Message from Bad Company in Southern Front #general


2017-06-28 02:26:29 UTC  

Well, gene pool part yes

2017-06-28 02:26:35 UTC  

Not yet. Once we secure the existence of our people, we can purify our own gene pools

2017-06-28 02:26:37 UTC  

But after that

2017-06-28 02:27:30 UTC  

While we fight the war against other people, we need fertility. When we win, we cleanse. And repopulate with the superior people.

2017-06-28 02:30:01 UTC  

It will take time to fix everything

2017-06-28 02:30:07 UTC  

But we can fix everything

2017-06-28 02:32:06 UTC  
2017-06-28 02:33:02 UTC  

Can someone unmute me

2017-06-28 02:33:43 UTC  

How nigger

2017-06-28 02:33:52 UTC  

You muted yourself

2017-06-28 02:35:43 UTC  

No I didnt

2017-06-28 02:35:46 UTC  

Im still muted

2017-06-28 02:45:34 UTC  

*999999999999999999;

2017-06-28 02:46:05 UTC  

Mayne y'all will like those a little better. I feel really bad that I kinda wasted yalls time on that video hahaha. I was thinkin "they ain't laughing. Wait maybe they're all laughing at the same time and it's just cancelling each other's microphones out". But nah. It was just a mood killing average video. I owe y'all one ok? Lol.

2017-06-28 03:04:31 UTC  

You're fine man.

2017-06-28 03:06:41 UTC  

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2017-06-28 03:09:02 UTC  

Just a troll.

2017-06-28 03:11:28 UTC  

When you tell us that there is nothing we can do about it, that pushes us closer to doing what we can do about it: genocide

2017-06-28 03:24:01 UTC  

Yeah, fuck 'em

2017-06-28 03:24:57 UTC  

Probably is just a troll. But there are people out there that actually think like that.

2017-06-28 03:25:21 UTC  

Oh I know.

2017-06-28 03:25:46 UTC  

Anything that pushes us a little closer

2017-06-28 04:13:20 UTC  

https://cdn.discordapp.com/attachments/314228481804468235/329474322689163265/image.jpg

2017-06-28 04:14:31 UTC  

What's the L one

2017-06-28 04:14:55 UTC  

Kekistan gets its own segment but we don't? Yeah right.

2017-06-28 04:15:04 UTC  

Yep

2017-06-28 04:16:10 UTC  

So what's the legion looking thing there are they are a group

2017-06-28 04:17:34 UTC  

Libertarians? Not sure.

2017-06-28 04:18:41 UTC  

Libertarians is something else

2017-06-28 04:18:47 UTC  

Based roman guy

2017-06-28 04:18:51 UTC  

I ask around

2017-06-28 04:18:56 UTC  

Nobody likes him

2017-06-28 04:42:43 UTC  

I just watched 17 Sam Hyde videos.

2017-06-28 04:42:54 UTC  

Fuck whoever posted that first one.