Message by Fash Dragon, in tradworker, #find-a-ride

John Mosby 2017-12-25 22:21:03

@Der Jäger

Who's the supporter you know here?

Der Jäger 2017-12-26 02:15:22

here's his fb

John Mosby 2017-12-26 16:02:26

@Der Jäger

I don't think I know him...

Do u know him personally?

Der Jäger 2017-12-26 16:03:19

Yes. I know him personally

John Mosby 2017-12-26 16:05:47

Cool

I just sent him a message.

Der Jäger 2017-12-26 16:06:57

He’s a solid dude...was at cville and wlm with me

John Mosby 2017-12-26 16:12:59

Nice!

Wish I woulda known about him sooner...we got a lot going on in and around Knoxville.

We'll get him plugged into the nest, asap, though.

Der Jäger 2017-12-26 16:25:21

👌

John Mosby 2017-12-26 20:47:21

@Der Jäger

Perhaps u can send him a message, and tell him that I messaged him through my wife's profile (I'm sure the message will be in his other mailbox, which most people don't check often.

We are having a East TN NF New Year's party in Knoxville, that I was gonna invite him to

Der Jäger 2017-12-26 23:05:02

I let him know

Der Jäger 2017-12-26 23:05:21

Jealous I’m not in Tennessee anymore

Der Jäger 2017-12-26 23:05:33

Isolated af now

John Mosby 2017-12-26 23:16:51

I just talked to him...he's coming to our NY's party...looking forward to meeting him.

Where are you living now?

Der Jäger 2017-12-27 17:15:42

Good deal

Der Jäger 2017-12-27 17:15:53

I’m living in Jacksonville Florida

Der Jäger 2017-12-27 17:16:15

Just joined twp officially

Der Jäger 2017-12-27 17:16:36

Waiting on contact from a state lead

AltCelt(IL) 2017-12-27 17:17:22

Ill be back on Jan 24

AltCelt(IL) 2017-12-27 17:17:28

For any IL peeps

Fash Dragon 2017-12-27 18:09:57

@AltCelt(IL) you mean back in CHICONGO??

Fash Dragon 2017-12-27 18:10:13

As far away from me as possible :c

AltCelt(IL) 2017-12-27 18:11:21

I dont live directly in the city, but still a shitty area lol

Fash Dragon 2017-12-27 20:30:09

Still in the county though?

AltCelt(IL) 2017-12-27 20:30:49

Na not in Crook County either lol

Fash Dragon 2017-12-27 21:00:51

Well I guess that's kinda fortunate

Fash Dragon 2018-01-02 19:33:36

I'm going to be making a trip soon through Indiana, Ohio, West Virginia and South Carolina! If anyone wants me to make a stop and say hello along that route please let me know! I'd love to come and say hey to a few of you goys!

John Mosby 2018-01-02 19:33:59

U going through East TN?

Fash Dragon 2018-01-02 19:35:11

Nah afraid not. I make pretty frequently trips in that direction though!

Der Jäger 2018-01-03 00:21:15

whos in GA?

Der Jäger 2018-01-03 00:21:37

iv'e come to the conclusion i'm alone in florida except for some ppl in the deep jew swamps

goygicy 2018-01-03 00:22:49

I'm in IL @Fash Dragon

goygicy 2018-01-03 00:23:44

Small little white town on the border with IN. Id be down to meet a goy

AltCelt(IL) 2018-01-03 00:24:43

We all need to get together after Im back from work

Fash Dragon 2018-01-03 00:30:04

For sure.

John Mosby 2018-01-03 03:20:38

@Der Jäger

We have number of goys in GA...the GA Major is a solid dude

Der Jäger 2018-01-03 03:22:17

👍

Der Jäger 2018-01-03 03:24:25

What’s his username? Only see Major (AL)

John Mosby 2018-01-03 03:25:37

Shit...i cant remember his SN...Ill send him a text.

Im super glad he's our Major there, now...he's a super solid dude, and I was with him in another group about 7 years ago

John Mosby 2018-01-03 03:25:55

I'll figure who he is, on here

Der Jäger 2018-01-03 03:35:27

That’s awesome I do appreciate that. Since I left my close friends in Tennessee I’ve been rather sad and lonely lol

John Mosby 2018-01-03 03:39:49

Move back, bro

Florida will be a "no go zone" before too long