Message from Thomas Ryan in Front And Center #nirlv_general


2017-12-22 05:33:36 UTC  

Lol

2017-12-22 05:34:38 UTC  

I any case they do a good job i like our posters

2017-12-22 05:43:43 UTC  

poc dont have arms

2017-12-22 05:43:57 UTC  

good symbolism because they're useless

2017-12-22 05:45:36 UTC  

Uhhh ya its deffintly that, not that im shitty at ms paint or anything, symbolism, thats it. 😬

2017-12-22 05:46:54 UTC  

lol

2017-12-22 05:48:04 UTC  

Time for coffee and radical agenda

2017-12-22 19:27:46 UTC  

I got fatherland work and family i like these little tests

2017-12-22 20:19:43 UTC  

Fatherland · Family · Order

2017-12-22 20:22:18 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/391837218274279424/393860826353631232/2017-12-22_15_21_56-PolitiScales_-_Results.png

2017-12-22 20:23:02 UTC  

i like how capitalism and communism are perfectly tied

2017-12-22 20:23:08 UTC  

aka Fascism

2017-12-23 04:37:41 UTC  

Fatherland. Family. Order

https://cdn.discordapp.com/attachments/391837218274279424/393985491600408576/Untitled.png

2017-12-23 04:41:04 UTC  

More commie than capitalistic... might need to gas myself

2017-12-23 04:42:16 UTC  

@Chris GA How is the meet with the new guy going?

2017-12-23 04:45:26 UTC  

@Thomas Ryan our schedules are a little conflicting, but we are meeting up tomorrow for coffee

2017-12-23 04:45:45 UTC  

Make it happen. Awesome.

2017-12-23 04:48:37 UTC  

Will do!

2017-12-23 14:58:06 UTC  

Check out @PatriotFront's Gab: https://gab.ai/PatriotFront/posts/16702040
@everyone

2017-12-23 17:30:38 UTC  

How's everyone doing?

2017-12-23 17:34:11 UTC  

Feel kind of isolated, wish I had more WNs near me. Also need more printer ink

2017-12-23 17:41:56 UTC  

There is one solution to being isolated. Act, and recruit.

2017-12-23 17:42:42 UTC  

I cannot give you an example of a time where an activist did the work necessary to create growth and did not see it.

2017-12-23 17:44:34 UTC  

Yeah I'll definitely be postering soon. Just discouraged by the general lack of seriousness that many pro White activists are displaying

2017-12-23 17:49:32 UTC  

@Thomas Ryan I'm well. About to meet up with the new guy in GA soon. I'll bring posters too so I can knock out 2 birds with one stone.

2017-12-23 18:44:06 UTC  

New murdoch murdochs out if yall watch them

2017-12-23 19:27:09 UTC  

@Chris GA Awesome. Let me know how it goes. Pics of posters.

2017-12-23 19:27:22 UTC  

@hyena Are they still on YT?

2017-12-23 20:19:58 UTC  

@Thomas Ryan the post announcment trailers there then upload full videos to cheekyvideos

2017-12-23 20:20:13 UTC  

Ill post link

2017-12-23 20:21:18 UTC  

But the whole archives there aswell as when the do new uploads

2017-12-23 20:36:29 UTC  

@Thomas Ryan The meeting went really well. Cool dude, I'm looking forward to working with him. It started raining on us so we didn't get to postering, unfortunately. I'm planing on postering tomorrow

2017-12-23 21:39:38 UTC  

Shit its been raining here the whole week lol aint suppose ta stop till monday

2017-12-24 02:37:00 UTC  

Invested in a color LaserJet printer, and printed 100 pages of these flyers

https://cdn.discordapp.com/attachments/391837218274279424/394317507487334410/IMAG0983.jpg

2017-12-24 02:38:51 UTC  

I got sick of running out of ink

2017-12-24 02:44:08 UTC  

Idk why but my printers slow as shit i really aught get a cord because doing it wireless takes 20 mi utes for firat copy after that i just scan and copy em and they come out quick but still its like wtf

2017-12-24 02:52:26 UTC  

20 minutes?? I would definitely get a cord, that's screwed up

2017-12-24 02:58:58 UTC  

Ya had no idea it would take that long i bought think hey wireless thats cool i can print from my phone or the computer and i still can but its just annoyingly long data transfer. It has the cord option aswell it just didnt come with the cord so ill pick one up. Theres like no more places to poster round here till classes start back up on the 15th Anyways because im in a real rural area and ive already gotten the town overs city hall

2017-12-24 04:18:55 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/391837218274279424/394343156134707201/San_Antonion_OP3.png