Message from fassel in tradworker #tradworker


2018-03-10 03:06:24 UTC  

real honeybee posting hours

2018-03-10 03:06:46 UTC  

Matt really needs to show up. The idea that Zeiger is actually going to debate against Heimbach is making me feel a little crazy tbh

2018-03-10 03:06:48 UTC  

Canada's mom gey

2018-03-10 03:07:05 UTC  

@florian_geyer he will be on in a minute

2018-03-10 03:07:17 UTC  

Honey Bees are the Master Race insect

2018-03-10 03:08:17 UTC  

Lol lets deport all the minorities to canada and take in the whites, "canada" would self desolve in a few years.

2018-03-10 03:08:27 UTC  

Mead, the drink of the gods.

2018-03-10 03:08:43 UTC  

Anyway, that stream is gay and boring.

2018-03-10 03:09:02 UTC  

did Heimbach drop out?

2018-03-10 03:09:37 UTC  

he's here

2018-03-10 03:10:00 UTC  

he posted in the jewtube channel

2018-03-10 03:10:18 UTC  

@Hadrianwhats your time zone?

2018-03-10 03:10:24 UTC  

Eastern

2018-03-10 03:10:35 UTC  

Okay

2018-03-10 03:10:51 UTC  

Boomers don't know how to use computers

2018-03-10 03:10:51 UTC  

is this for real

2018-03-10 03:10:55 UTC  

lmao

2018-03-10 03:10:59 UTC  

i hope its a troll

2018-03-10 03:11:16 UTC  

Its real

2018-03-10 03:11:20 UTC  

Poor boomer azz

2018-03-10 03:11:30 UTC  

Spazzmador is rarted

2018-03-10 03:11:36 UTC  

aw shit

2018-03-10 03:11:39 UTC  

Assmador sent him the wrong link at first

2018-03-10 03:12:44 UTC  

Why is dumbass moderating anything....

2018-03-10 03:12:47 UTC  

Matt needs to get a webcam

2018-03-10 03:13:17 UTC  

Oh boy. Longer statement

2018-03-10 03:15:27 UTC  

5 minutes later, he's still said nothing.

2018-03-10 03:17:19 UTC  

Got off work, whats the latest topic of discussion?

2018-03-10 03:17:33 UTC  

Heimbach vs zeiger

2018-03-10 03:17:36 UTC  

Debate now

2018-03-10 03:17:39 UTC  

Just staryed

2018-03-10 03:17:44 UTC  

Started

2018-03-10 03:17:47 UTC  

Heimbach and Zeintler are debating.

2018-03-10 03:17:50 UTC  

Hail Ohio!

2018-03-10 03:17:50 UTC  

yep

2018-03-10 03:17:50 UTC  

Scroll up for link

2018-03-10 03:18:17 UTC  

Fuck honey bees they’re just jealous that they’re not flying ants

2018-03-10 03:18:31 UTC  

very uncultured opinion

2018-03-10 03:18:36 UTC  

Ohio! Whoop whoop whoop!

2018-03-10 03:18:37 UTC  

worth schisming over tbh