Message from lil svart in tradworker #tradworker


2017-01-29 00:43:56 UTC  

Good to know since we're getting zogged nonstop.

2017-01-29 00:43:57 UTC  

I believe the world is a bulging sphere.

2017-01-29 00:44:05 UTC  

cuck

2017-01-29 00:44:19 UTC  

>believing in the heliocentric Jew

2017-01-29 00:44:34 UTC  

didnt think twp was so bluepilled

2017-01-29 00:44:52 UTC  

Are they at least bogpilled?

2017-01-29 00:44:52 UTC  

Bitch it's hollow.

2017-01-29 00:45:08 UTC  

Also hi btw

2017-01-29 00:45:18 UTC  

dis ^ casen

2017-01-29 00:45:40 UTC  

Earth is flat AND hollow

2017-01-29 00:45:42 UTC  

Whore this channel on yours

2017-01-29 00:45:46 UTC  

I'll talk to Michelle about the shape of the earth.

2017-01-29 00:45:49 UTC  

She'll know.

2017-01-29 00:45:53 UTC  

I want to talk to Michelle.

2017-01-29 00:45:55 UTC  

Wow I was gonna say that

2017-01-29 00:46:01 UTC  

@parrott If you need bots for this channel to improve opsec, talk to James Futurist

2017-01-29 00:46:15 UTC  

Tox is probably more secure than discord

2017-01-29 00:46:17 UTC  

Okay. Will do.

2017-01-29 00:46:18 UTC  

if you're paranoid

2017-01-29 00:46:37 UTC  

OIIIIIIIIIII

2017-01-29 00:46:40 UTC  

I'm matt.parrott on Telegram, which is relatively secure.

2017-01-29 00:46:40 UTC  

Tox is secure but it's also really unstable

2017-01-29 00:46:50 UTC  

Never had a version that worked reliably.

2017-01-29 00:46:59 UTC  

We can stick to this

2017-01-29 00:47:24 UTC  

Is Heimbach in this server?

2017-01-29 00:47:37 UTC  

>heimback

2017-01-29 00:48:03 UTC  

Anybody need to convey any shady shit with me can message me on Telegram. Every time I've tried to get people to send PGP encrypted emails or even keep shady shit on Telegram, they refuse to do it.

2017-01-29 00:48:20 UTC  

Heimbach will be on this server when he returns from Atlanta.

2017-01-29 00:48:31 UTC  

Telegram is being mega gay

2017-01-29 00:48:35 UTC  

He's at a Southern Nationalist forum hanging out with a bunch of masonic reactionary conservatives.

2017-01-29 00:48:36 UTC  

It won't find you

2017-01-29 00:49:08 UTC  

Does TWP have a chapter in NY?

2017-01-29 00:49:47 UTC  

My phone number is 317-324-8282 if that helps.

2017-01-29 00:50:00 UTC  

k lemme try

2017-01-29 00:50:33 UTC  

We don't have a TWP chapter in NY. Our TWP chapter in NY was Jason Augustus. And he moved to Indiana. And everybody else around there seems to prefer the TRS and IE stuff.

2017-01-29 00:50:35 UTC  

yeah still not working

2017-01-29 00:51:01 UTC  

My bad. @mattparrott

2017-01-29 00:51:06 UTC  

oh no period lol

2017-01-29 00:51:17 UTC  

hello

2017-01-29 00:51:27 UTC  

I'm the opossum with the beaker.