Message from BraeJager - TX in Front And Center #general


2017-11-07 01:31:09 UTC  

Well yeah, Id have to imagine she makes everyone feel like a cuck because shes whoring around.

2017-11-07 01:31:28 UTC  

Then everyone wants to kill eachother over a thot.

2017-11-07 01:31:46 UTC  

Thots need to be patrolled more lol.

2017-11-07 01:31:54 UTC  

Jewish thots go into the oven

2017-11-07 01:32:19 UTC  

😈

2017-11-07 01:35:43 UTC  

Quick... I need someone to make me a meme of Cantwell Gassing Cerno

2017-11-07 02:03:34 UTC  

SPOOKY

2017-11-07 02:09:36 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/363104510153064452/377278381424640001/TexasStateBanner2.png

2017-11-07 02:10:13 UTC  

Is this a new banner?

2017-11-07 02:10:30 UTC  

nah brah

2017-11-07 02:17:24 UTC  

Uncute footage of Austin flash rally?

2017-11-07 02:17:32 UTC  

uncut*

2017-11-07 02:17:35 UTC  

why uncut?

2017-11-07 02:17:44 UTC  

not that exciting brah

2017-11-07 02:18:06 UTC  

Lol..

2017-11-07 02:18:10 UTC  

No it was .

2017-11-07 02:18:39 UTC  

Okay fed

2017-11-07 02:18:42 UTC  

Y'all got any unblurred face pics???

2017-11-07 02:18:47 UTC  

Lol

2017-11-07 02:18:51 UTC  

sure bro

2017-11-07 02:18:52 UTC  

hehe

2017-11-07 02:18:52 UTC  

Address?

2017-11-07 02:18:54 UTC  

Pick up any socials?

2017-11-07 02:19:04 UTC  

Speak into my collar, please

2017-11-07 02:19:14 UTC  

@Smiter-IL
It's not funny when you do it since you're the Fed tho

2017-11-07 02:19:30 UTC  

Shhh...

2017-11-07 02:19:37 UTC  

At least im not jewish.

2017-11-07 02:19:39 UTC  

Cool it with the fed posting statements

2017-11-07 02:19:40 UTC  

Be happy.

2017-11-07 02:19:43 UTC  

You got me there

2017-11-07 02:20:48 UTC  

Lmao.

2017-11-07 03:25:48 UTC  

https://twitter.com/MichaelEHayden/status/927728545828364288

This lying journo goes around reporting the DS, he's tried to contact us in the past, for "comments".

Honestly, y'all should never talk to journos, it's not worth it. I don't think I've accepted a single request for comments as long as PF has existed and I don't plan on changing that anytime soon.

2017-11-07 03:26:37 UTC  

It's much better to just ignore them. They resort to writing dumb articles or nothing at all.

2017-11-07 03:26:58 UTC  

you should send him a sinlge comment " Go fuck yourself"

2017-11-07 03:28:15 UTC  

***DON'T***
***SPEAK***
***TO***
***JOURNOS***

2017-11-07 03:28:24 UTC  

yeah yeah.

2017-11-07 03:31:48 UTC  

Got it.

2017-11-07 03:32:24 UTC  

🗞 🐕

2017-11-07 03:32:38 UTC  

newspapers are for hitting dogs.... not reading.

2017-11-07 03:32:47 UTC  

The free ones also make great paper plates on the go.

2017-11-07 03:33:09 UTC  

I like to eat messy shit like grapefruit or pizza on them. When done, just fold it all up and put it right back in the metal stand.