Message from MrSally in /leftypol/ International #international


2017-08-05 02:22:26 UTC  

That's gross

2017-08-05 02:22:38 UTC  

I wouldn't fuck any animal

2017-08-05 02:22:44 UTC  

"I only masturbate to cartoon dogs"

2017-08-05 02:22:53 UTC  

I was a cannabis using left winger once. But I lifted myself up, you're wallowing in your ailments. No capability to solve your issues.

2017-08-05 02:22:53 UTC  

you sound like a loli lover pedo

2017-08-05 02:22:55 UTC  

I don't even like dogs, man.

2017-08-05 02:23:02 UTC  

@Deleted User Sorry to blow your bubble but NatSoc magick is a sham my friend. If you are interested in real occult studies, I recommend Franz Bardon's and Crowley's works for the beginning.

2017-08-05 02:23:06 UTC  

Then you can get into Qabalah

2017-08-05 02:23:21 UTC  

>Jewish Magic

2017-08-05 02:23:27 UTC  

@Deleted User And how perchance would you know what this condition is like?

2017-08-05 02:23:28 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/308950154222895104/343217413925371906/wtf.jpg

2017-08-05 02:23:29 UTC  

G a y a s s h i t

2017-08-05 02:23:30 UTC  

@Cotton nah fam I don't do jew magic

2017-08-05 02:23:34 UTC  

>Crowley over Himmler
Like hell

2017-08-05 02:23:40 UTC  

Stop that shit. Don't do magic, kids.

2017-08-05 02:23:51 UTC  

>implying it's real

2017-08-05 02:23:53 UTC  

Himmler magically changed himself into a Chinamen, Beat that Commie

2017-08-05 02:24:01 UTC  

Jews are the only real practicers of magick in our times, take it or leave it

2017-08-05 02:24:06 UTC  

@Deleted User I can beat your ass in Magic the Gathering faglord

2017-08-05 02:24:07 UTC  

I wish paranthesis guy would be here to explain that to you

2017-08-05 02:24:08 UTC  

lol

2017-08-05 02:24:12 UTC  

Haha.

2017-08-05 02:24:17 UTC  

See this is why I know I'm better than most people

2017-08-05 02:24:18 UTC  

But he's too much of an autist actually, might look a little bit weird

2017-08-05 02:24:22 UTC  

Magic, gimme a fuckin break.

2017-08-05 02:24:33 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/308950154222895104/343217688992153601/you_have_to_go_back.gif

2017-08-05 02:24:36 UTC  

I used to be into Kabbalah too

2017-08-05 02:24:48 UTC  

It's not just if it is real or not, it's believe that it works, can still fuck with your psychology.

2017-08-05 02:25:01 UTC  

I agree with that

2017-08-05 02:25:03 UTC  

Speaking of which, any of you seen paranthesis recently?

2017-08-05 02:25:07 UTC  

@Cotton nah fuck that shit, Id rather do magic on my side of the fence then silly jew magic fam.

2017-08-05 02:25:14 UTC  

I'm afraid that they killed him for knowing too much

2017-08-05 02:25:25 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/308950154222895104/343217905732943874/568905.gif

2017-08-05 02:25:25 UTC  

((())) was banned.

2017-08-05 02:25:29 UTC  

Oh

2017-08-05 02:25:30 UTC  

K I L L A L L J E W S

2017-08-05 02:25:34 UTC  

Lol

2017-08-05 02:25:36 UTC  

racist got banned

2017-08-05 02:25:37 UTC  

Nice

2017-08-05 02:25:39 UTC  

Ohhh

2017-08-05 02:25:53 UTC  

Now that's what I would call a loss, but I'm sure his ban is justified