Message from Haupstürmfuhrer Pepe in tradworker #tradworker


2017-12-24 02:20:38 UTC  

Or ............... hes a fag

2017-12-24 02:20:42 UTC  

he has physical cowardice, it took a bunch of TWP guys from basically beating Damigo into a coma when he disrespected them at a nationalist gathering

2017-12-24 02:20:43 UTC  

Hmm

2017-12-24 02:21:01 UTC  

*from skins

2017-12-24 02:21:14 UTC  

He literally picked an optics fight with skinheads at their event, he was paid to go to

2017-12-24 02:21:21 UTC  

And we saved his ass

2017-12-24 02:21:21 UTC  

Ooosh

2017-12-24 02:21:32 UTC  

I should have let them boot party his stupid ass

2017-12-24 02:21:46 UTC  

Hindsight is 20/20

2017-12-24 02:21:49 UTC  

I'd rather march with NSM than IE anyday.

2017-12-24 02:21:51 UTC  

I understand he kicked out Orry (NC IE leader) for being NS too

2017-12-24 02:22:03 UTC  

Orry's a great guy, I don't know if you've met him

2017-12-24 02:22:18 UTC  

yeah, its just gay shit. Before IE went totally gay id been to a few of their get-togethers, those dudes roman salute more than us

2017-12-24 02:22:25 UTC  

i hate clever nazis

2017-12-24 02:23:22 UTC  

'eh I think their necessary in redpilling normies but yeah I find them annoying. I also don't think they really need to counter-signal us.

2017-12-24 02:23:40 UTC  

Does Spencer still own the LLC?

2017-12-24 02:23:43 UTC  

You can red pill normies without counter-signaling us.

2017-12-24 02:23:55 UTC  

Was that the Hammerskin fest last year in Georgia ?

2017-12-24 02:23:56 UTC  

@MatthewHeimbach You were at that party after cville 1 right?

2017-12-24 02:24:08 UTC  

nah different skin gathering. @Odalman

2017-12-24 02:24:10 UTC  

@Odalman 4chan redpilled the most people and it never once cared about optics

2017-12-24 02:24:11 UTC  

out in CA

2017-12-24 02:24:14 UTC  

IE guys literally getting the cops called on us because we were saluting too loud

2017-12-24 02:24:18 UTC  

and yea, i was @Fevs

2017-12-24 02:24:31 UTC  

I literally walked in to everyone, IE included, going "WHITE POWER!!!!"

2017-12-24 02:24:35 UTC  

lol

2017-12-24 02:25:00 UTC  

Lol

2017-12-24 02:25:13 UTC  

I don't know how to attract normies. I haven't been satisfied with everyday society for a decade or more.

2017-12-24 02:25:33 UTC  

The members of IE are still /ourguys/, the leadership just thinks if you don't call yourself a Nazi the media won't either

2017-12-24 02:25:33 UTC  

If you don't like truth then fuck off.

2017-12-24 02:25:34 UTC  

Sad!

2017-12-24 02:25:55 UTC  

do normies even exist? I mean like actually, in any mass numbers

2017-12-24 02:26:05 UTC  

Dont they dox people who try and leave now

2017-12-24 02:26:07 UTC  

its like we're in the soviet union and everyone knows the talking points they HAVE to say to keep a job, etc

2017-12-24 02:26:10 UTC  

IE

2017-12-24 02:26:12 UTC  

and yeah, theyve done gay shit

2017-12-24 02:26:15 UTC  

>normies don't exist

https://cdn.discordapp.com/attachments/274535531927568384/394314804204142593/03adf59753a2f440dac4f4852df51852.jpg

2017-12-24 02:26:21 UTC  

>what are boomers

2017-12-24 02:26:32 UTC  

Boomers won't exist for much longer <:fascistpepe:374715716626022430>

2017-12-24 02:26:36 UTC  

<:hellyeah:374715727833464836>