:11 UTC  

The house? No. I went up there also as we first on site. It was slippery.

2017-04-30 20:47:13 UTC  

I drove up wiht eh convoy

2017-04-30 20:47:27 UTC  

I didnt go anywhere but up the road to campsite and down again

2017-04-30 20:47:31 UTC  

I never even saw hos house

2017-04-30 20:47:33 UTC  

The camp site was furthur up the road.

2017-04-30 20:47:37 UTC  

So probably why im confised

2017-04-30 20:47:39 UTC  

Not at the trailer

2017-04-30 20:47:45 UTC  

How close was the campsite to that home?

2017-04-30 20:47:55 UTC  

About a mile or so

2017-04-30 20:47:58 UTC  

half

2017-04-30 20:48:09 UTC  

Same road? Thru that gate?

2017-04-30 20:48:32 UTC  

uh, where did you go if you never made the event?

2017-04-30 20:49:08 UTC  

I got called home, my son in law had an emergency so I drove up and straight back.

2017-04-30 20:49:54 UTC  

Made it all the way to that home Thursday nite and turned right around after finding it.

2017-04-30 20:50:25 UTC  

Oh. Yeah, up the road from there.

2017-04-30 20:50:51 UTC  

I didn't go thru the opened gate, thought I might get shot.

2017-04-30 20:51:16 UTC  

Private land. No trespassing. I followed the NSM guys who arrived first. Helped with set up.

2017-04-30 20:51:56 UTC  

Would anyone had been there Thursday nite? Or was I in no man's land.

2017-04-30 20:53:27 UTC  

I didn't spend 14 hours driving not to know how close I came.

2017-04-30 20:55:56 UTC  

Instructions in email said not to arrive till 6pm friday night

2017-04-30 20:57:11 UTC  

Yep, and I had no phone, no GPS until I got to a sweet spot. No map, and plenty of wrong directions. I'm certain they would've understood if I made contact early.

2017-04-30 21:05:57 UTC  

Hey all. Just back from pikeville

2017-04-30 21:06:03 UTC  

and damn that all sounds frustrating

2017-04-30 21:09:31 UTC  

Did I mention the 500. spent preparing and fuel? Yeah, there was that too, lol.

2017-04-30 21:10:37 UTC  

So maybe some would understand why I need to know how close I made it. Or we can criticize my planning some more.

2017-04-30 21:12:10 UTC  

Whose criticizing?

2017-04-30 21:12:22 UTC  

Just talking

2017-04-30 21:12:44 UTC  

From what im reading

2017-04-30 21:12:56 UTC  

Sorry i just didnt get the question is all

2017-04-30 21:13:12 UTC  

I wasnt paying attention much up the drive since i was in the convoy

2017-04-30 21:13:29 UTC  

Next time plan better tho 😉

2017-04-30 21:13:46 UTC  

And see you there ✌🏻

2017-04-30 21:23:51 UTC  

Awesome rally/conference Goys.

2017-04-30 21:27:11 UTC  

Me brudda

2017-04-30 22:25:08 UTC  

little writeup i did on something that happened that you guys will deeply appreciate

2017-04-30 22:36:45 UTC  

@VoxKoshka (Alex) Nice job dude, the comradery from everyone was fantastic.